آموزش اثرات ذرات در CryENGINE

Particle Effects in CryENGINE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش های CryENGINE، اصول ایجاد افکت های ذرات عالی در کرای انجین را یاد می گیریم. ما با یادگیری گردش کار اساسی برای ایجاد هر سیستم ذره ای با ایجاد یک آتش ساده شروع می کنیم. پس از آن، با ایجاد آتشی که کمی واقعی‌تر است، به یادگیری در مورد ویرایشگر ذرات ادامه می‌دهیم. اکنون در حین ایجاد این اثر آتش واقعی، یاد می گیریم که چگونه جرقه ایجاد کنیم، دود وزش ایجاد کنیم، و سپس با افزودن مه گرما، آتش واقعی خود را خاموش می کنیم. پس از اتمام آتش، یاد خواهیم گرفت که چگونه عناصر مختلفی را که برای ایجاد یک آبشار نیاز داریم، مانند اسپری آب، غبار و کف ایجاد کنیم. سپس برای پایان دادن به آموزش، نحوه ایجاد یک انفجار پیچیده را یاد خواهیم گرفت که واقعا سرگرم کننده خواهد بود. بیایید شروع کنیم!

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اثرات ذرات در CryENGINE Particle Effects in CryENGINE

  • گردش کار ایجاد جلوه های ذرات اساسی Basic Particle Effects Creation Workflow

  • ایجاد یک آتش واقعی Creating a Realistic Fire

  • استفاده از جلوه های کودک Using Child Effects

  • ایجاد عنصر دود Creating the Smoke Element

  • ایجاد عنصر Heat Haze Creating the Heat Haze Element

  • ایجاد یک بافت نوسانی برای آب Creating an Oscillating Texture for Water

  • ایجاد عنصر Splash برای آبشار Creating the Splash Element for the Waterfall

  • ایجاد عنصر اسپری برای آبشار Creating the Spray Element for the Waterfall

  • ایجاد عنصر مه Creating the Mist Element

  • ایجاد ریپل سطح آب Creating the Water Surface Ripple

  • ایجاد چارچوب اولیه برای انفجار Creating the Initial Framework for the Explosion

  • ایجاد اثرات ثانویه انفجار Creating the Secondary Effects of the Explosion

  • پایان دادن به جلوه های ثانویه Finishing up the Secondary Effects

  • اضافه کردن دود Adding the Smoke

  • نهایی شدن انفجار Finalizing the Explosion

نمایش نظرات

آموزش اثرات ذرات در CryENGINE
جزییات دوره
2h 41m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.