آموزش UV شخصیت های بازی در 3ds Max به راحتی ساخته می شوند

Game Character UVs Made Easy in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، ما در مورد چگونگی باز کردن سریع UV های شخصیت بازی با برخی از ابزارهای بسیار قدرتمند در 3ds Max بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 59 UV شخصیت های بازی در 3ds Max به راحتی ساخته می شوند 2h 38m 50s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

UV شخصیت های بازی در 3ds Max به راحتی ساخته می شوند Game Character UVs Made Easy in 3ds Max

  • باز کردن صورت Unwrapping the Face

  • باز کردن سر Unwrapping the Head

  • باز کردن هود Unwrapping the Hood

  • باز کردن کت Unwrapping the Coat

  • باز کردن شلوار Unwrapping the Pants

  • باز کردن دست ها Unwrapping the Hands

  • باز کردن چکمه ها Unwrapping the Boots

  • باز کردن موها Unwrapping the Hair

  • باز کردن چشم ها و دندان ها Unwrapping the Eyes and Teeth

  • باز کردن جزئیات نهایی Unwrapping the Final Details

  • ترکیب اشعه ماورا بنفش شخصیت Combining the Character UVs

  • شروع بهینه سازی UV اشخاص Beginning to Optimize the Character UVs

  • ادامه بهینه سازی اشعه ماورا بنفش شخصیت Continuing to Optimize the Character UVs

  • اتمام بهینه سازی UV های شخصیت ما Finishing the Optimization of Our Character UVs

  • ایجاد کانال نقشه دوم Creating a Second Map Channel

نمایش نظرات

آموزش UV شخصیت های بازی در 3ds Max به راحتی ساخته می شوند
جزییات دوره
2h 39m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.