آموزش ایجاد چرخه های پیاده روی در 3ds Max

Creating Walk Cycles in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max ما روند ایجاد یک چرخه پیاده روی در 3ds Max را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010. در این آموزش 3ds Max ما روند ایجاد یک چرخه پیاده روی در 3ds Max را پوشش خواهیم داد. یک قدم در یک زمان، مکانیک بدن پیاده روی را تجزیه خواهیم کرد. ما موقعیت‌های اصلی را که فرد در راه رفتن طی می‌کند، یاد می‌گیریم که چگونه چرخه‌های یکپارچه ایجاد کنیم و همچنین راه‌هایی را بررسی خواهیم کرد که می‌توانیم پیگیری و وزن قانع‌کننده اضافه کنیم تا پیاده‌روی طبیعی داشته باشیم. شخصیت کم نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد چرخه های پیاده روی در 3ds Max Creating Walk Cycles in 3ds Max

  • ایجاد وضعیت اولیه Establishing the Initial Pose

  • تکمیل موقعیت های تماس و چرخه فریم های کلیدی Finishing the Contact Positions and Cycling Keyframes

  • اضافه کردن موقعیت پایین Adding the Down Position

  • تکمیل Extremes of Walk Completing the Extremes of the Walk

  • پالایش قسمت بالایی بدن و پاها Refining the Upper Body and Feet

  • متعادل کردن کاراکتر در نمای جلو Balancing the Character in the Front View

  • متحرک سازی چرخش های ظریف پاها Animating the Subtle Rotations of the Feet

  • متحرک کردن یک فلپ انگشت پا برای سیالیت Animating a Toe Flap for Fluidity

  • اضافه کردن وزن به باسن Adding Weight to the Hips

  • متحرک سازی چرخش های بالاتنه Animating the Rotations of the Upper Body

  • کار روی سینه Working on the Chest

  • متحرک سازی سر Animating the Head

  • اصلاح حرکت بازو Correcting the Motion of the Upper Arm

  • عمل دنباله‌دار و همپوشانی آرنج‌ها The Follow-through and Overlapping Action of the Elbows

  • افزودن دنباله به مچ دست Adding Follow-through to the Wrists

  • نهایی کردن مچ دست Finalizing the Wrists

  • اصلاح حرکت شانه Refining Shoulder Movement

  • ترجمه یک چرخه پیاده روی به جلو Translating a Walk Cycle Forward

  • نهایی کردن چرخه پیاده روی Finalizing the Walk Cycle

نمایش نظرات

آموزش ایجاد چرخه های پیاده روی در 3ds Max
جزییات دوره
2h 39m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.