آموزش کاراکترهای سفارشی در CryENGINE

Custom Characters in CryENGINE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های CryENGINE، نحوه وارد کردن یک کاراکتر سفارشی به CryENGINE را مورد بحث قرار خواهیم داد. در این سری از آموزش های CryENGINE، نحوه وارد کردن یک کاراکتر سفارشی به CryENGINE را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما با بحث در مورد مفاهیم مهمی که برای مدل‌سازی و جعل شخصیت‌هایمان باید به خاطر بسپاریم، شروع می‌کنیم. وقتی همه اینها را داشتیم، یاد خواهیم گرفت که چگونه به سرعت ریگ را با مش کاراکتر مطابقت دهیم. پس از آن، ما در مورد چگونگی پوست کردن شخصیت به ریگ با استفاده از اصلاح کننده CrySkin بحث خواهیم کرد. سپس با آموزش نحوه صادر کردن کاراکتر به CryENGINE SDK، به اصل آموزش خواهیم پرداخت. پس از آن، آموزش را با یادگیری اینکه کدام فایل‌ها باید اصلاح شوند تا شخصیت ما به شخصیت قابل بازی تبدیل شود، به پایان می‌رسانیم. این آموزش به فرآیند وارد کردن یک کاراکتر سفارشی به CryENGINE می پردازد، اما یک آموزش مدل سازی و تقلب گام به گام نیست. اگر می‌خواهید در مدل‌سازی و تقلب شخصیت‌های بازی در 3ds Max به سرعت عمل کنید، با دوره آموزشی Creating Game Characters with 3ds Max و Zbrush و همچنین مقدمه‌ای بر Rigging در 3ds Max شروع کنید، که به ابزارهایی که در بیشتر استفاده می‌کنیم اشاره می‌کند. جزئیات

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کاراکترهای سفارشی در CryENGINE Custom Characters in CryENGINE

  • مفاهیم مدلسازی شخصیت Character Modeling Concepts

  • تراز کردن ریگ با مش کاراکتر Aligning the Rig to the Character Mesh

  • پوسته کردن مش شخصیت Skinning the Character Mesh

  • صادر کردن کاراکتر از 3ds Max Exporting the Character from 3ds Max

  • مونتاژ کاراکتر در موتور Assembling the Character in the Engine

  • بارگیری انیمیشن های ریگ Loading the Rig's Animations

  • شخصیت ما را به شخصیت قابل بازی تبدیل کنیم Making Our Character the Playable Character

نمایش نظرات

آموزش کاراکترهای سفارشی در CryENGINE
جزییات دوره
1h 5m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.