آموزش مقدمه ای بر جریان ذرات در 3ds Max

Introduction to Particle Flow in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max، نگاهی مقدماتی به جریان ذرات برای ایجاد سیستم های ذرات سفارشی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012. در این آموزش 3ds Max، نگاهی مقدماتی به جریان ذرات برای ایجاد سیستم های ذرات سفارشی خواهیم داشت. در طول این آموزش، نحوه ایجاد یک منبع جریان ذرات و نحوه پیمایش در رابط Particle View را یاد خواهیم گرفت. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه از بسیاری از متداول ترین عملگرها برای ایجاد یک سیستم ذرات متناسب با نیازهای خاص ما در پروژه خود استفاده کنیم. همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه از تابش های فضایی مانند گرانش و باد با جریان ذرات برای اصلاح رفتار سیستم های ذرات خود استفاده کنیم. در نهایت، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه برخوردها را به ذرات خود اعمال کنیم و حتی وقتی ذرات ما با یک منحرف کننده برخورد می کنند، ذرات جدیدی تولید کنند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر جریان ذرات در 3ds Max Introduction to Particle Flow in 3ds Max

  • ایجاد دود با استفاده از جریان ذرات Creating Smoke Using Particle Flow

  • اصلاح سیستم ذرات دود Modifying the Smoke Particles System

  • ایجاد یک ماده دود Creating a Smoke Material

  • ایجاد آتش با استفاده از جریان ذرات Creating Fire Using Particle Flow

  • ایجاد یک ماده آتش نشانی Creating a Fire Material

  • تنظیم انفجار Explosion Setup

  • ایجاد سیستم ذرات انفجاری Creating the Explosion Particle System

  • اصلاح سیستم ذرات انفجار Modifying the Explosion Particle System

  • تخم ریزی ذرات جدید از ذرات موجود Spawning New Particles from Existing Particles

  • در حال اتمام انفجار ما Finishing up Our Explosion

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر جریان ذرات در 3ds Max
جزییات دوره
1h 44m
11
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.