آموزش مدل سازی خودرو در 3ds Max 2015

Automotive Modeling in 3ds Max 2015

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش 3dsMax برای شروع ساخت Maserati Gran Turismo از یک روش مدل سازی لبه استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015. در این آموزش 3dsMax برای شروع ساخت Maserati Gran Turismo از یک روش مدل سازی لبه استفاده خواهیم کرد. اتومبیل های تولید شده توسط کامپیوتر اصلی ترین پروژه های سینمایی و تجاری هستند. این که آیا قطعات در یک تبلیغ تجاری به منظور نشان دادن مهندسی برتر ، همه جلوی چشمان ما با هم پرواز می کنند یا ماشین توسط موجودات عظیم الجثه در یک فیلم سینمایی به دور خود پرتاب می شود ، نیاز به ایجاد مدل های سه بعدی خودرو وجود دارد. قسمتهای مختلف اتومبیل چالشهای خاصی دارند اما مزایای خاصی را نیز به همراه دارند. گردش کار برای ایجاد یک ماشین می تواند متفاوت باشد ، از استفاده از خطوط شکاف و سطوح گرفته تا مدل سازی جعبه. هنگامی که از شکل راضی شدیم ، می توانیم پانل ها را از هم جدا کرده و ضخامت اضافه کنیم. ما روش های حفظ لبه های سخت و خطوط صاف را پوشش خواهیم داد. ما ابزارهای معمول مدل سازی چند ضلعی و همچنین برخی از ابزارهای جدید را در روبان مدلسازی که کارهای خاص را بسیار راحت تر می کند ، پوشش خواهیم داد. این یک پروژه بزرگ است ، اما ما مرحله به مرحله پیش خواهیم رفت تا در پایان ، شما یک ماشین سه بعدی را از ابتدا ایجاد کنید و دانش لازم برای ساخت وسیله نقلیه خود را داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مدل سازی خودرو در 3ds Max Automotive Modeling in 3ds Max

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up the Reference Images

  • مدل سازی قوس های چرخ Modeling the Wheel Arches

  • اتصال قوس های چرخ Connecting the Wheel Arches

  • تغییر شکل کناره ماشین Reshaping the Side of the Car

  • در امتداد سمت کنار ماشین Extending up the Side of the Car

  • ساخت آن طرف ستون Building Across the a-pillar

  • مدل سازی سقف Modeling the Roof

  • ایجاد جلوی ماشین Creating the Front of the Car

  • مدل سازی هود Modeling the Hood

  • تقسیم پانل های جانبی Splitting the Side Panels

  • ساخت سپر جلو Building the Front Bumper

  • پایان سپر جلو Finishing the Front Bumper

  • مسدود کردن در عقب Blocking in the Rear

  • پایان قسمت عقب Finishing the Rear End

  • مسدود کردن در منطقه نور دم Blocking in the Tail Light Area

  • مدل سازی Spoiler Modeling the Spoiler

  • شروع به مدل سازی در انتهای عقب Beginning to Model Underneath the Rear End

  • پایان دادن به جزئیات پلاستیکی انتهای عقب Finishing the Plastic Details of the Rear End

  • پایان دادن به جزئیات انتهای عقب Finishing the Rear End Details

  • اضافه کردن ضخامت به پانل ها Adding Thickness to the Panels

  • مدل سازی تخت شکم Modeling the Belly Pan

  • ایجاد مهر و موم پنجره Creating the Window Seals

  • مدلسازی ویندوز Modeling the Windows

  • ساخت فرورفتگی دستگیره درب Building the Door Handle Recess

  • مدل سازی دستگیره درب Modeling the Door Handle

  • مدلسازی شیشه جلو اتومبیل Modeling the Windshield Trim

  • ایجاد آینه های جانبی Creating the Side Mirrors

  • ساخت کوره Building the Grill

  • مدل سازی صفحه گریل Modeling the Grill Screen

  • مدل سازی عناصر اصلی چراغ جلو Modeling the Main Headlight Elements

  • اتمام چراغ جلو Finishing the Headlight

  • ایجاد چراغ دم Creating the Tail Light

  • مدل سازی بندر سوخت Modeling the Fuel Port

  • افزودن دریچه ها روی گلگیر Adding the Vents on the Fender

  • مدل سازی رینگ ها Modeling the Rims

  • اتمام رینگ ها Finishing the Rims

  • مدل سازی تایر Modeling the Tire

  • تکمیل چرخ ها Completing the Wheels

  • مدل سازی معکوس اسکوپ هود Modeling the Reverse Scoops of the Hood

  • پاکسازی صحنه Cleaning up the Scene

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی خودرو در 3ds Max 2015
جزییات دوره
8h 23m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
26
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.