آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max 2009

Introduction to Animation in 3ds Max 2009

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اصول اولیه انیمیشن را بیاموزید و با استفاده از یک گردش کار صرفه جویی در زمان و یادگیری ابزارهای انیمیشن موجود در 3ds Max به نتایج بیشتر برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2008 و بالاتر (فایل های پروژه به 3ds Max 2009 نیاز دارند). اصول انیمیشن را بیاموزید و با استفاده از یک گردش کار صرفه جویی در زمان به طور موثر و یادگیری ابزارهای انیمیشن موجود در 3ds Max به نتایج بیشتر برسید. شامل بیش از 3 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندان تازه کار در انیمیشن. نکات برجسته محبوب عبارتند از: مروری بر ابزارهای انیمیشن در Max. دستکاری انیمیشن با ویرایشگر Curve. روش‌هایی برای تنظیم دقیق انیمیشن. انیمیشن Ghosting; متحرک سازی با عبارات. پارامترهای سیم کشی؛ پیش نمایش در زمان واقعی؛ کلون سازی فریم های کلیدی. کاوش برگه دوپ. انیمیشن مسیر; لایه بندی انیمیشن; انیمیشن دوچرخه سواری یکپارچه. ذخیره و بارگذاری انیمیشن. منوی نوار آهنگ؛ درک مسیرها؛ بررسی اجمالی موشن میکسر. ایجاد مجموعه آهنگ. فیلتر کردن منحنی های F. مقیاس بندی کلیدها در زمان و ارزش. شکستن تداوم مماس ها برای وزن. متحرک سازی با محدودیت لینک. تنظیم مماس های ورودی و خروجی پیش فرض. درک گفتگوی پیکربندی زمان. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2008 و بالاتر (فایل های پروژه به 3ds Max 2009 نیاز دارند).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی Introduction

مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max 2009 Introduction to Animation in 3ds Max 2009

  • مروری بر کنترل‌های زمان مکس Overview of Max's Time Controls

  • درک گفتگوی پیکربندی زمان مکس Understanding Max's Time Configuration Dialog

  • روش های اساسی برای تنظیم و حذف فریم های کلیدی در Max Basic Ways to Set and Remove Keyframes in Max

  • کلیدهای جابجایی، مقیاس‌گذاری و شبیه‌سازی در نوار آهنگ Moving, Scaling, and Cloning Keys on the Trackbar

  • اضافه کردن افست های انیمیشن با استفاده از کنترل کننده های لیست Adding Animation Offsets Using List Controllers

  • کار با برچسب های زمان Working with Time Tags

  • کاوش برگه دوپ Exploring the Dope Sheet

  • کار با Max's Curve Editor Working with Max's Curve Editor

  • بررسی انواع مماس منحنی F Max از طریق ویرایشگر منحنی Examining Max's F-curve Tangent Types via the Curve Editor

  • شبیه سازی کلیدها و منحنی های F در ویرایشگر منحنی Cloning Keys and F-curves in the Curve Editor

  • دستکاری دسته های مماس Manipulating Tangent Handles

  • اصلاح دستگیره های مماس برای نگه داشتن حرکت در انیمیشن Modifying Tangent Handles for Moving Holds in Animation

  • شکستن تداوم مماس ها برای وزن و ضربه Breaking the Continuity of Tangents for Weight and Impact

  • منوهای نمای مسیر The Menus of the Track View

  • استفاده از فیلتر اویلر برای اصلاح مشکلات چرخش گیمبال Using the Euler Filter to Correct Gimbal Flipping Issues

  • انیمیشن Ghosting و مشاهده براکت های کلیدی Ghosting Animation and Viewing Key Brackets

  • کار با منحنی پارامتر خارج از محدوده دیالوگ Working with the Parameter Curve Out of Range Dialog

  • متحرک سازی چرخه های بدون درز - تنظیم فریم های کلیدی Animating Seamless Cycles - Setting Keyframes

  • متحرک سازی چرخه های بدون درز - بهینه سازی منحنی های F Animating Seamless Cycles - Tweaking F-curves

  • ایجاد کلیدهای خارج از محدوده Creating Out of Range Keys

  • کار با Motion Mixer که به ما امکان می دهد انیمیشن را به سرعت ویرایش کنیم Working with the Motion Mixer Which Lets Us Edit Animation Quickly

  • ترکیب کلیپ های انیمیشن برای ایجاد سریع حرکت Blending Animation Clips to Quickly Create Motion

  • استفاده از انیمیشن لایه ای برای ایجاد حرکت روی فریم های کلیدی از قبل ایجاد شده Using Layered Animation to Create Movement Over Already Created Keyframes

  • انیمیشن در امتداد یک مسیر Animating Along a Path

  • استفاده از مسیرها برای پیش نمایش و مشاهده انیمیشن Utilizing Trajectories to Preview and View Animation

  • کار با محدودیت لینک Working with the Link Constraint

  • خودکار کردن انیمیشن با عبارات Automating Animation with Expressions

  • متحرک سازی با پارامترهای سیمی Animating with Wired Parameters

  • نگاشت انیمیشن برای صادرات فریم های کلیدی به یک فایل Mapping Animation to Export Keyframes into a File

  • انیمیشن در حال فروپاشی از ویرایشگر Track View-curve Collapsing Animation from the Track View-curve Editor

  • خروجی انیمیشن برای یک پیش نمایش در زمان واقعی Outputting Animation for a Real-time Preview

  • تنظیمات رندر انیمیشن های ما از 3ds Max Settings to Render Animations Our of 3ds Max

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max 2009
جزییات دوره
3h 4m
33
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.