آموزش مکانیک بدن و انیمیشن در Maya: Pushing Objects

Body Mechanics and Animation in Maya: Pushing Objects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با هفت ساعت آموزش پروژه محور که به طور خاص برای انیمیشن شخصیت ها و مکانیک بدن توسعه یافته است، مکانیک بدن مناسب برای ایجاد انیمیشن های باورپذیر را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 (برای فایل های پروژه مورد نیاز است). با هفت ساعت آموزش مبتنی بر پروژه که به طور خاص برای انیمیشن شخصیت ها و مکانیک بدن توسعه یافته است، مکانیک بدن مناسب برای ایجاد انیمیشن های قابل باور را بیاموزید. ایده آل برای هنرمندان متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: بررسی اجمالی مکانیک بدن در مورد فشار دادن نور و اجسام سنگین. انیمیشن Driving Force Through Leg; ایجاد سینتیک شخصیت برای وزن قابل باور. استفاده از اقدام و مقابله برای ایجاد تنش. استفاده از خط عمل برای تعریف حرکت؛ پیش برنامه ریزی انیمیشن با نمونه داستان. حرکت رو به جلو؛ حفظ تعادل با وجود قرار دادن پا. اندازه گیری جذابیت و وضوح ژست هر چند شبح. زمان بندی و فاصله گذاری فریم های کلیدی. مسدود کردن انیمیشن; افزودن دنباله‌روی، کمان‌ها و همپوشانی. اضافه کردن اغراق برای اجراهای باورپذیر. متحرک سازی بدن در بخش ها. استفاده از ویرایشگر نمودار برای اصلاح انیمیشن های مسدود شده. ژست گرفتن با وزنه های وزنی و مماس آزاد. استفاده از مجموعه کاراکترها برای اصلاح چند فریم کلیدی. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 (برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مکانیک بدن و انیمیشن در Maya: Pushing Objects Body Mechanics and Animation in Maya: Pushing Objects

  • آماده شدن صحنه برای انیمیشن Getting the Scene Ready for Animation

  • شروع انیمیشن فشار نور Beginning the Light Push Animation

  • قرار دادن شخصیت در حال حرکت به داخل شی Posing the Character Moving into the Object

  • اضافه کردن یک حالت اضافی برای جریان بهتر بین اقدامات اول و دوم Adding an Extra Pose for a Better Flow Between the First and Second Actions

  • قرار دادن تماس شخصیت با شی Posing the Character's Contact with the Object

  • قرار دادن کاراکتر در حال هل دادن شی، سپس فشار دادن شیء Posing the Character Pushing the Object, Then Pushing Off of the Object

  • اتمام تنظیمات Extreme Actions Finishing Setting the Extreme Actions

  • شروع به نهایی کردن فشار نور Starting to Finalize the Light Push

  • درست کردن پاها، انجام تنظیمات فشار و پنهان کردن پاها Fixing the Feet, Making Adjustments to the Push, and Hiding the Legs

  • تثبیت جریان به قسمت بالایی بدن و جسم Fixing the Flow to the Upper Body and the Object

  • کار بر روی کاشتن دست ها بر روی جسم Working on Planting the Hands Onto the Object

  • افزودن دنباله به قسمت بالایی بدن Adding Follow-through to the Upper Body

  • متحرک سازی دنباله از پشت Animating the Follow-through of the Back

  • متحرک سازی دنباله روی گردن و سر و عمل همپوشانی Animating the Neck's and Head's Follow-through, and Overlapping Action

  • شروع به اضافه کردن حرکت دنباله دار به بازوی راست Starting to Add Follow-through Movement to the Right Arm

  • تکمیل پیگیری بازو و شانه راست Completing the Follow-through of the Right Arm and Shoulder

  • افزودن دنباله به مچ دست راست و بررسی حرکت بازو از زوایای مختلف Adding Follow-through to the Right Wrist and Checking the Arm's Motion from Various Angles

  • شروع به متحرک سازی دنباله رو بازوی چپ Beginning to Animate the Follow-through of the Left Arm

  • اتمام بازو و شانه چپ Finishing the Left Arm and Shoulder

  • کار بر روی دنبال کردن مچ دست چپ Working on the Follow-through of the Left Wrist

  • کار بر روی انگشتان دست چپ Working on the Fingers of the Left Hand

  • حلقه کردن انگشتان دست چپ Wrapping up the Fingers of the Left Hand

  • تمرکز روی انگشتان دست راست Focusing on the Right Hand's Fingers

  • پیچیدن انگشتان دست راست Winding up the Fingers of the Right Hand

  • قبل از کار روی پاها، بالاتنه را دوبار بررسی کنید Double Checking the Upper Body Prior to Working on the Legs

  • بازگشت به کار روی پاها: انسداد بیشتر مراحل Going Back to Work on the Legs: Further Blocking-in of the Steps

  • جزئیات اولین مجموعه مراحل Detailing the First Set of Steps

  • متحرک سازی مجموعه مراحل بعدی Animating the Next Set of Steps

  • تعمیر ترجمه جانبی پاها برای حفظ تعادل شخصیت Fixing the Side Translation of the Feet to Keep the Character Balanced

  • کار بر روی مراحل در حالی که کاراکتر هل می دهد و سپس شی را خاموش می کند Working on the Steps as the Character Pushes and Then Pushes Off of the Object

  • اتمام مراحل فشار نور Finishing the Steps of the Light Push

  • ترجمه پهلو به پهلو بالاتنه بر اساس مراحل The Side-to-side Translation of the Upper Body Based Off of the Steps

  • نهایی کردن حرکت پهلو به پهلو بالاتنه Finalizing the Side-to-side Movement of the Upper Body

  • بهینه سازی حرکت پهلو به پهلو بازوها Tweaking the Side-to-side Motion of the Arms

  • حرکت بالا و پایین بالاتنه The Up-and-down Movement of the Upper Body

  • متحرک سازی چرخش به جلو و عقب باسن Animating the Forward and Backward Rotation of the Hips

  • اضافه کردن چرخش پهلو به پهلو Adding the Side-to-side Hip Rotation

  • افزودن ترفندهای نهایی به Light Push Adding Final Tweaks to the Light Push

  • شروع به تبدیل فشار سبک به فشار سنگین Starting to Convert the Light Push into a Heavy Push

  • تنظیم ژست ها و زمان بندی برای فشار سنگین Fixing Poses and Timing for the Heavy Push

  • ادامه از درس 41: پایان دادن به پای چپ Continuing from Lesson 41: Finishing the Left Foot

  • پایان دادن به پای راست Finishing the Right Foot

  • افزودن چرخش به پشت برای نمایش فشار بیشتر در کاراکتر Adding Rotation to the Back to Show More Strain in the Character

  • تنظیم شانه ها Adjusting the Shoulders

  • اصلاح گردن و سر Tweaking the Neck and Head

  • تعمیر انیمیشن قبل از تغییر پایان فشار سنگین Fixing the Animation Prior to Altering the Ending of the Heavy Push

  • متحرک سازی شخصیت در حال کشش بعد از فشار Animating the Character Stretching After the Push

  • پیچاندن حرکت سر و قسمت بالایی بدن در طول کشش Wrapping up the Movement of the Head and Upper Body During the Stretch

  • متحرک سازی دست های تکیه بر کمر شخصیت Animating the Hands Resting on the Character's Waist

  • ادامه انیمیشن بازوها و دست ها در طول کشش Continuing the Animation of the Arms and Hands During the Stretch

  • اضافه کردن ژست های میانی برای حفظ حرکت آنها در کنار آن Adding In-between Poses to Keep Them Moving Along with It

  • اضافه کردن بیشتر در بین برای حفظ حرکت دست ها با کمر Adding More in Betweens to Keep the Hands Moving with the Waist

  • پایان دادن به بازوها و دست ها Finishing the Arms and Hands

  • نهایی کردن فشار سنگین Finalizing the Heavy Push

نمایش نظرات

آموزش مکانیک بدن و انیمیشن در Maya: Pushing Objects
جزییات دوره
7h 7m
55
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.