آموزش سری حرفه ای: خط لوله تولید دارایی بازی

Professional Series: Game Asset Production Pipeline

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از آموزش ها، تکنیک های ایجاد دارایی های بازی با استفاده از 3ds Max، ZBrush و Photoshop را مورد بحث قرار می دهیم. در این سری از آموزش ها، تکنیک های ایجاد دارایی های بازی با استفاده از 3ds Max، ZBrush و Photoshop را مورد بحث قرار می دهیم. ما با یادگیری نحوه ایجاد سیلوئت شروع می کنیم. ما آن را با ایجاد یک طرح برای کمک به توسعه ایده خود دنبال می کنیم. سپس به 3ds Max می‌پردازیم و در مورد برخی از مفاهیم کلیدی برای ایجاد یک مش پایه قبل از صادرات آن به ZBrush صحبت می‌کنیم. پس از آن، در مورد چگونگی ایجاد یک براش سفارشی در ZBrush برای افزایش بهره وری بحث خواهیم کرد. سپس ما نقشه های بافت خود را برای ایجاد یک بافت پایه خوب در فتوشاپ به پایان می رسانیم.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

سری حرفه ای: خط لوله تولید دارایی بازی Professional Series: Game Asset Production Pipeline

  • ایجاد سیلوئت ها Creating Silhouettes

  • ایجاد طرح توسعه Creating the Development Sketch

  • ساخت مش پایه Building the Base Mesh

  • آماده سازی پایه مش برای صادرات Preparing the Base Mesh for Export

  • آماده سازی مدل قبل از مجسمه سازی Preparing the Model Before Sculpting

  • ایجاد مش پایه برس سفارشی Creating the Custom Brush Base Mesh

  • مجسمه سازی برس سفارشی Sculpting the Custom Brush

  • مجسمه سازی دارایی Sculpting the Asset

  • صادرات High Poly Mesh Exporting the High Poly Mesh

  • ایجاد مدل وضوح بازی Creating the Game Resolution Model

  • ایجاد اشعه ماوراء بنفش Creating the UV's

  • نقشه های بافت پخت Baking Texture Maps

  • نکات سریع برای ایجاد بافت Quick Tips for Creating Textures

نمایش نظرات

آموزش سری حرفه ای: خط لوله تولید دارایی بازی
جزییات دوره
2h 34m
14
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Kinney
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Kinney Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.