آموزش خط لوله توسعه بازی Indie جلد 9: گیم پلی نهایی و انتشار

Indie Game Development Pipeline Volume 9: Final Gameplay and Publication

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزش ها ، آنچه را که از جلد 1 به جلد 8 رسیده ایم می گیریم و نسخه نهایی بازی خود را ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3. در این مجموعه از آموزش ها ، آنچه را که به دست آورده ایم از جلد 1 به جلد 8 برده و نسخه نهایی بازی خود را ایجاد می کنیم. ما با راه اندازی یک تنظیم دوربین چندگانه کار خود را شروع خواهیم کرد که باعث می شود شخصیت ما واقعاً در محیط غوطه ور شود. سپس ما کار اضافه کردن جزئیات نهایی را شروع خواهیم کرد که باعث می شود بازی ما جلا پیدا کند. این جزئیات شامل ذرات ، صدا ، دستکاری مواد و رفع هرگونه سوراخ در منطق ما است که در مرحله آزمایش وجود دارد. سپس ، برای جمع بندی این مجموعه ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه بازی خود را در سیستم عامل مورد نظر خود منتشر کنیم تا هر کسی بتواند آن را بازی کند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خط لوله توسعه بازی Indie جلد 9: گیم پلی نهایی و انتشار Indie Game Development Pipeline Volume 9: Final Gameplay and Publication

  • ایجاد یک تنظیم چند دوربین Creating a Multi-camera Setup

  • ساخت پیش زمینه محیط Constructing the Environment Background

  • ساخت وسط زمین Constructing the Midground

  • کار با لایه ها و دوربین ها Working with Layers and Cameras

  • نهایی کردن محیط زیست Finalizing the Environment

  • ساخت پیش زمینه سطح Constructing the Level Background

  • اسکریپت نویسی Killbox Scripting the Killbox

  • تصفیه سیستم ذرات شخصیت Refining the Character Particle System

  • رفع سیستم بهداشتی Fixing the Health System

  • افزودن ذرات سنگ Adding the Rock Particles

  • ایجاد اسکریپت کنترل کننده ذرات Creating the Particle Controller Script

  • والدین را به رئیس منتقل کنید Parenting the Particles to the Boss

  • تغییر موقعیت دوربین Modifying the Camera Position

  • راه اندازی دوربین رئیس Triggering the Boss Camera

  • تنظیم صدا برای شخصیت Setting up the Audio for the Character

  • افزودن Attack Audio Adding the Attack Audio

  • پایان کاراکتر صوتی Finishing the Character Audio

  • ایجاد پخش کننده موسیقی Creating the Music Player

  • رفع اشکال صوتی گام به گام Fixing the Footstep Audio Glitch

  • افزودن صدا به Game Boss Adding Audio to the Game Boss

  • ایجاد Smash Audio Creating the Smash Audio

  • تغییر مواد چشم رئیس Switching the Boss Eye Material

  • ایجاد Fader صفحه نمایش Creating the Screen Fader

  • به پایان رساندن صفحه فیدر Finishing the Screen Fader

  • توانایی و ناتوانی چشم Enabling and Disabling the Eye

  • اتصال کنترلر Xbox 360 سیمی Hooking up the Wired Xbox 360 Controller

  • انتشار بازی Publishing the Game

نمایش نظرات

آموزش خط لوله توسعه بازی Indie جلد 9: گیم پلی نهایی و انتشار
جزییات دوره
2h 47m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.