آموزش Unity Mobile Development Game: Player Functional

Unity Mobile Game Development: Player Functionality

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این آموزش یونیتی چارچوب اصلی برای شخصیت اصلی ما مانند حرکت، موقعیت دوربین، سلاح ها و اعمال آسیب به دشمنان ایجاد می کند. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4. این آموزش یونیتی چارچوب اصلی را برای شخصیت اصلی ما مانند حرکت، موقعیت دوربین، سلاح ها و آسیب زدن به دشمنان ایجاد می کند. در طول آموزش، ما یاد می گیریم که چگونه پیش ساخته Unity's Player Relative Control را دستکاری کنیم تا نمای سوم شخص خود را به ما ارائه دهیم و سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه حرکت پخش کننده مورد نظر را بر اساس آن اسکریپت ها ایجاد کنیم. پس از آن، با استفاده از اسکریپت های سفارشی خود، به ایجاد قابلیت های سلاح برای تفنگ تهاجمی و تفنگ ساچمه ای خود خواهیم پرداخت. در نهایت، ما دوره را با استفاده از آسیب سلاح خود برای تأثیرگذاری بر سلامت دشمن و انفجار آنها در زمانی که سلامت به صفر رسید، به پایان می‌رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

Unity Mobile Development Game: Player Functional Unity Mobile Game Development: Player Functionality

  • ایجاد جنبش بازیکن Create Player Movement

  • تغییر نمای دوربین Modifying the Camera View

  • ایجاد عملکرد سلاح Creating Weapon Functionality

  • ایجاد اسکریپت Assault Rifle Creating the Assault Rifle Script

  • در حال تکمیل اسکریپت Assault Rifle Finishing up the Assault Rifle Script

  • ایجاد اسکریپت شاتگان Creating the Shotgun Script

  • ایجاد کنترل کننده آسیب Creating the Damage Controller

نمایش نظرات

آموزش Unity Mobile Development Game: Player Functional
جزییات دوره
1h 22m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.