آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 4

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در جلد 4 شروع سریع برای مدل سازی در 3ds Max ، ما مفاهیم را در جلدهای قبلی ارائه خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر 7 ثانیه شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 4 2 ساعت و 24 دقیقه 0 ثانیه علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 4 Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 4

  • مسدود کردن در فرمهای اصلی Blocking in the Main Forms

  • مسدود کردن در بلندگوها Blocking in the Speakers

  • مدل سازی صفحه Modeling the Screen

  • مدل سازی صفحه اصلی صفحه نمایش دستگیره Modeling the Front Panel Knob Insets

  • مدل سازی جزئیات بلندگو Modeling the Speaker Details

  • استفاده از تقارن در شرایط دشوار Using Symmetry in Difficult Situations

  • مدل سازی جزئیات بالا Modeling the Details of the Top

  • مدل سازی دسته Modeling the Handle

  • مدل سازی دستگیره های صفحه جلو Modeling the Front Panel Knobs

  • مدل کردن دستگیره های کانال Modeling the Channel Knobs

  • مدل سازی سخت افزار Modeling the Hardware

  • مدل سازی آنتن Modeling the Antenna

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 4
جزییات دوره
2h 25m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.