آموزش مقدمه ای بر مواد در موتور غیرواقعی

Introduction to Materials in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها ، ما در مورد چگونگی ایجاد و دستکاری مواد در Unreal Engine 4 صحبت خواهیم کرد. با یک مرور کلی از روند ایجاد مواد شروع کنید. سپس به نظریه ایجاد مواد مبتنی بر فیزیک خواهیم پرداخت. در اینجا ما در مورد خصوصیات اصلی یک ماده بحث خواهیم کرد که تعیین می کند مواد شما در موتور چگونه به نظر می رسد. سپس با بحث در مورد حالت های مختلف Blend و مدل های نورپردازی عمیق تر به این خصوصیات حیاتی خواهیم پرداخت. سپس در مورد هر ورودی ماده و چگونگی تأثیر آنها بر روی مواد و کاربردهای احتمالی آنها بحث خواهیم کرد. پس از آن ، ما در مورد عبارات و عملکردهای مواد ، عناصر سازنده ایجاد مواد با ظاهر باور نکردنی یاد خواهیم گرفت. سرانجام ، آنچه را که آموخته ایم به دست خواهیم آورد و مجموعه ای از مطالب را برای یک بازی در Unreal Engine 4 ایجاد خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.1.1.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر مواد در موتور غیرواقعی Introduction to Materials in Unreal Engine

  • گردش کار ایجاد مواد Material Creation Workflow

  • مفاهیم خلق مواد Material Creation Concepts

  • مشخصات کلی مواد Material Properties Overview

  • با استفاده از Blend Modes Using Blend Modes

  • استفاده از مدل های روشنایی Using Lighting Models

  • ورودی های مواد Material Inputs

  • ادامه بحث در مورد ورودی های ماده Continuing to Discuss the Material Inputs

  • پایان دادن به ورودی های ماده Finishing the Material Inputs

  • عبارات و توابع ماده Material Expressions and Functions

  • استفاده از بافت برای وسایل جانبی Using Textures for Props

  • با استفاده از ورودی فلزی Using the Metallic Input

  • اصلاح زبری Modifying the Roughness

  • نظر دادن و سازماندهی مطالب Commenting and Organizing Materials

  • ایجاد مواد حصیری Creating the Wicker Material

  • ایجاد مصادیق مادی Creating Material Instances

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر مواد در موتور غیرواقعی
جزییات دوره
1h 59m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
24
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.