نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما مقدمه ای در مورد خط تولید مدل سازی بازی ها خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه 1 متر و 4 ثانیه مقدمه ای بر مدل سازی برای بازی ها در 3ds Max 6 ساعت و 3 دقیقه و 28 ثانیه علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر مدل سازی برای بازی ها در 3ds Max
Introduction to Modeling for Games in 3ds Max
-
بررسی اجمالی خط لوله مدل سازی بازی
Overview of the Game Modeling Pipeline
-
تنظیم نسخه چند ضلعی بالا
Organizing the High Polygon Version
-
انفجار مدل چند ضلعی بالا
Exploding the High Polygon Model
-
مدلسازی لاستیک کم پلی
Modeling the Low Poly Tire
-
استفاده مجدد از هندسه پلی بالا
Reusing the High Poly Geometry
-
مدل چرخش چرخ کم پلی
Modeling the Low Poly Wheel Pivot
-
تمیز کردن قاب
Cleaning up the Frame
-
مدل سازی اتصالات فنر
Modeling the Spring Connectors
-
مدل سازی بهار
Modeling the Spring
-
ایجاد Spoiler
Creating the Spoiler
-
مجدداً از شل اتومبیل استفاده کنید
Retopologizing the Car Shell
-
ادامه روند Retopologizing
Continuing the Retopologizing Process
-
مسدود کردن در Edge Flow
Blocking in the Edge Flow
-
پر کردن شکاف ها
Filling in the Gaps
-
کار روی سوراخ بعدی
Working on the Next Hole
-
اتمام شل اتومبیل
Finishing the Car Shell
-
شروع فرآیند باز کردن بسته
Beginning the Unwrap Process
-
ادامه روند باز کردن بسته بندی
Continuing the Unwrapping Process
-
باز کردن قاب
Unwrapping the Frame
-
باز کردن چشمه ها
Unwrapping the Springs
-
باز کردن اتصالات فنر
Unwrapping Spring Connectors
-
باز کردن سپر ، اکسل و تایر
Unwrapping the Bumper, Axle and Tire
-
باز کردن چرخ
Unwrapping the Wheel
-
باز کردن محوری چرخ
Unwrapping the Wheel Pivot
-
ترکیب UV ها
Combining the UVs
-
بسته بندی UV ها
Packing the UVs
-
ادامه روند بسته بندی
Continuing the Packing Process
-
بررسی UV ها
Checking the UVs
-
پخت نقشه عادی
Baking the Normal Map
-
نهایی کردن نقشه عادی
Finalizing the Normal Map
-
مونتاژ ماشین چند ضلعی کم
Assembling the Low Polygon Car
-
پخت نقشه انسداد محیط
Baking the Ambient Occlusion Map
نمایش نظرات