آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max 2014

Introduction to Animation in 3ds Max 2014

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه آموزش ، با ابزارهای انیمیشن 3ds Max آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2014. گسترش همه مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 46 مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max 2014 2 ساعت 49 متر 43s علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max 2014 Introduction to Animation in 3ds Max 2014

  • بررسی صفحه پیکربندی زمان Exploring the Time Configuration Panel

  • کنترل های پخش و نوار آهنگ Playback Controls and the Track Bar

  • تنظیم فریم های کلیدی Setting Keyframes

  • اضافه کردن Moving Holds با ابزار Create Key Adding Moving Holds with the Create Key Tool

  • ویرایش کلیدها در نوار آهنگ Editing Keys on the Track Bar

  • ویرایشگر منحنی The Curve Editor

  • انواع درونی منحنی عملکرد Function Curve Interpolation Types

  • کپی کردن و جایگذاری کلیدها Copying and Pasting Keys

  • Dope Sheet The Dope Sheet

  • شکستن تانژانت ها Breaking Tangents

  • اضافه کردن موارد متحرک با Tangents Adding Moving Holds with Tangents

  • متحرک کردن یک چرخه نامحدود Animating an Infinite Cycle

  • حرکت خودکار با عبارات Automating Movement with Expressions

  • انیمیشن پخت Baking Animation

  • بهینه سازی داده های انیمیشن Optimizing Animation Data

  • اصلاح موثر گروهی از فریم های کلیدی از طریق Curve Editor Efficiently Modifying a Group of Keyframes via the Curve Editor

  • دنباله های انیمیشن شبح Ghosting Animation Sequences

  • بهبود کمان ها با مسیرها Improving Arcs with Trajectories

  • متحرک سازی اشیا Along در امتداد یک مسیر Animating Objects Along a Path

  • لایه های انیمیشن Animation Layers

  • متحرک سازی با محدودیت پیوند Animating with the Link Constraint

  • Gimbal Lock و فیلتر اویلر Gimbal Lock and the Euler Filter

  • ذخیره و بارگیری انیمیشن Saving and Loading Animation

  • ایجاد پیش نمایش در زمان واقعی با فایل های دنباله متحرک Creating Real-time Previews with Animated Sequence Files

  • ایجاد جمعیت با جمعیت Creating Crowds with Populate

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر انیمیشن در 3ds Max 2014
جزییات دوره
2h 50m
26
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.