آموزش سری بازی های مسابقه دو بعدی در Unity: Volume 1

2D Racing Game Series in Unity: Volume 1

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در جلد اول از سری بازی‌های مسابقه‌ای دوبعدی در Unity، نحوه شروع نمونه‌سازی اولیه بازی مسابقه‌ای دوبعدی را پوشش خواهیم داد. نرم‌افزار مورد نیاز: Unity 4.2. در جلد اول سری بازی‌های مسابقه‌ای دوبعدی در Unity، نحوه شروع نمونه‌سازی بازی مسابقه‌ای دوبعدی را پوشش خواهیم داد. ما این سری را با راه‌اندازی پروژه‌مان و وارد کردن فایل‌های ضروری که برای نمونه‌سازی سریع‌تر نیاز داریم آغاز می‌کنیم. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه پیش ساخته پیست را ایجاد کنیم و چگونه می توانیم از آن برای راه اندازی یک مسیر مسابقه ساده استفاده کنیم. هنگامی که آهنگ ساخته شد، ما پیش ساخته پخش کننده را ایجاد می کنیم و مستقیماً وارد اسکریپت می شویم. ما با نوشتن اسکریپت حرکت بازیکن و بحث در مورد چگونگی دستیابی به رفتار دقیقی که می خواهیم شروع می کنیم. هنگامی که عملکرد اصلی حرکت را داشته باشیم، با دیدن اینکه چگونه می توانیم از سرعت برای ایجاد یک تجربه رانندگی متفاوت استفاده کنیم، کمی عمیق تر خواهیم کرد. سپس این جلد را با کار بر روی اسکریپت Sprite Animation به پایان خواهیم رساند. در اینجا ما یک سیستم منعطف ایجاد خواهیم کرد که صفحه sprite ما را افست و مقیاس می کند و در نتیجه یک sprite کاملا متحرک ایجاد می شود. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری بازی های مسابقه دو بعدی در Unity: Volume 1 2D Racing Game Series in Unity: Volume 1

  • راه اندازی پروژه Setting up the Project

  • ساخت پیست مسابقه Building the Race Track

  • افزودن جزئیات آهنگ Adding Track Detail

  • ایجاد پیش ساخته پلیر Creating the Player Prefab

  • اسکریپت حرکت بازیکن Scripting Player Movement

  • اصلاح حرکت بازیکن Refining the Player Movement

  • افزودن قابلیت سرعت Adding Velocity Functionality

  • اتمام اسکریپت حرکت بازیکن Finishing the Player Movement Script

  • شروع اسکریپت انیمیشن Sprite Starting the Sprite Animation Script

  • اضافه کردن زمان و فریم های انیمیشن Adding Time and Animation Frames

  • تکمیل عملکرد انیمیشن Base Sprite Finishing the Base Sprite Animation Functionality

  • گره زدن انیمیشن ها به ورودی پخش کننده Tying the Animations to Player Input

  • راه اندازی انیمیشن های بدون حلقه Setting up Non-looping Animations

نمایش نظرات

آموزش سری بازی های مسابقه دو بعدی در Unity: Volume 1
جزییات دوره
2h 10m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
15
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.