آموزش 3ds Max 2011 برای موشن گرافیک

3ds Max 2011 for Motion Graphics

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این مجموعه آموزش به هنرمندان نشان می دهد که چگونه با استفاده از 3ds Max و After Effects یک نقطه موشن گرافیکی چشم نواز ایجاد کنند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011, MatchMover, After Effects CS4. در این دوره آموزشی از چندین مربی Digital-Tutors یاد می گیرید که هر کدام از آنها شما را در بخشی از کل خط تولید که برای ایجاد قطعه موشن گرافیک نهایی ما استفاده می شود راهنمایی می کنند. . ما با بررسی بسیاری از ابزارهای مدل‌سازی قدرتمند موجود در 3ds Max و استفاده از این ابزارها برای ساخت عناصر گرافیکی حرکتی سه بعدی خود شروع خواهیم کرد. از آنجا، تعدادی از ابزارها و ویژگی های انیمیشن را بررسی خواهیم کرد که به ما امکان می دهند به سرعت حرکت و زندگی را به عناصر 3ds Max خود اضافه کنیم. در مرحله بعد، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه عناصر پویا مانند پارچه روان، دود و جرقه را در صحنه خود بگنجانیم. در نهایت، ما یاد می‌گیریم که چگونه عناصر خود را از 3ds Max رندر کنیم و از After Effects برای ترکیب نهایی و شیرین‌سازی نقطه موشن گرافیک خود استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، MatchMover، After Effects CS4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رابط Introduction to Interface

  • مقدمه و نمای کلی مدلسازی Introduction and Modeling Overview

  • وارد کردن Splines از Illustrator Importing Splines from Illustrator

  • ترکیب Splines با عملیات Boolean Combining Splines with Boolean Operations

  • استفاده از Modifier Stack برای افزودن هندسه Using the Modifier Stack to Add Geometry

  • نمونه سازی اصلاح کننده ها برای سرعت بخشیدن به گردش کار شما Instancing Modifiers to Speed up Your Workflow

  • افزودن تغییر شکل دهنده ها به پشته Modifier Adding Deformers to the Modifier Stack

  • شکل دادن به شکل کلی لوگو Shaping the Overall Shape of the Logo

مقدمه ای بر انیمیشن Introduction to Animation

  • معرفی و بررسی اجمالی انیمیشن Introduction and Animation Overview

  • متحرک سازی اشیاء در امتداد یک مسیر Animating Objects Along a Path

  • لایه های انیمیشن در Max Animation Layers in Max

  • متحرک سازی با کلید خودکار Animating with Autokey

  • اضافه کردن کدو حلوایی و کشش با Stretch Modifier Adding Squash and Stretch with the Stretch Modifier

مقدمه ای بر دینامیک Introduction to Dynamics

  • مقدمه و مروری بر دینامیک Introduction and Dynamics Overview

  • کار با ذرات Superspray در 3ds Max Working with Superspray Particles in 3ds Max

  • افزودن نیرو به ذرات 3ds Max Adding Forces to 3ds Max Particles

  • شروع کار با جریان ذرات در 3ds Max Getting Started with Particle Flow in 3ds Max

  • ایجاد چندین رویداد Pflow در 3ds Max Creating Multiple Pflow Events in 3ds Max

  • کنترل نتایج Pflow ارائه شده Controlling Rendered Pflow Results

  • استفاده از پویایی پارچه در هندسه 3ds Max Applying Cloth Dynamics to 3ds Max Geometry

  • افزودن نیروهای پویا به شبیه سازی پارچه Adding Dynamic Forces to Cloth Simulations

مقدمه ای بر رندرینگ Introduction to Rendering

  • مقدمه و مرور کلی رندر Introduction and Rendering Overview

  • شروع به کار با وضعیت صحنه در 3ds Max Getting Started with Scene States in 3ds Max

  • استفاده از وضعیت‌های صحنه برای راه‌اندازی پاس‌های رندر متعدد Using Scene States to Set up Multiple Render Passes

  • کار با عناصر رندر در 3ds Max Working with Render Elements in 3ds Max

  • رندر دسته ای در 3ds Max Batch Rendering in 3ds Max

  • افزودن افکت های پس از پردازش به رندرهای 3ds Max Adding Post-process Effects to 3ds Max Renders

  • رندر به عنوان یک پاس جداگانه می درخشد Rendering Glows as a Separate Pass

  • آماده کردن نشان‌واره شناسه ایستگاه پخش Preparing a Broadcast Station Id Logo

  • استفاده از Maxscript برای ایجاد اشیاء متنی مبتنی بر پایگاه داده Using Maxscript to Create Database-driven Text Objects

مقدمه ای بر کامپوزیت Introduction to Compositing

  • مقدمه و بررسی اجمالی ترکیب Introduction and Compositing Overview

  • ترکیب عناصر رندر برای افزایش کنترل Compositing Render Elements for Increased Control

  • ایجاد درخشش لبه با استفاده از Find Edges Creating Edge Glows Using Find Edges

  • استفاده از پروژه های 32 بیتی برای ایجاد درخشش و شراره Using 32-bit Projects to Create Glows and Flares

  • استفاده از CC Light Burst 2.5 برای ایجاد یک جلوه جذاب Using CC Light Burst 2.5 to Create an Appealing Effect

  • ایجاد یک دوربین سه بعدی با استفاده از ردیابی دستی در MatchMover Creating a 3D Camera Using Manual Tracking in MatchMover

  • تنظیم مختصات برای صادرات به 3ds Max Setting up Coordinates for Export to 3ds Max

  • رندر کردن یک صحنه با استفاده از داده های دوربین MatchMover Rendering a Scene Using MatchMover Camera Data

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max 2011 برای موشن گرافیک
جزییات دوره
4h 53m
38
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.