آموزش شروع سریع وحدت: جلد 1

Quick Start to Unity: Volume 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: به جلد اول مسیر یادگیری شروع سریع به Unity خوش آمدید ، ما اصول شروع کار در Unity را بیان خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3. خوش آمدید به جلد اول مسیر یادگیری سریع شروع به وحدت ، ما اصول شروع کار در Unity را بیان خواهیم کرد. ما با بحث در مورد ایجاد یک پروژه جدید شروع خواهیم کرد و با رابط کاربری و نحوه پیمایش در نمای صحنه آشنا خواهیم شد. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه دارایی های بازی را وارد کرده و دستکاری کنیم ، مواد ایجاد کنیم ، اجزا را اضافه کنیم ، پیش ساخته ها را ایجاد کنیم ، چراغ ها را اضافه کنیم و یک شی بازی سفارشی را خاموش کنیم. در پایان ما یک سطح پایه خواهیم داشت که برای کل پروژه شروع سریع استفاده خواهیم کرد. اگرچه همراهی با این درس ها و ساختن یک پروژه با هم دانش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد ، اما قدرت واقعی این است که شما می توانید تکنیک های آموخته شده خود را به کار بگیرید و آنها را به روشی متفاوت برای کارهای خود به کار بگیرید. این آموزشها به ترتیب تهیه شده اند بنابراین ما واقعاً شما را تشویق می کنیم که با این جلد شروع کرده و تا جلد 3 ادامه دهید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع سریع وحدت: جلد 1 Quick Start to Unity: Volume 1

  • بررسی اجمالی رابط Interface Overview

  • ایجاد زمین Creating Terrains

  • وارد کردن دارایی ها Importing Assets

  • افزودن اشیا Game بازی به صحنه Adding Game Objects to the Scene

  • ایجاد و افزودن مواد Creating and Adding Materials

  • افزودن اجزاon Adding Components

  • ایجاد پیش ساخته ها Creating Prefabs

  • ایجاد پیچ و خم نهایی Creating the Final Maze

  • جزئیات زمین Detailing the Terrain

  • اضافه کردن چراغ ها Adding Lights

  • مونتاژ یک شخصیت پخش Assembling a Player Character

  • تکلیف نهایی Final Assignment

نمایش نظرات

آموزش شروع سریع وحدت: جلد 1
جزییات دوره
1h 23m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
111
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.