آموزش نبرد رئیس چند فاز در وحدت

Multiphase Boss Battle in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش های Unity ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک نبرد رئیس چند مرحله ای برای تیرانداز اول شخص ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1m 0s نبرد رئیس چند فاز در وحدت 3 ساعت 2 متر 10 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

نبرد رئیس چند فاز در وحدت Multiphase Boss Battle in Unity

  • تقسیم انیمیشن ها Splitting the Animations

  • آزمایش انیمیشن ها در صحنه Testing the Animations in the Scene

  • تنظیم عملکرد Setting up the Functionality

  • راه اندازی سیستم تشخیص Setting up the Detection System

  • تنظیم میدان دید Setting up the Field of View

  • تنظیم انیمیشن Turning Setting up the Turning Animation

  • ایجاد یک کلاس یاور متحرک Creating an Animation Helper Class

  • در حال پایان دادن به فیلمنامه انیمیشن رئیس Finishing the Boss Animation Script

  • نوشتن حالت ارعاب Scripting the Intimidation State

  • نوشتن حالت شارژ Scripting the Charging State

  • استفاده از منحنی برای کمک به اسکریپت های ما Using Curves to Help Our Scripts

  • نوشتن حالت حیرت زده Scripting the Stunned State

  • سفت کردن رفتار رئیس Tightening up the Boss Behavior

  • فعال کردن و غیرفعال کردن برخورد کننده های آسیب Enabling and Disabling the Damage Colliders

  • اعمال خسارت به رئیس Applying Damage to the Boss

نمایش نظرات

آموزش نبرد رئیس چند فاز در وحدت
جزییات دوره
3h 3m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.