آموزش معرفی MotionBuilder 2012

Introduction to MotionBuilder 2012

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، پایه های کار در داخل موشن بیلدر به شما ارائه می شود. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2012. در این سری از درس ها، پایه های کار در داخل MotionBuilder به شما ارائه می شود. در این سری از درس ها، پایه های کار در داخل MotionBuilder را یاد خواهیم گرفت. ما با آشنایی با رابط MotionBuilder و نحوه بارگذاری فایل ها و سایر دارایی ها شروع می کنیم. ما یاد می گیریم که چگونه اشیا را در فضای سه بعدی جابجا کنیم و یاد می گیریم که چگونه با کنترل های حمل و نقل آن برای پخش انیمیشن کار کنیم. ما در مورد ابزارهای فریم کلیدی آن، مانند پنجره کلیدهای کنترل و Fcurves، برای ایجاد، صیقل دادن و چرخش انیمیشن آشنا خواهیم شد. سپس در مورد شخصیت پردازی صحبت خواهیم کرد، که فرآیند آماده سازی شخصیت های شما برای انیمیشن و هدف گذاری مجدد است. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با Control Rig پیشرفته آن کار کنیم و چگونه از Pose Controls آن برای ایجاد عملکرد سریعتر استفاده کنیم. از آنجا، نحوه کار با سیستم لایه بندی انیمیشن قوی آن، نحوه راه اندازی دوربین ها، و نحوه ایجاد فیلم های بلادرنگ برای پیش نمایش را یاد خواهیم گرفت. این دوره پایه محکمی را در اختیار شما قرار می دهد که برای ادغام راحت MotionBuilder در خط تولید خود برای ایجاد انیمیشن سریعتر و آسان تر نیاز دارید. نرم افزار مورد نیاز: MotionBuilder 2012.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

معرفی MotionBuilder 2012 Introduction to MotionBuilder 2012

  • بارگذاری فایل ها در MotionBuilder Loading Files into MotionBuilder

  • کاوش در کنترل‌های ناوبری MotionBuilder Exploring MotionBuilder's Navigation Controls

  • تبدیل اشیا در MotionBuilder Transforming Objects in MotionBuilder

  • ذخیره و لغو تنظیمات برگزیده Saving and Undo Preferences

  • منوهای نمایش و نمایش The View and Display Menus

  • کار با کنترل حمل و نقل Working with the Transport Controls

  • والدین و تراز کردن اشیاء Parenting and Aligning Objects

  • پنجره کلیدهای کنترل The Key Controls Window

  • حالت های کلیدی اضافی Extra Keying Modes

  • مشخص کردن یک مدل شخصیت Characterizing a Character Model

  • دکل کنترل The Control Rig

  • محورهای کمکی Auxiliary Pivots

  • تنظیم Floor Contacts Setting up Floor Contacts

  • کنترل های پوز Pose Controls

  • انیمیشن هدف گذاری مجدد Retargeting Animation

  • لایه های انیمیشن Animation Layers

  • مدیریت انیمیشن در پنجره Fcurves Managing Animation in the Fcurves Window

  • انیمیشن دوچرخه سواری یکپارچه در پنجره Fcurves Seamlessly Cycling Animation in the Fcurves Window

  • Fcurves و پنجره کلیدهای کنترل Fcurves and the Key Controls Window

  • Looping Motion Capture در محل برای ایجاد چرخه ها Looping Motion Capture in-place to Create Cycles

  • کار با Trajectories Working with Trajectories

  • محدودیت والد/فرزند The Parent/child Constraint

  • محدودیت چند مرجع The Multi-referential Constraint

  • ایجاد یک دوربین سفارشی Creating a Custom Camera

  • جابه‌جایی بین دوربین‌ها در حین پخش از طریق پنجره داستان Switching Between Cameras During Playback via the Story Window

  • ارائه فیلم برای پیش نمایش Rendering out Movies for Previews

  • صادرات فایل ها در زمان کوتاه با ارسال جدید به ویژگی Exporting Files in No Time with the New Send to Feature

نمایش نظرات

آموزش معرفی MotionBuilder 2012
جزییات دوره
2h 43m
28
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.