آموزش ساخت شخصیت های بازی در Mudbox

Texturing Game Characters in Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، شما می آموزید که چگونه یک شخصیت بازی را گام به گام در Mudbox ساختار دهید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014. در این مجموعه از آموزش ها می توانید نحوه ساخت شخصیت شخصیت بازی را گام به گام در Mudbox یاد بگیرید. برای شروع ، ما رنگهای اصلی را برای شخصیت خود قرار می دهیم و در مورد اصول گردش کاری که در طول دوره استفاده خواهیم کرد بحث خواهیم کرد. از اینجا ما به دنبال اصلاح ساختارهای خود برای هر عنصر از شخصیت خود هستیم. در مرحله تصفیه ، ما برخی از تکنیک های عالی برای زنده ماندن بافت های خود را یاد خواهیم گرفت ، به ویژه هنگامی که شروع به بافت پوست می کنیم. هنگامی که بافتهای پراکنده را به پایان رساندیم ، یاد خواهیم گرفت که چگونه با ایجاد نقشه های ویژه در Mudbox ، ویژگی های خاص شخصیت خود را کنترل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ساخت شخصیت های بازی در Mudbox Texturing Game Characters in Mudbox

  • ایجاد Base Diffuse Textures Creating the Base Diffuse Textures

  • افزودن آرم به پیراهن Adding a Logo to the Shirt

  • بافت بیش از حد پیراهن Texturing the Overshirt

  • نقاشی دوخت Painting the Stitching

  • نقاشی پارچه جین Painting the Denim Fabric

  • ایجاد تنوع در شلوار جین Creating Variation in the Jeans

  • نقاشی دوخت شلوار جین Painting the Stitching of the Jeans

  • نقاشی کفش Painting the Shoes

  • افزودن پاس خاکی به کفش ها Adding a Dirt Pass to the Shoes

  • نقاشی پوست Painting the Skin

  • نقاشی لکه های پوستی Painting Skin Blemishes

  • نقاشی بافت های بازو Painting the Arm Textures

  • بافت چشم Texturing the Eyes

  • نقاشی نقشه مخصوص پوست Painting the Specular Map for the Skin

  • ایجاد نقشه ویژه برای لباس ها Creating the Specular Map for the Clothes

  • اضافه کردن نکات نهایی بافتهای ما Adding the Final Touches of Our Textures

  • صادرات بافت های ما Exporting Our Textures

نمایش نظرات

آموزش ساخت شخصیت های بازی در Mudbox
جزییات دوره
3h 39m
18
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.