آموزش خط لوله تولید دارایی بازی برای VR در 3ds Max و Unity

Game Asset Production Pipeline for VR in 3ds Max and Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش VR ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تجربه بازی چالش برانگیز را برای یک تجربه واقعیت مجازی مدل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016، Unity، Substance Painter 1.5. در این آموزش VR ، ما می آموزیم که چگونه یک تجربه بازی چالش برانگیز را برای یک تجربه واقعیت مجازی مدل کنیم. اگرچه بیشتر کارهای انجام شده تفاوت چندانی با مدل سازی سایر سیستم عامل ها ندارد ، اما مدل سازی برای VR چالش های خاصی دارد که باید برطرف شوند. ما با یادگیری نحوه تنظیم استاندارد تولید که به ما کمک می کند از دارایی خود مقیاس مناسبی داشته باشیم کار خود را شروع خواهیم کرد. سپس ما به ایجاد دارایی بازی از ابتدا تا انتها خواهیم پرداخت ، در حالی که در مورد آنچه که برای ساخت مش بازی مهم است ، تعیین UV ها و بافت دارایی بحث خواهیم کرد. ما با آزمایش دارایی بازی خود در یک محیط VR ساده به پایان خواهیم رسید. با پایان این آموزش VR ، درک کاملی از چالش هایی خواهید داشت که هنگام ایجاد دارایی برای پروژه های VR خود باید برطرف کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016 ، Unity ، Substance Painter 1.5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط لوله تولید دارایی بازی برای VR در 3ds Max و Unity Game Asset Production Pipeline for VR in 3ds Max and Unity

  • تنظیم مقیاس Setting up Scale

  • آزمایش زودهنگام Testing Early

  • مدل سازی سایه Modeling the Shade

  • مدل سازی حوضه نفت Modeling the Oil Basin

  • مدل سازی یقه Modeling the Collar

  • مدل سازی مجمع فتیله Modeling the Wick Assembly

  • مدل سازی میله ها Modeling the Rods

  • مدل سازی کره زمین Modeling the Globe

  • مدل سازی بازوهای زینتی Modeling the Ornate Arms

  • بازنگری در بازوها Retopologizing the Arms

  • پایان دادن به بازوهای کم رز Finishing the Low-res Arms

  • استفاده مجدد از هندسه برای ایجاد مش بازی Reusing Geometry to Create the Game Mesh

  • اتمام حوضه نفت Finishing the Oil Basin

  • آماده سازی مش برای بافت Preparing the Mesh for Texturing

  • بافت دارایی Texturing the Asset

  • نهایی کردن دارایی Finalizing the Asset

  • در حال آزمایش دارایی در VR Testing the Asset in VR

نمایش نظرات

آموزش خط لوله تولید دارایی بازی برای VR در 3ds Max و Unity
جزییات دوره
2h 44m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.