در این مجموعه از آموزش ها ، نکات و تکنیک های اساسی برای مسدود کردن انیمیشن ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
در این آموزش 3ds Max با پایه های انیمیشن سازی در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن اغراق آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
در این مجموعه از آموزش های 3ds Max، نحوه متحرک سازی یک تعامل چند کاراکتر در 3ds Max را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.
انیمیشن کاراکترها و مکانیک بدن درگیر برای بلند کردن اجسام سنگین را به راحتی یاد بگیرید و سبک، شخصیت و زندگی را به انیمیشن بعدی خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که فایل های پروژه ارائه شده به همراه این کیت آموزشی نیاز به باز شدن Maya 7 دارند....
در این آموزش 3ds Max یاد می گیریم که چگونه یک چهارپا را متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2012.
در این آموزش مایا یاد می گیریم که چگونه از ویژگی های جدید عالی در Maya 2013 استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
به شروع سریع تقلب در 3ds Max خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
در این مجموعه درس با انیمیشن پروپوزال آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما ابزارهای نوآورانه و سرگرم کننده انیمیشن CINEMA 4D را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه از ابزارهای انیمیشن شگفت انگیز 3ds Max برای ایجاد یک چرخه اجرای قانع کننده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.
به این آموزش خوش آمدید که با اسکریپت نویسی MEL به شما سرعت می بخشد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این آموزش CINEMA 4D، ما به شما درک خوبی از نحوه کار در CINEMA 4D ارائه می دهیم. شما از چندین مربی در اینجا در Digital-Tutors یاد خواهید گرفت، زیرا ما بسیاری از بخش های اصلی نرم افزار را مرور می کنیم و به شما کمک می کنیم...
با هفت ساعت آموزش پروژه محور که به طور خاص برای انیمیشن شخصیت ها و مکانیک بدن توسعه یافته است، مکانیک بدن مناسب برای ایجاد انیمیشن های باورپذیر را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 (برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این مجموعه از آموزش Softimage ، ما نکات و تکنیک های اساسی برای مسدود کردن انیمیشن ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2013.
در این مجموعه از آموزش ها ، نکات و تکنیک های اساسی برای مسدود کردن انیمیشن ها را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.
نکات ضروری انیمیشن و روش های خلاقانه برای استفاده از ابزارهای انیمیشن مایا را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این سری از آموزش های مایا با منوی محدودیت مایا آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
در این آموزش ، ما تکنیک هایی را یاد خواهیم گرفت که می توانیم از آنها استفاده کنیم تا دکل های خود را در مایا از حد مجاز خارج کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
یک پایه محکم ایجاد کنید و روشهای انعطافپذیر ریگ، ابزارهای مختلف تنظیم و تنظیم کاراکتر، و ملزومات ساخت کنترلهای انیماتور پسند در XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.
با بیش از 5 ساعت آموزش پروژه محور که به طور خاص برای انیمیشن شخصیت ها و مکانیک بدن توسعه یافته است، به راحتی مکانیک بدن مناسب برای ایجاد انیمیشن های باورپذیر را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 (برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این آموزش CINEMA 4D با اصول تقلب شخصیت ها در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.
در این آموزش، گردش کار Maya to MotionBuilder را یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012 و MotionBuilder 2012.
تکنیک های صرفه جویی در زمان و اصول ساخت دکل ها و کنترل های مبتنی بر راه حل را برای انیمیشن سازی کارآمدتر بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.
در این مجموعه درس با اصل پیش بینی انیمیشن آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
به جلد 3 شروع سریع تقلب در 3ds Max خوش آمدید ، مجموعه ای از دوره های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و ترتیب دادن به تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
یک گردش کار هنرمند پسند برای تقلب موجودات و یک رویکرد مبتنی بر راه حل برای ایجاد کنترل برای انیمیشن سریعتر در مایا بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن Solid Drawing آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این آموزش ، ما روش هایی را می آموزیم که برای جعل ربات در حال تغییر استفاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن اکشن ثانویه آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این مجموعه از آموزش ها ، یک روش ساده برای انتقال عملکرد ضبط شده از حرکت به یک دکل سفارشی را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R16.
به جلد 2 از شروع سریع انیمیشن در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توالی با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
به جلد 3 مبحث Quick Start to Rigging در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده توام می شوند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این آموزش Softimage، اصول ساخت یک چرخه پیاده روی متقاعد کننده را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 و بالاتر.
این آموزش جامع مقدمه ای بر مایا 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در مایا و کمک به شما در جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن سازی آرک ها آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این آموزش مایا، تکنیک هایی برای استفاده مجدد از ریگ های کنترلی در مایا برای کارآمدتر شدن کار را یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.
این سری از آموزش های سطح بالا برای ارائه تکنیک ها و نکاتی برای متحرک سازی متقاعد کننده چشم ها در مایا طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.
این مجموعه آموزش به هنرمندان نشان می دهد که چگونه با استفاده از 3ds Max و After Effects یک نقطه موشن گرافیکی چشم نواز ایجاد کنند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، MatchMover، After Effects CS4.
در این آموزش مایا، شما به دانشی که برای ترکیب Maya Muscle در خط لوله ریگینگ خود نیاز دارید مجهز خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.
با تاکید بر تکنیکهای تون، اسکواش و کشش، و اصول داستانگویی از طریق حرکت، گردش کار تولید برای انیمیشن شخصیتها را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
در این مجموعه از درس ها با اصل انیمیشن دنبال کردن و همپوشانی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
12 اصل را به عنوان بنیادی در نظر بگیرید که همه انیمیشن ها باید از آن ساخته شوند. بنابراین ، با توجه به این نکته ، ما در این آموزش MODO تلاش خواهیم کرد ، ضمن استفاده از فایل های پروژه برای هدایت هر یک از آنها ، معنای پشت هر اصل را یاد خواهیم گرفت ...
این مجموعه از آموزش ها بنیادی محکم برای کار با چارچوب nDynamics مایا برای شما فراهم می کنند.
در این دوره نکات و ترفندهای مختلف را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.
این دوره به شما پایه خوبی برای تقلب شخصیت ها در 3ds Max می دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.
در این مجموعه از آموزشهای 3ds Max ، ما خواهیم آموخت که چگونه سیستم های کنترل خود را برای دستیابی به نتایج قابل باورتر بهبود بخشیم. ما با یادگیری محل قرارگیری استخوان ها برای تغییر شکل طبیعی شروع خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds ...
یک گردش کار قدرتمند برای ویژگی لایه بندی انیمیشن جدید مجموعه در Maya 2009 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.
به CINEMA 4D به شروع سریع انیمیشن خوش آمدید. Quick Starts یک سری آموزشهای مخصوص است که به ترتیب دنبال می شود و شامل تمرینات ارزشمندی برای تقویت مفاهیم آموخته شده است. قالب درس این سریع ...
این مجموعه از آموزش ها درک درستی از ابزارهای تقلب مایا در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این مجموعه آموزش ، با ابزارهای انیمیشن 3ds Max آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
در این دوره، ربات خرچنگی را که جاستین ساخته است، میگیریم و آن را بر اساس مشخصات مشخص میسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
در این مجموعه از آموزشها ، روشهای انتقال انیمیشن شخصیت را که از یک دکل سفارشی ایجاد شده است ، بین مایا و 3ds Max بدون از بین بردن کنترل بر روی دکلهای خود ، فرا خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014 و Autodesk 3ds Max 2014.
در این مجموعه از آموزش های 3ds Max به بررسی افزونه Character Animation Toolkit 3ds Max خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.
این دوره به شما پایه ای برای انیمیشن دوربین در 3ds Max می دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما روش هایی را برای تقلب چهار پا در مایا یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
ملزومات تقلب را بیاموزید و یک پایه محکم ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009.
به بخش 2 از شروع سریع انیمیشن در MODO خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.
در این آموزش CINEMA 4D با اصول تقلب در CINEMA 4D آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.
در این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D ، ما تکنیک های پرداخت انیمیشن ها را در CINEMA 4D یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.
در این سری از آموزش ها، پایه محکمی در فرآیند تقلب شخصیت به دست خواهید آورد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این آموزش MODO، مفاهیم و ابزارهای اصلی تقلب در هنگام تقلب شخصیت ها برای انیمیشن را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: MODO.
در این مجموعه از آموزش های Softimage، نگاهی مقدماتی به ابزارها و تکنیک های ریگ کردن برای Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2014.
در این آموزش CINEMA 4D با نحوه ایجاد چرخه پیاده روی در CINEMA 4D آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12.
ملزومات انیمیشن و رویکردهای خلاقانه برای استفاده موثر از ابزارهای انیمیشن قوی XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.
در این مجموعه درس، نحوه متحرک سازی یک شخصیت در حال چرخش را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد چرخه پیاده روی در MotionBuilder را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2012.
در این آموزش مایا با اصول انیمیشن سازی در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
به جلد 2 شروع سریع تقلب در MODO خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده به منظور دنبال کردن و توالی با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از MEL کارایی کارآمدتری در داخل مایا داشته باشیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این مجموعه از آموزش ها تکنیک های مختلف بدن صلب را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D با نحوه تنظیم چهره برای انیمیشن در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.
این آموزش جامع مایا برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.
در این دوره، Infiltrator تقلبی را می گیریم و با انیمیشن آن را زنده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
یک گردش کار تولید برای ایجاد دکل های وسیله نقلیه با تاکید بر عملکرد کارتونی، تکنیک های اسکواش و ریگینگ کششی و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل برای انیمیشن آسان را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (2008...
این سری از آموزش های MotionBuilder به گونه ای طراحی شده است که شما را با نکات و تکنیک های ragdoll در MotionBuilder آشنا کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2013.
به جلد 3 از شروع سریع انیمیشن در 3ds Max خوش آمدید، مجموعه ای از آموزش های خاص ساخته شده برای دنبال کردن به ترتیب و آمیخته با تمرین های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds...
تکنیک های صرفه جویی در زمان، چهارپا و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل را برای انیمیشن سازی کارآمدتر در XSI بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.
این آموزش جامع Maya 2015 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، فتوشاپ. EM> توجه: این ...
در این آموزش مایا، نحوه ساخت بال را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این آموزش Softimage یاد می گیریم که چگونه یک بال را در سافت ایمیج ریگ کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012.
تکنیک های صرفه جویی در زمان انیمیشن، مکانیک چهارپا و اصول اساسی برای ایجاد انیمیشن های چهارپا متقاعد کننده را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن ease in and ease out آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
در این آموزش 3ds Max ، ما چندین روش و ابزار برای ایجاد دکل های پیچیده را یاد خواهیم گرفت که توانایی تولید تغییر شکل های بسیار سبک را دارند! ما با ایجاد یک دکل مدولار که می توانیم برای انعطاف پذیری در دکل های کنترل خود قرار دهیم ، شروع خواهیم کرد ...
در این مجموعه آموزش، یاد خواهید گرفت که چگونه به طور خودکار موجودات را با Character Object جدید CINEMA 4D دکل کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.
در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه ابزاری ایجاد کنیم که به ما امکان می دهد انیمیشن را به اشیا selected منتخب منتقل کنیم ، همه با کمک MEL. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
در این مجموعه از آموزش های مایا ، ما با تکنیک های پرداخت انیمیشن در مایا آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
به جلد 5 شروع سریع تقلب در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از دوره های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و ترتیب دادن به تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
به شروع سریع برای تقلب در MODO خوش آمدید. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.
در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم jiggle برای انیمیشن بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
به جلد 4 از شروع سریع تقلب در مایا خوش آمدید ، یک سری دوره های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و ترتیب دادن به تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
این دوره به شما پایه خوبی برای تقلب شخصیت ها در مایا می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
در این مجموعه از درس ها با اصل انیمیشن دنبال کردن و همپوشانی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
در این مجموعه از آموزشها به شما کمک خواهیم کرد تا با ویرایشگر قدرتمند Expression Editor مایا راحت باشید ، همه این کارها را می توانید به صورت خودکار انجام دهید که در غیر اینصورت تحریک و تحریک با دست دست و پا گیر است. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف انیمیشن آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این آموزش مایا نکاتی را یاد می گیریم و تکنیک هایی برای ایجاد انیمیشن های باورپذیر صورت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن سازی زمان بندی و فاصله گذاری آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این آموزش با اصول انیمیشن سازی در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12 و بالاتر.
در این مجموعه از آموزش ها ما با ابزارهای شگفت انگیز تقلب در داخل مایا آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن Staging آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
این مجموعه از آموزش ها به شما درک محکمی از ابزارهای ریگ MODO ارائه می کند. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن اسکواش و کشش آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.
در این مجموعه آموزش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارهای انیمیشن 3ds Max استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015.
در این مجموعه از آموزش ها یاد می گیریم که چگونه یک چرخه دویدن را برای یک موجود چهارپا تحریک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این دوره آموزشی 12 اصل انیمیشن سازی در 3ds Max را راهنمایی می کنیم.
در این مجموعه از آموزشهای 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه یک رئیس را برای یک بازی ویدیویی تقلب و تحریک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.
در این دوره به ابزارها و تکنیک های راه اندازی ریگ کاراکتر در 3ds Max می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.
این سری از آموزش های مایا شما را از طریق مراحل نگاشت داده های ضبط حرکت به ریگ های سفارشی با استفاده از مجموعه ای از ابزارهای استاندارد در مایا راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
در این مجموعه از آموزش های مایا، هدف ما شکستن پیچیدگی های حرکات پرنده است تا بتوانید با اطمینان خاطر با تکنیک های صرفه جویی در زمان، این نوع موجودات را متحرک سازید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
این مجموعه از آموزش های انیمیشن مایا، شما را از طریق ابزارهای بصری و سرگرم کننده انیمیشن مایا راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این سری از آموزش های مایا، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از MEL ابزارها و رابط های کاربری ایجاد کنید تا به شما و سایر هنرمندان کمک کند تا در مایا کارایی بیشتری داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
در این آموزش CINEMA 4D یاد می گیریم که چگونه از ابزارهای انیمیشن CINEMA 4D برای ایجاد یک چرخه اجرا متقاعد کننده استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.
این آموزش جامع 3ds Max 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در 3ds Max طراحی شده است و به شما کمک می کند انتقال خود را به این برنامه بسیار قدرتمند کاهش دهید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Photoshop CS6.
در این آموزش Maya 2013 ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از ویژگی های اصلی Maya داشته باشید، زیرا ما شما را در هر مرحله از ایجاد یک پروژه کوتاه در Maya راهنمایی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
پایه ای محکم ایجاد کنید و روش های انعطاف پذیر ریگ، ابزارهای مختلف ریگ کردن و تنظیم کاراکتر و ملزومات ساخت کنترل های انیماتور پسند در مایا را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای باز کردن پروژه مورد نیاز است...
در این مجموعه درس، با اصل انیمیشن ژست به ژست و مستقیم آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
در این مجموعه از درس ها، ما در مورد طیف گسترده ای از تکنیک های انیمیشن که برای بهبود مجموعه مهارت های انیمیشن شما طراحی شده اند، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
با بیش از 6.5 ساعت آموزش پروژه محور، متحرک سازی صورت و تکنیک های همگام سازی لب ها و تکنیک های نوآورانه و صرفه جویی در زمان را در مایا بیاموزید. ایده آل برای هنرمندان متوسط. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7.
در این مجموعه از آموزش های 3ds Max با اصل انیمیشن Staging آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
در این آموزش مایا، با طیف گسترده ای از ابزارها و تکنیک های مفید برای اصلاح چهره انسان آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این جلد از خط تولید بازی Indie ، ما در مورد روند استفاده شده برای ایجاد دارایی های متحرک برای Unity با کمک Maya LT ، یک نسخه از مایا که به طور خاص به سمت هنرمندانی تمایل دارد که دوست دارند بازی های خود را بسازند ، یاد خواهیم گرفت.
در این آموزش 3ds Max با تکنیک های ریگ کردن چهارپا در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2012.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما مفاهیم بنیادی برای تبدیل شدن به یک هنرمند تنظیم شخصیت در CINEMA 4D را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
در این مجموعه از آموزش 3ds Max ، ما تکنیک های پرداخت انیمیشن را در 3ds Max یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.
در این مجموعه از آموزشهای مایا، تکنیکهایی را یاد میگیریم که با استفاده از آنها میتوانید به کاراکترهای خود حجم و عضله اضافه کنید، بدون اینکه سرعت ریگ را به خطر بیندازید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
در این آموزش مایا ، با چرایی و چگونگی استاندارد سازی دکل های کنترل در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
در این مجموعه از آموزش های ریگینگ تری دی مکس با مبانی ریگینگ در تری دی مکس آشنا خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
در این مجموعه آموزش شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای انیمیشن پیشرفته و بصری MotionBuilder استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2014.
در این مجموعه درس، با طیف گسترده ای از تکنیک های انیمیشن که برای بهبود مجموعه مهارت های انیمیشن شما طراحی شده اند، آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
به جلد 2 از شروع سریع برای تقلب در 3ds Max خوش آمدید، مجموعهای از دورههای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن به ترتیب و آمیخته با تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
در این آموزش یاد می گیریم که چگونه یک موجود دریایی را در مایا دکل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.
در این مجموعه از آموزش های ریگینگ مایا، پایه های ریگینگ در مایا را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن Solid Drawing آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
در این آموزش مقدمه ای بر مایا 2012، به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.
این مجموعه آموزش شما را از طریق رویکرد هنرمند پسند استفاده از پایتون در مایا راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این آموزش CINEMA 4D با نحوه متحرک سازی یک چهارپا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.
در این مجموعه از آموزشهای MotionBuilder و Maya ، ما می آموزیم که چگونه بین عملکرد پویا-متحرک و انیمیشن keyframe در MotionBuilder ترکیب شوید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2015، Maya 2015.
این آموزش پایه ای برای انیمیشن دوربین در مایا در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر.
در این آموزش با روند انیمیشن سازی ربات متحول کننده آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya.
این آموزش Softimage به شما پایه ای برای تقلب شخصیت ها در Softimage ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 و بالاتر.
در این آموزش مایا ما یاد می گیریم که چگونه آج مخزن را دکل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
یک گردش کار تولید برای ریگینگ و پوشاندن، نحوه ایجاد ابزارهای سفارشی و روش های صرفه جویی در زمان برای ایجاد ریگ کاراکترهای آماده بازی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).
به جلد 2 از شروع سریع انیمیشن در MODO خوش آمدید، مجموعه ای از آموزش های ساخته شده خاص که به صورت متوالی دنبال می شوند و با تمرین های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده در هم آمیخته می شوند. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.
در این آموزش CINEMA 4D با ابزارها و تکنیک های تقلب شخصیت های کارتونی در CINEMA 4D آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12.
در این آموزش Softimage، نحوه متحرک سازی یک تعامل چند کاراکتری با تکنیک های صرفه جویی در زمان را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2012.
در این مجموعه درس با انیمیشن پروپوزال آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این مجموعه از آموزش های Softimage با تکنیک های پولیش انیمیشن ها در سافت ایمیج آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2013.
در این مجموعه از آموزش های انیمیشن مایا ، ما نکات و تکنیک هایی را یاد می گیریم که می توان هنگام استفاده از ابزار انیمیشن های بصری و سرگرم کننده 3ds Max استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
در این سری از آموزش های مایا، ما بر نحوه استفاده از سیستم قوی nCloth مایا برای شبیه سازی لباس های روزمره تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
در این آموزش 3ds Max، ما طیف وسیعی از موضوعات را پوشش خواهیم داد تا به سرعت شما را با استفاده از 3ds Max 2011 افزایش دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.
در این آموزش انیمیشن مایا با ابزار انیمیشن سازی بصری و سرگرم کننده مایا آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
یک گردش کار تولید برای انیمیشن بازی و روش های صرفه جویی در زمان برای ایجاد ریگ کاراکترهای آماده بازی، انیمیشن غیر خطی و افزودن جذابیت بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما به Popule خواهیم پرداخت ، یک ابزار انیمیشن جدید در 3ds Max که برای شبیه سازی جمعیت طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این مجموعه از آموزش های مایا ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم کنترل صورت را با بازخورد تغییر شکل طراحی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
در این آموزش مایا، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تعامل چند شخصیتی را با تکنیک های صرفه جویی در زمان متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.
در این آموزش 3ds Max یاد می گیریم که چگونه یک بال را ریگ کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این آموزش Softimage، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از Softimage و نحوه عملکرد آن داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این مجموعه درس هایی با اصل انیمیشن زمان بندی و فاصله گذاری خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
به Start Quick to Rigging در مایا خوش آمدید. «شروع سریع» مجموعهای از دورههای آموزشی ویژه است که باید به ترتیب دنبال شوند و شامل تمرینهای ارزشمندی برای تقویت مفاهیم آموختهشده هستند. قالب درس برای این شروع سریع...
در این سری از درس ها، نحوه کار با MotionBuilder را به عنوان یک ابزار پیش نمایشی یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2012.
در این آموزش CINEMA 4D یاد خواهیم گرفت که چگونه با Character Component قالب های ریگ سفارشی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.
تکنیک های صرفه جویی در زمان انیمیشن، مکانیک چهارپاها، و گردش کار انعطاف پذیر برای ایجاد انیمیشن های متقاعد کننده در XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.
در این آموزش مایا، ابزارها و تکنیکهای اصلاح صورت مبتنی بر منحنی در مایا را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این سری از درس ها، پایه های کار در داخل موشن بیلدر به شما ارائه می شود. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2012.
به جلد 3 از شروع سریع انیمیشن در CINEMA 4D خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد یک ریگ صورت آماده بازی در 3ds Max را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
یک گردش کار هنرمند پسند برای انیمیشن موجودات در مایا بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 و بالاتر.
در این سری از آموزش ها ، ما نگاهی مقدماتی به ابزارها و روش های تقلب در 3ds Max خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2013.
در این مجموعه از آموزش ها یاد می گیریم که چگونه یک چرخه دویدن را برای یک موجود چهارپا تحریک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
در این مجموعه از آموزشهای مایا ، نحوه استفاده از ابزارهای انیمیشن بصری و سرگرم کننده مایا برای ایجاد یک چرخه اجرای متقاعد کننده ارائه می شود. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
در این مجموعه درس با اصل جذابیت انیمیشن آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010 و بالاتر.
به جلد 5 از شروع سریع برای تقلب در 3ds Max خوش آمدید، مجموعهای از دورههای ویژه ساخته شده که باید به ترتیب دنبال شوند و با تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموختهشده در هم آمیخته شوند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
به این آموزش خوش آمدید که طراحی شده است تا شما را با اسکریپت نویسی پایتون در مایا آشنا کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این مجموعه از آموزش های مایا، به چند روش ایجاد و ویرایش زمان تاب نگاه خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
در این آموزش مایا یاد می گیریم که چگونه از کلیدهای درایو برای تقویت ریگ های کنترلی خود در مایا استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این آموزش مایا، مروری بر ابزارهای انیمیشن در استودیوی Craft Director که در بسته مزیت اشتراک ادغام شده است، خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 SAP و بالاتر
یک گردش کار تولید برای ایجاد ریگ های کاراکتر پیشرفته با تاکید بر تکنیک های تون، اسکواش و استرچ ریگینگ و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 مورد نیاز برای پروژه ...
در این آموزش CINEMA 4D یاد می گیریم که چگونه یک بال را در CINEMA 4D ریگ کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R12.
در این دوره نکات و ترفندهای مختلف شبکه سایه را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این دوره نکات و ترفندهای مختلف را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه دکل های شخصیت خود را از اصول اولیه مایا فراتر ببریم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
این دوره نگاهی جامع به منوی مایا اسکلت دارد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.
به جلد 3 از شروع سریع انیمیشن در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما با ابزارهای متحرک بصری و سرگرم کننده Softimage آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2014.
در این سری از آموزش ها ما با ابزارهای انیمیشن قدرتمند و بصری مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
به جلد 2 شروع سریع تقلب در مایا خوش آمدید ، مجموعه ای از دوره های ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و ترتیب دادن به تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk، Maya 2014.
در این آموزش مایا، ابزارها و تکنیکهای راهاندازی ریگ شخصیت در مایا را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.
چرخه های پیاده روی باورکردنی ایجاد کنید و تکنیک های انیمیشن موثر را در XSI یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.
در این آموزش، فرآیند ریگینگ و انیمیشن بازی Unity خود را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.
هدف این آموزش مایا طراحی ابزاری است که به ما امکان می دهد ضمن از بین بردن پارگی در هنگام تغییر فضا ، بین اهداف یک محدودیت جابجا شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
در مایا تکنیکهای پیچیدهی اصلاح صورت را به راحتی یاد بگیرید که با بیش از 4.5 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه، کنترل، کارایی و واقعگرایی بیشتری را هنگام انیمیشنسازی ارائه میدهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 6 یا بالاتر (Maya 7 برای باز کردن فایل های پروژه).
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف انیمیشن آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار انیمیشن شما در 3ds Max کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف انیمیشن آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار انیمیشن شما در مایا کمک کند.
در این مجموعه آموزش، نگاهی مقدماتی به ابزارها و تکنیک های ریگ در مایا خواهیم داشت! ما با یادگیری اصول اولیه شروع می کنیم، که شامل همه چیز از نحوه ایجاد قراردادهای نامگذاری جامد گرفته تا نحوه کار با مفصل مایا و...
این مجموعه آموزش به شما می آموزد که چگونه با کمک پایتون در داخل مایا کارآمدتر کار کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این سری از آموزش های مایا با تکنیک های متحرک سازی قلاب گراپلینگ در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
در این آموزش مایا، نگاهی گسترده به منوهای Create Deformers و Edit Deformers خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.
در این مجموعه از آموزشهای MotionBuilder ، ما یاد می گیریم که چگونه لوازم جانبی داخل MotionBuilder را متحرک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2013.
در این جلد از خط لوله توسعه بازی Indie ، ما در مورد روند استفاده شده برای ایجاد دارایی های متحرک برای Unity با کمک Maya LT ، نسخه مایا که به طور خاص به سمت هنرمندانی تمایل دارد که مایل به ساخت بازی های خود هستند ، خواهیم آموخت. .
در این آموزش 3ds Max ما روند ایجاد یک چرخه پیاده روی در 3ds Max را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.
در این آموزش Softimage، پایه های ریگینگ در Softimage را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 و بالاتر.
به جلد 2 از شروع سریع انیمیشن در CINEMA 4D خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن به ترتیب و همراه با تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.
در این مجموعه از آموزش های مایا با منوی انیمیشن Maya آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.
این آموزش جامع Softimage 2014 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در Softimage و سهولت انتقال شما به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014.
در این مجموعه آموزشی، ویژگیهای قابلیت همکاری بین 3ds Max و MotionBuilder را بررسی خواهیم کرد. ما ویژگیهای قابلیت همکاری بین این دو برنامه را بررسی میکنیم و یاد میگیریم که چگونه انیمیشنها را به دوپا، CAT و ریگهای سفارشی هدفگیری کنیم!...
در این مجموعه درس با اصل جذابیت انیمیشن آشنا می شویم.
در این مجموعه از آموزش های Softimage به آموزش مبانی انیمیشن سازی در سافت ایمیج می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 و بالاتر.
در این آموزش، مهارت های مورد نیاز برای ساخت ابزار با MEL را به دست خواهید آورد که می تواند به شما و تیمتان در صرفه جویی در زمان کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن سازی آرک ها آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن اسکواش و کشش آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن سازی پیش بینی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه چهاربعدی را در 3ds Max بازیابی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
در این جلد اولیه ، ما به اصول شروع کار با ابزارهای انیمیشن در مایا خواهیم پرداخت.
در این آموزش 3ds Max با نکات و تکنیک هایی برای تقلب صورت در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.
در این آموزش 3ds Max 2013 ، ما طیف گسترده ای از عناوین را به شما خواهیم گفت تا بتوانید با استفاده از 3ds Max 2013 به سرعت به سرعت برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.
به جلد 3 از شروع سریع برای تقلب در MODO خوش آمدید، مجموعهای از آموزشهای ساختهشده خاص که باید به ترتیب دنبال شوند و با تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموختهشده در هم آمیخته شوند. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.
به جلد 4 از Quick Start to Rigging در 3ds Max خوش آمدید، در این جلد، ما بر اساس مفاهیمی که در جلد 3 پوشش داده شده است، استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014.
در این آموزش مایا، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این مجموعه از درس ها ، ما در مورد اصل انیمیشن سهولت و راحت بودن یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2011 و بالاتر
در این سری از آموزش های مایا، نحوه متحرک سازی بین سینماتیک رو به جلو و معکوس در مایا را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.
به شروع سریع انیمیشن در 3ds Max خوش آمدید. شروع سریع مجموعه ای از آموزشهای ویژه است که به ترتیب دنبال می شود و شامل تمرینات ارزشمندی برای تقویت مفاهیم آموخته شده است. قالب درس این سریع ...
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن سازی اغراق آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
در این مجموعه درس، با اصل انیمیشن ژست به ژست و مستقیم آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
اصول اولیه انیمیشن را بیاموزید و با استفاده از یک گردش کار صرفه جویی در زمان و یادگیری ابزارهای انیمیشن موجود در 3ds Max به نتایج بیشتر برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2008 و بالاتر (فایل های پروژه به 3ds Max 2009 نیاز دارند).
در این سری از آموزش های مایا با تکنیک های پیشرفته تقلب شخصیت در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
تکنیکهای انیمیشن را بیاموزید که کنترل بیشتری را ارائه میدهند و یک نمای کلی از استفاده از Animation Mixer برای انیمیشن غیرخطی بصری در XSI ارائه میدهند. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.
در این مجموعه از درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه دکمه های شخصیت خود را در 3ds Max فراتر از اصول اولیه قرار دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015.
این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. بنابراین در طول این دوره ها ، شما فرصتی برای ...
در این مجموعه درس با اصل انیمیشن اکشن ثانویه آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.
در این سری از آموزش های Softimage با تکنیک های ریگ صورت در سافت ایمیج آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Softimage 2013.
در این مجموعه درس با اصول انیمیشن دوربین در Softimage آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 و بالاتر.
در این مجموعه از آموزش های مایا، تکنیک های مختلفی برای هدف گیری مجدد انیمیشن ها برای صرفه جویی در زمان ساخت دارایی های انیمیشن را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2012.
به جلد 3 از شروع سریع انیمیشن در MODO خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: MODO 801.
در این مجموعه از درس ها با طیف گسترده ای از تکنیک های مفید برای تقلب شخصیت های بازی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
به جلد 2 از شروع سریع انیمیشن در 3ds Max خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds ...
در این سری از آموزش های CINEMA 4D از سیستم عضلانی قوی و کاربر پسند در CINEMA 4D برای افزایش واقع گرایی یک موجود متحرک استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.
در این مجموعه درس، با طیف گسترده ای از تکنیک های مفید برای متحرک سازی شخصیت های بازی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.
ملزومات تنظیم کاراکترها و رویکرد صرفه جویی در زمان برای تقلب و پوشاندن کاراکترها با XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7 و بالاتر.
در این مجموعه از آموزش های انیمیشن مایا ، ما نکات و تکنیک هایی را یاد می گیریم که می توان هنگام استفاده از ابزار انیمیشن های بصری و سرگرم کننده مایا استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2014.
در این آموزش CINEMA 4D با تکنیک های ریگ کردن چهارپایان در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.
در این آموزش مایا شما را با 12 اصل انیمیشن در مایا راهنمایی می کنیم.
در این مجموعه از آموزش های مایا ، شما می توانید تکنیک های ثابت سازی صورت برای انیمیشن را که به اثبات رسیده است ، یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2015.
در این آموزش مایا، روند ایجاد یک چرخه پیاده روی در مایا را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر.
در این آموزش 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم jiggle برای انیمیشن را در 3ds Max تنظیم کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015.
در این مجموعه از آموزش ها ، روش هایی را برای تنظیم دکل های مبتنی بر دینامیک یاد می گیریم که برای انیمیشن پایدار و راحت هستند. هدف از این دوره این است که یاد بگیریم چگونه می توان سیستم ها را برای دستیابی به نتایج مطلوب تر از ...