آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 5

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 5

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در جلد 5 از Quick Start to Modeling در 3ds Max، ما شروع به تقویت تمام مفاهیم، ​​ابزارها و تکنیک های سطوح قبلی می کنیم و یک شخصیت کامل ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014. در جلد 5 Quick Start to Modeling در 3ds Max، ما شروع به تقویت تمام مفاهیم، ​​ابزارها و تکنیک های سطوح قبلی می کنیم و یک شخصیت کامل ایجاد می کنیم. همچنین نحوه شروع بلاک کردن در جزئیات خاص مدل خود را با ایجاد چند حلقه کنترل پیشرفته که برای تغییر شکل مناسب یک شخصیت متحرک بسیار مهم است، پوشش خواهیم داد. ما نحوه شکستن کار بزرگ مدل سازی بدن، سر، مو و لوازم جانبی یک شخصیت را توضیح خواهیم داد. در پایان این جلد، ما یک مدل شخصیت کامل خواهیم داشت که می تواند در یک صحنه روایی استفاده شود. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت متوالی برگزار شوند، بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که قبل از ادامه با این بخش، با جلدهای 1 تا 4 شروع کنید. همچنین شما را تشویق می کنیم که از تکالیفی که به دنبال هر جلد است استفاده کنید. این تکالیف به شما این امکان را می‌دهد که آنچه را که آموخته‌اید استفاده کنید و آن ابزارها و تکنیک‌ها را در پروژه‌های خود به کار ببرید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 5 Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 5

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • درک تغییر شکل Understanding Deformation

  • مسدود کردن در قسمت پایین تنه Blocking in the Lower Torso

  • مدل سازی قفسه سینه Modeling the Chest

  • مدل سازی پشت Modeling the Back

  • مدل سازی شانه ها Modeling the Shoulders

  • مدل سازی بازوها Modeling the Arms

  • پایان دادن به بازوها Finishing the Arms

  • مدل سازی انگشت Modeling the Finger

  • تکثیر انگشتان Duplicating the Fingers

  • مسدود کردن حلقه های تغییر شکل دهنده دست Blocking in the Deforming Loops of the Hand

  • پر کردن جای خالی دست Filling in the Gaps of the Hand

  • پایان دادن به دست Finishing the Hand

  • انسداد در باسن Blocking in the Hips

  • مدل سازی پاها Modeling the Legs

  • مدل سازی کفش Modeling the Shoe

  • ایجاد چین و چروک در شلوار Creating the Wrinkles of the Pants

  • جدا کردن هندسه پیراهن Separating the Shirt Geometry

  • ایجاد چین و چروک پیراهن Creating the Wrinkles of the Shirt

  • مسدود شدن در چشم Blocking in the Eye

  • مسدود کردن در حلقه های دهان Blocking in the Loops of the Mouth

  • اتصال حلقه های صورت Connecting the Loops of the Face

  • مسدود کردن در پروفایل سر Blocking in the Profile of the Head

  • اتصال صورت و جمجمه Connecting the Face and the Skull

  • پر کردن گونه ها Filling in the Cheeks

  • مدل سازی لب Modeling the Lips

  • مدل سازی بینی Modeling the Nose

  • اتصال سر به گردن Connecting the Head to the Neck

  • مدل سازی و چسباندن گوش Modeling and Attaching the Ear

  • مدل سازی مش اصلی مو Modeling the Main Hair Mesh

  • تکمیل مش اصلی مو Finishing the Main Hair Mesh

  • مدل سازی دم اسبی Modeling the Pony Tail

  • مدل سازی لوازم جانبی Modeling the Accessories

  • مدل سازی ابرو و مژه Modeling the Eyebrows and Eyelashes

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 5
جزییات دوره
6h 53m
35
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
19
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.