آموزش مبانی 3ds Max 2018

3ds Max 2018 Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. 3ds Max ابزاری بسیار قدرتمند است که می تواند به شما در مدل سازی ، ساخت ، تقلب کنید ، متحرک شوید و کارهای خود را ارائه دهید. در این دوره ، 3ds Max 2018 Fundamentals ، شما یک نمای کلی از سطح خط لوله 3D کامل خواهید داشت و دانش اساسی را برای شروع استفاده از 3ds Max برای پروژه های خود به شما می دهد. ابتدا برخی از واژگان و مهارت های بنیادی مورد نیاز را برای شروع حرکت و کار در 3ds Max جستجو خواهید کرد. در مرحله بعدی ، به کشف برخی از ویژگی های مدل سازی موجود در 3ds Max می پردازید و ساخت کشتی بادبانی را شروع می کنید که پروژه اصلی شما برای باقی مانده این دوره خواهد بود. سپس ، شما تمام مراحل اضافه کردن بافت و مواد به کشتی ، اضافه کردن حرکت متحرک ، کنترل انیمیشن و پویایی را طی خواهید کرد. سرانجام ، شما می آموزید که چگونه چراغ ها ، سایه ها را اضافه کرده و دنباله انیمیشن نهایی خود را بیرون بیاورید. با پایان این دوره ، در مرحله ای قرار خواهید گرفت که با کار با 3ds Max بسیار راحت هستید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2018.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

شروع کار با 3ds Max Getting Started with 3ds Max

  • یادگیری رابط Learning the Interface

  • پیمایش Viewport Viewport Navigation

  • ایجاد پوشه های پروژه Creating Project Folders

  • ایجاد و انتخاب شی Object Creation and Selection

  • تبدیل اشیا Transforming Objects

  • حالت های فرعی Sub-object Modes

  • گروه بندی و والدین Grouping and Parenting

مدلسازی اساسی Basic Modeling

  • افزودن تصاویر مرجع Adding Reference Images

  • ساختن هسته بدن Building the Body Core

  • اضافه کردن طرفین بدن Adding the Sides of the Body

  • مدل سازی بالا Modeling the Top

  • مدل سازی کابین خلبان خشن Modeling a Rough Cockpit

  • مدل سازی جلو دریچه Modeling the Front Vent

  • راه اندازی منطقه موتور Starting the Engine Area

جزئیات مدل Model Detailing

  • جزئیات کابین خلبان Detailing the Cockpit

  • مدل سازی موتور اصلی Modeling the Main Engine

  • قرار دادن موتور Placing the Engine

  • تکمیل قطعات موتور Finishing the Engine Pieces

  • افزودن گریل Adding the Grill

  • مدل سازی جلو بادبان Modeling the Front Sail

  • ایجاد اتصالات قاب و پارچه Creating the Frame and Fabric Connectors

  • ساخت اتصال بزرگ Building the Large Connector

  • ایجاد کشتی برگشت Creating the Back Sail

  • ایجاد قاب پشتی Creating the Back Frame

اتمام و تحویل مدل Model Finishing and Delivery

  • آینه کاری هندسه Mirroring Geometry

  • ساخت سکان بالا Building the Upper Rudder

  • ساخت محور محوری Building the Mast Pivot

  • مدل سازی دکل Modeling the Mast

  • ساخت سکان پایین Building the Lower Rudder

  • مدل سازی اتصال دهنده سکان پایین Modeling the Lower Rudder Connector

  • به پایان رساندن اتصال دهنده رابط Finishing the Rudder Connector

  • افزودن کابلها و اتصالات Adding Cables and Connectors

مواد و بافت ها Materials and Textures

  • استفاده از مواد ساده Applying Simple Materials

  • اصلاح مواد Modifying Materials

  • مبانی UV UV Basics

  • ایجاد UV برای بدن Creating UVs for the Body

  • پایان دادن به UV ها Finishing the UVs

  • استفاده از File Textures با مواد Using File Textures with Materials

  • با استفاده از نقشه های Bump Using Bump Maps

  • افزودن درخشش از نوع زیرسطحی Adding a Subsurface-type Glow

تقلب برای انیمیشن Rigging for Animation

  • پاکسازی دارایی ها Cleaning up Assets

  • بازنشانی و انجماد تبدیل ها Resetting and Freezing Transforms

  • گروه بندی دارایی ها Grouping Assets

  • ایجاد کنترل ها Creating the Controls

  • ایجاد کنترل های بال Creating the Wing Controls

  • ایجاد استخوان Creating Bones

  • ایجاد IK Solvers Creating IK Solvers

  • تقلب کابل ها Rigging Cables

  • پوست زدن بال ها Skinning the Wings

  • ویژگی های سفارشی Custom Attributes

  • پارامترهای سیم کشی Wiring Parameters

  • مدیر واکنش Reaction Manager

انیمیشن در 3ds Max Animation in 3ds Max

  • اصول انیمیشن Animation Basics

  • مسدود کردن در انیمیشن Blocking in Animation

  • با استفاده از Curve Editor Using the Curve Editor

  • انیمیشن دوربین Camera Animation

  • انیمیشن های ثانویه Secondary Animations

شبیه سازی های پویا در 3ds Max Dynamic Simulations in 3ds Max

  • مبانی دینامیک Dynamics Basics

  • ایجاد ماده ذرات Creating the Particles Material

  • نیروها و تارهای فضایی Forces and Space Warps

روشنایی و رندر Lighting and Rendering

  • بررسی موتورهای رندر در 3ds Max Exploring the Render Engines in 3ds Max

  • کار با Arnold Lights در 3ds Max Working with Arnold Lights in 3ds Max

  • اعمال Rendering Overrides روی اشیا Applying Rendering Overrides to Objects

  • افزودن چراغ به صحنه Adding Lights to the Scene

  • حل مسائل شفافیت در رندر Resolving Transparency Issues in the Render

  • اضافه کردن تاری حرکت Adding Motion Blur

  • خروجی ترتیب رندر شده نهایی Outputting the Final Rendered Sequence

  • تبدیل دنباله ارائه شده به فیلم Converting the Rendered Sequence into a Movie

نمایش نظرات

آموزش مبانی 3ds Max 2018
جزییات دوره
8h 49m
69
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
33
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.