آموزش ایجاد آیتم های کلکسیونی برای بازی های دو بعدی در Unity

Creating Collectible Items for 2D Games in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها یاد می گیریم که چگونه یک سیستم جمع آوری سکه ایجاد کنیم که رابط کاربری را به روز می کند و به بازیکن برای یافتن تمام سکه ها پاداش می دهد. UI و به بازیکن برای یافتن تمام سکه ها پاداش دهید. برای شروع، یاد می گیریم که چگونه سکه های خود را به درستی تنظیم کنیم تا با بازیکن برخورد کنیم. سپس ما یک اسکریپت ایجاد می کنیم که تعداد سکه هایی را که جمع آوری کرده ایم و نحوه به روز رسانی UI برای پخش کننده را پیگیری می کند. پس از آن، ما یاد می‌گیریم که چگونه به درستی یک سیستم رابط کاربری ایجاد کنیم که داده‌های مناسب را به‌روزرسانی می‌کند. برای پایان دادن به آموزش، یاد می‌گیریم که چگونه به بازیکن پس از جمع‌آوری تمام سکه‌ها، یک عمر اضافی پاداش دهیم.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد آیتم های کلکسیونی برای بازی های دو بعدی در Unity Creating Collectible Items for 2D Games in Unity

  • راه اندازی Coin Game Object Setting up the Coin Game Object

  • اسکریپت نویسی رفتار سکه Scripting the Coin Behavior

  • راه اندازی رابط کاربری Coin Setting up the Coin UI

  • تغییر اسکریپت سکه برای به روز رسانی رابط کاربری Modifying the Coin Script to Update the UI

  • ایجاد حالت بازی Creating the Game State

  • راه اندازی UI برای Lives Setting up the UI for Lives

  • پاداش دادن به بازیکن با یک زندگی اضافی Rewarding the Player with an Extra Life

نمایش نظرات

آموزش ایجاد آیتم های کلکسیونی برای بازی های دو بعدی در Unity
جزییات دوره
0h 49m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.