آموزش مقدمه ای بر 3ds Max 2013

Introduction to 3ds Max 2013

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max 2013 ، ما طیف گسترده ای از مباحث را برای شما فراهم خواهیم کرد تا بتوانید با استفاده از 3ds Max 2013 به سرعت به سرعت برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013. در این آموزش 3ds Max 2013 ، ما موارد گسترده ای را پوشش خواهیم داد طیف وسیعی از مباحث به منظور سرعت بخشیدن به شما با استفاده از 3ds Max 2013. ما کار خود را با کاوش رابط کاربری و پیدا کردن مسیر 3ds Max آغاز خواهیم کرد. سپس ما شروع به ایجاد مدل سفارشی خود ، یک هواپیمای VTOL ، با استفاده از تعدادی ابزار قدرتمند مدل سازی می کنیم. ما از مواد و بافت استفاده خواهیم کرد و سپس آن را از طریق مراحل تقلب و انیمیشن استفاده خواهیم کرد. ما با اضافه کردن جلوه های ذره ای به صحنه و ارائه یک نتیجه خوب ، کار را تمام خواهیم کرد. پس از اتمام این آموزش ، در 3ds Max در معرض طیف گسترده ای از رشته ها قرار خواهید گرفت و می توانید روی پروژه های خود کار کنید و دانش خود را کسب کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رابط Introduction to Interface

  • بررسی اجمالی رابط 3ds Max 3ds Max Interface Overview

  • پیمایش Viewport در 3ds Max Viewport Navigation in 3ds Max

  • ایجاد فهرست پرونده های پروژه Creating a Project File Directory

  • مدیریت پرونده های سه بعدی در 3ds Max Handling 3D Files in 3ds Max

  • اصلاح حالت های رندر و انجام انتخاب ها Modifying Render Modes and Making Selections

  • با استفاده از Transform Tools و حالت های Sub-object Using the Transform Tools and Sub-object Modes

  • اصلاح اشیا با استفاده از اصلاح کننده ها Modifying Objects Using Modifiers

  • گروه بندی و والدین Grouping and Parenting

مدل سازی در 3ds Max Modeling in 3ds Max

  • بررسی اجمالی مدل سازی Modeling Overview

  • افزودن تصاویر مرجع Adding Reference Images

  • ساخت بدنه با استفاده از Splines Building the Fuselage Using Splines

  • استفاده از چند خط شکاف برای ساخت یک قفس شکاف دار Using Multiple Splines to Build a Spline Cage

  • اتمام بدنه Finishing the Fuselage

  • ایجاد دریچه ها با استفاده از تکنیک های مدل سازی جعبه Creating the Vents Using Box Modeling Techniques

  • صاف کردن دریچه ها Smoothing the Vents

  • ساختن بال ها Building the Wings

  • پایان دادن به بالها Finishing the Wings

  • مدل سازی محفظه های فن Modeling the Fan Enclosures

  • مدل سازی تیغه های فن Modeling the Fan Blades

  • پایان دادن به مجمع طرفداران Finishing the Fan Assembly

  • ایجاد بال دم Creating the Tail Wings

  • مدل سازی داخلی هواپیما Modeling the Aircraft Interior

  • مدل سازی صندلی Modeling the Seat

  • مدل سازی کنسول کابین خلبان Modeling the Cockpit Console

  • مدل سازی کنترل های هواپیما Modeling the Aircraft Controls

  • مدل سازی پایگاه کنترل Modeling the Control Base

  • با استفاده از تقارن و آینه Using Symmetry and Mirror

  • مدل سازی برجک اسلحه Modeling the Gun Turret

  • مدل سازی مکانیک محوری برای برجک Modeling the Pivot Mechanics for the Turret

  • مدل سازی سایبان هواپیما Modeling the Aircraft Canopy

  • مدل سازی چرخ دنده Modeling the Landing Gear

  • مدل سازی مکانیسم های فرود Modeling the Landing Mechanisms

  • مدل سازی هیدرولیک چرخ دنده Modeling the Landing Gear Hydraulics

  • ایجاد تغییرات نهایی Making the Final Modifications

  • راه اندازی Landing Pad Setting up the Landing Pad

مواد در 3ds Max Materials in 3ds Max

  • بررسی اجمالی مواد Materials Overview

  • افزودن مواد ساده Adding Simple Materials

  • استفاده از چندین ماده برای یک شی Applying Multiple Materials to an Object

  • باز کردن اشعه ماورا بنفش Unwrapping UV's

  • استفاده از نقشه های بافتی Applying Texture Maps

  • با استفاده از نقشه های ویژه Using Specialty Maps

  • کاوش مواد پرتوی ذهنی Exploring Mental Ray Materials

  • با استفاده از Slate Material Editor Using the Slate Material Editor

  • پیش بینی بافت ها Projecting Textures

تقلب در 3ds Max Rigging in 3ds Max

  • بررسی کلی تقلب Rigging Overview

  • ساختن کنترل برای هواپیما Building a Control for the Aircraft

  • نمای شماتیک The Schematic View

  • صحنه را با لایه ها سازماندهی کنید Organize the Scene with Layers

  • ایجاد پارامترهای سفارشی Creating Custom Parameters

  • پارامترهای سیم کشی Wiring Parameters

  • نوشتن اولین بیان Writing Your First Expression

  • خودکار کردن توربین های هواپیما با عبارات Automating the Aircraft's Turbines with Expressions

  • مدیر واکنش The Reaction Manager

  • در حال جمع کردن کار ما در زمینه چرخ دنده Wrapping up Our Work on the Landing Gear

  • کار با استخوان ها در 3ds Max Working with Bones in 3ds Max

  • سینماتیک معکوس Inverse Kinematics

  • تغییر شکل سطوح با اصلاح کننده پوست Deforming Surfaces with the Skin Modifier

  • سکوهای انیماتور پسند Animator-friendly Rigs

انیمیشن در 3ds Max Animation in 3ds Max

  • نمای کلی انیمیشن Animation Overview

  • مبانی انیمیشن در 3ds Max The Basics of Animating in 3ds Max

  • ابزارهای مفید و مفید در زمینه Keyframing More Helpful Keyframing Tools

  • ویرایش Keyframes در نوار آهنگ Editing Keyframes on the Track Bar

  • ویرایشگر منحنی The Curve Editor

  • متحرک سازی اشیا Along در امتداد یک مسیر Animating Objects Along a Path

  • شروع از دنباله پرواز Starting on the Flight Sequence

  • نهایی کردن انیمیشن هواپیما Finalizing the Aircraft's Animation

  • اضافه کردن یک دوربین شات Adding a Shot Camera

  • در حال جمع کردن کار ما روی دوربین شات Wrapping up Our Work on the Shot Camera

  • متحرک سازی خط سوخت رسانی Animating the Fueling Line

  • نهایی کردن دنباله پرواز/پیش نمایش انیمیشن ها در زمان واقعی Finalizing the Flight Sequence / Previewing Animations in Real-time

پویایی در 3ds Max Dynamics in 3ds Max

  • نمای کلی دینامیک Dynamics Overview

  • ایجاد ذرات در 3ds Max Creating Particles in 3ds Max

  • تنظیم دقیق ذرات Fine-tuning Particle Behavior

  • ایجاد برخورد ذرات Creating Particle Collisions

  • سایه زنی اساسی Basic Particle Shading

  • نهایی سازی سایه ذرات Finalizing Particle Shading

  • نمای کلی روشنایی و رندر Lighting and Rendering Overview

  • نمای کلی انواع نور Overview of Light Types

  • بررسی پارامترهای اساسی نور Exploring Basic Light Parameters

  • تعویض موتور رندر 3ds Max Switching the 3ds Max Rendering Engine

  • ارائه نقشه های سایه Rendering Shadow Maps

  • ارائه سایه های Raytraced Rendering Raytraced Shadows

  • استفاده از یک محیط عکاسی در صحنه Applying a Photographic Environment to the Scene

  • استفاده از 3ds Max Skylight Using the 3ds Max Skylight

  • با استفاده از مواد پرتوی ذهنی Using Mental Ray Materials

  • نهایی کردن مواد پرتوی ذهنی Finalizing Mental Ray Materials

  • تغییر خصوصیات شی 3 3ds Max Changing 3ds Max Object Properties

  • رندر ترتیب نهایی Rendering the Final Sequence

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر 3ds Max 2013
جزییات دوره
14h 49m
89
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.