آموزش آشنایی با MassFX در 3ds Max

Introduction to MassFX in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max، قدرتی را که MassFX می تواند هنگام کار با بدنه های سفت و سخت ارائه دهد، کشف می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max، قدرتی را که MassFX می تواند هنگام کار با بدنه های سفت و سخت ارائه دهد، کشف می کنیم. در طول این آموزش ها، نحوه استفاده از بدنه های سفت و سخت با استفاده از مجموعه ابزار MassFX را یاد خواهیم گرفت. ما با یادگیری اصول بدنه های صلب در 3ds Max شروع می کنیم. سپس به برنامه ریزی صحنه مان ادامه می دهیم تا نتیجه ای را که به دنبالش هستیم به ما بدهد. سپس از چند اسکریپت مفید استفاده می کنیم که به ما امکان می دهد هندسه خود را جدا کنیم. پس از آماده شدن صحنه، ما به استفاده از بدنه‌های صلب پویا، سینماتیکی و ثابت می‌پردازیم تا صحنه مخربی را که می‌خواهیم ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

آشنایی با MassFX در 3ds Max Introduction to MassFX in 3ds Max

  • مبانی اجسام صلب Basics of Rigid Bodies

  • برنامه ریزی صحنه Planning the Scene

  • آماده سازی قطعات پل Preparing the Bridge Pieces

  • شکستن پل Fracturing the Bridge

  • اضافه کردن بدنه های صلب به قطعات پل اصلی Adding Rigid Bodies to the Main Bridge Pieces

  • کار کردن با جزئیات Working Out Details

  • آماده سازی برج ها Preparing the Towers

  • شکستن برج ها Fracturing the Towers

  • استفاده از Brickerize برای شکستن برج های میانی Using Brickerize to Break the Mid Towers

  • آماده سازی مجسمه ها Preparing the Statues

  • اشکال زدایی نتایج غیرمنتظره Debugging Unexpected Results

  • تنظیم دقیق مجسمه ها Fine Tuning the Statues

  • ایجاد زنجیره ها Creating the Chains

  • نهایی شدن صحنه Finalizing the Scene

نمایش نظرات

آموزش آشنایی با MassFX در 3ds Max
جزییات دوره
3h 11m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.