آموزش تقلب چهارپا در XSI

Rigging Quadrupeds in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: تکنیک های صرفه جویی در زمان، چهارپا و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل را برای انیمیشن سازی کارآمدتر در XSI بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر. تکنیک های صرفه جویی در زمان، چهارپا و اصول ساخت دکل های مبتنی بر راه حل برای انیمیشن سازی کارآمدتر در XSI را بیاموزید. شامل بیش از هشت ساعت آموزش پروژه محور. ایده آل برای هنرمندان متوسط. نکات برجسته محبوب عبارتند از: Building Rigs from Reference; سیستم های سلسله مراتبی شکسته. نوار ابزار سفارشی؛ مجموعه کلیدهای کاراکتر. مجموعه شخصیت های فرعی؛ محدودیت ها؛ ساخت قفس های پروکسی. وزنه های نقاشی; سیستم قفل معکوس؛ کنوانسیون های نامگذاری؛ کنترل اندام؛ اصطلاحات؛ پارامترهای سفارشی و پروکسی؛ تکنیک های آینه کاری؛ کنترل سفارشی Spline Rigs; خارهای XSI برای مهره ها. پاکسازی اشیاء کنترلی؛ کار با گروه ها؛ دکل دم; تکنیک های پوششی؛ تغییر شکل کلیدها؛ ترتیب چرخش. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • کار با مدل ها و گروه ها Working with Models and Groups

تقلب چهارپا در XSI Rigging Quadrupeds in XSI

  • ایجاد یک نوار ابزار سفارشی Creating a Custom Toolbar

  • مطالعه نمودار اسکلت اسب، ساخت اندام قفسه سینه Studying a Diagram of a Horse Skeleton, Building the Thoracic Limb

  • تغییر مکان عناصر زنجیره ای/تغییر نام اشیاء Repositioning Chain Elements / Renaming Objects

  • شروع کنترل های فالانژیال اسب Beginning the Horse's Phalangeal Controls

  • اضافه کردن کنترل‌های محوری برای سم Adding Pivot Controls for the Hoof

  • کنترل اولیه برای اندام قفسه سینه Primary Control for the Thoracic Limb

  • ایجاد پارامترهای سفارشی برای مفاصل انگشت Creating Custom Parameters for Finger Joints

  • کنترل مفاصل انگشت با پارامترهای سفارشی Controlling the Finger Joints with Custom Parameters

  • کنترل پیچ و تاب برای آرنج اسب Twist Control for Horse's Elbow

  • کنترل شانه The Shoulder Control

  • آینه سازی عناصر دکل Mirroring Rig Elements

  • تمیز کردن اجسام آینه شده Cleaning up Mirrored Objects

  • اتمام هر دو اندام قفسه سینه Finishing Both Thoracic Limbs

  • ساختن استخوان برای اندام لگنی Building the Bones for the Pelvic Limb

  • تغییر نام عناصر زنجیره ای برای اندام لگنی Renaming Chain Elements for the Pelvic Limb

  • ایجاد کنترل های انگشت پا Creating Toe Controls

  • کنترل های محوری برای انگشت پا Pivot Controls for the Toe

  • کنترل اصلی برای اندام لگنی Main Control for the Pelvic Limb

  • عباراتی برای کنترل انگشت پا Expressions for Toe Controls

  • کنترل پیچشی برای زانو Twist Control for the Knee

  • نهایی کردن اندام لگنی چپ/کنترل های آینه ای Finalizing the Left Pelvic Limb / Mirroring Controls

  • تکمیل اندام لگنی راست Completing the Right Pelvic Limb

  • از مهره ها شروع می شود Starting on the Vertebrae

  • استفاده از خارهای Softimage برای مهره ها Using Softimage Spines for the Vertebrae

  • اتصال مهره ها به اجسام باسن و سینه Connecting Vertebrae to Hip and Chest Objects

  • کنترل برای مهره ها/اندام های اتصال دهنده Controls for the Vertebrae / Connecting Limbs

  • اتمام کنترل برای ستون فقرات Finishing the Controls for the Spine

  • ساخت استخوان های سر، دهانه رحم و فک Constructing the Head, Cervix, and Jaw Bones

  • اتصالات اولیه سر و گردن Primary Connections of the Head and Neck

  • ایجاد کنترل‌های پیچش سر و گردن Creating the Head and Neck Twist Controls

  • پارامترهای سفارشی برای فک Custom Parameters for the Jaw

  • کار روی گوش Working on the Ears

  • پارامترهای پروکسی برای گوش Proxy Parameters for the Ears

  • کنترل گردن/اضافه کردن کنترل سلسله مراتب شکسته به ریگ Neck Control / Adding Broken Hierarchy Control to the Rig

  • اتمام کنترل سلسله مراتب شکسته Finishing the Broken Hierarchy Control

  • شروع در Tail/ایجاد Splines کنترل سفارشی Starting on the Tail / Creating Custom Control Splines

  • استفاده از بردارها برای جلوگیری از چرخش در دم Using up Vectors to Prevent Flipping in the Tail

  • کنترل ساختمان برای دم Building Controls for the Tail

  • ساخت یک کنترل کننده برای دم Building a Controller for the Tail

  • کنترل جهانی دکل با قابلیت های مقیاس بندی Global Rig Control with Scaling Capabilities

  • سازماندهی اشیاء ما به صورت گروهی Organizing Our Objects into Groups

  • روش های ایجاد یک قفس پروکسی Methods for Creating a Proxy Cage

  • ایجاد دکمه هایی برای جابجایی بین اسب واقعی و پروکسی Creating Buttons to Switch Between a Real and Proxy Horse

  • بحث در مورد ترتیب چرخش Discussing Rotation Order

  • استفاده از مجموعه کلید کاراکترها Utilizing Character Key Sets

  • پوشاندن اسب/افزودن تغییر شکل دهنده های پاکت Enveloping the Horse / Adding Envelope Deformers

  • مسدود کردن وزن پاکت Blocking Envelope Weights

  • کار بر روی اندام لگنی چپ Working on the Left Pelvic Limb

  • ترکیب وزن پاکت Blending Envelope Weights

  • صاف کردن وزنه های ران Smoothing the Thigh's Weights

  • تکنیک هایی برای نقاشی وزنه ها در مناطق دشوار Techniques for Painting Weights on Difficult Areas

  • آینه سازی وزن پاکت Mirroring Envelope Weights

  • امتیاز: اضافه کردن برآمدگی عضلات با کلیدهای تغییر شکل Bonus: Adding Muscle Bulges with Deform Keys

نمایش نظرات

آموزش تقلب چهارپا در XSI
جزییات دوره
8h 4m
54
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.