آموزش اولین روز شما در موتور غیر واقعی 4

Your First Day in Unreal Engine 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، گام به گام اصول اولیه کار در Unreal Engine 4 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.2. در این مجموعه از آموزش ها ، گام به گام اصول اولیه کار در Unreal Engine 4 را فرا خواهیم گرفت. ما با یادگیری نحوه ایجاد و افتتاح پروژه ها کار خود را شروع خواهیم کرد. سپس ما در مورد UI بحث خواهیم کرد و برای سهولت درک آن را تجزیه خواهیم کرد. پس از آن ما با یادگیری نحوه پیمایش در Viewport ، قرار دادن اشیا in در سطح ، و دستکاری آن اشیا working ، در ویرایشگر شروع به کار می کنیم. از آنجا ما به ویرایشگرهای متداول دیگری مانند ویرایشگر متریال ، ویرایشگر طرح و ویرایشگر ماده دسترسی خواهیم یافت. بعد از اینکه ما یک پایه محکم ایجاد کردیم ، ما یک پروژه سریع را برای تحکیم آموخته های خود شروع خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.2.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اولین روز شما در موتور غیر واقعی 4 Your First Day in Unreal Engine 4

  • ایجاد و افتتاح پروژه ها Creating and Opening Projects

  • بررسی اجمالی رابط Interface Overview

  • پیمایش Viewport Viewport Navigation

  • قرار دادن و دستکاری اشیا Placing and Manipulating Objects

  • مدیریت محتوا Managing Content

  • ایجاد اولیه مواد Basic Material Creation

  • روشنایی اساسی Basic Lighting

  • با استفاده از Blueprints Using Blueprints

  • ایجاد دنباله Matinee Creating a Matinee Sequence

  • تنظیم صحنه پوشیدن Set Dressing a Scene

  • ایجاد یک گذرگاه روشنایی Creating a Lighting Pass

  • ارائه صحنه از طریق انیمیشن دوربین Presenting the Scene Through Camera Animation

  • بسته بندی پروژه ما Packaging Our Project

نمایش نظرات

آموزش اولین روز شما در موتور غیر واقعی 4
جزییات دوره
1h 39m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
32
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.