آموزش معرفی Matinee در موتور غیرواقعی 4

Introduction to Matinee in Unreal Engine 4

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزشهای Unreal Engine ، برخی از ویژگیها و کاربردهای اصلی Matinee را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.5.1. در این مجموعه از آموزشهای Unreal Engine ، برخی از ویژگیها و کاربردهای اصلی Matinee را بررسی خواهیم کرد. برای شروع ، ما می آموزیم که چگونه یک شی Matinee ایجاد کنیم و رابط Matinee را کشف کنیم. پس از آن ، ما به استفاده از دوربین ها و نحوه استفاده از آنها برای ایجاد سینمایی در بازی خواهیم پرداخت. سپس ، ما با ایجاد یک فیلم سینمایی چند دوربین با محو شدن دوربین و برش دوربین ، به آنچه آموخته ایم ، ادامه خواهیم داد. هنگامی که درک اساسی از نحوه استفاده از ویرایشگر Matinee بدست آوردیم ، به چند نمونه کاربردی دیگر برای استفاده از این سیستم قدرتمند برای ایجاد درهای تعاملی خواهیم پرداخت. در آخر ، ما با یادگیری نحوه ایجاد یک آسانسور ساده که به ورودی بازیکن متکی است ، آموزش Unreal Engine را به پایان می رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: موتور غیرواقعی 4.5.1.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی Matinee در موتور غیرواقعی 4 Introduction to Matinee in Unreal Engine 4

  • بررسی اجمالی رابط Matinee Matinee Interface Overview

  • کار با دوربین ها Working with Cameras

  • فعال کردن Cinematic Activating the Cinematic

  • با استفاده از چندین دوربین Using Multiple Cameras

  • غیرفعال کردن حرکت بازیکن و هود Disabling Player Movement and Hud

  • راه اندازی درهای تعاملی Setting up Interactive Doors

  • راه اندازی آسانسور Setting up an Elevator

  • اتمام آسانسور Finishing the Elevator

  • کاوش در آهنگ ها و گروه های جدید Exploring New Tracks and Groups

نمایش نظرات

آموزش معرفی Matinee در موتور غیرواقعی 4
جزییات دوره
1h 20m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
14
4.9 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.