آموزش معرفی مایا 2015

Introduction to Maya 2015

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این آموزش جامع Maya 2015 طراحی شده است تا به شما کمک کند درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا داشته باشید و به شما در سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، فتوشاپ. EM> توجه: این ... این آموزش جامع Maya 2015 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما در جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. در طول این دوره ها ، شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد جنبه های مختلف مایا ، از چندین مربی ما در Digital-Tutor ، اطلاعات کسب کنید. Digital-Tators بزرگترین منبع در جهان برای آموزش Autodesk است ، و طی این سالها ، این افتخار و امتیاز را داشتیم که به برخی از برترین هنرمندان و استودیوهای سراسر جهان آموزش دهیم. و طی چند ساعت آینده ، ما به شما آموزش ساختار یافته ، کاملاً منظم و راحت برای آموزش مایا را خواهیم داد که می توانید در هر کجا پیدا کنید. در بخش اول این آموزش ، شما را با برخی از واژگان و مهارت های بنیادی که برای شروع حرکت و کار در مایا به آنها نیاز دارید آشنا می کنیم. از آنجا ، ما به بررسی برخی از ویژگی های مدل سازی موجود در مایا خواهیم پرداخت و ساخت مکانیکی را که پروژه اصلی ما برای باقی مانده این دوره است ، آغاز خواهیم کرد. ما تمام مراحل افزودن بافت و مواد را به فناوری ، اضافه کردن حرکت متحرک و کنترل های انیمیشن ، اضافه کردن پویایی ، و در آخر ، یاد خواهیم گرفت که چگونه چراغ ها ، سایه ها را اضافه کرده و دنباله انیمیشن نهایی خود را تولید کنیم. این آموزش برای کاربران جدید مایا طراحی شده است ، بنابراین هدف ما این نیست که شما را با اطلاعات فنی زیادی تحمیل کنیم. درعوض ، ما می خواهیم شما برخی از عادات و گردش کارهای خوب را ایجاد کنید ، به شما امکان می دهد کل خط لوله شروع به پایان این پروژه را ببینید ، و در پایان این آموزش ، ما می خواهیم شما در نقطه ای باشید که احساس کنید استفاده از مایا بسیار راحت است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، فتوشاپ. EM> توجه: این دوره برای دوره A href = "http://www.digitaltutors.com/forum/forumdisplay.php؟839-Final-Contest-on-the-DT-Forums!"> آموزش ماه اکتبر رایگان است! مسابقه در انجمن ها/A> ./EM>

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رابط Introduction to Interface

  • پیمایش در Viewport Navigating the Viewport

  • کار با رابط مایا Working with the Maya Interface

  • ایجاد پروژه های مایا Creating Maya Projects

  • کار با پرونده های صحنه در مایا Working with Scene Files in Maya

  • حالت های سایه بان و انتخاب Viewport Viewport Shading and Selection Modes

  • تبدیل اشیا در مایا Transforming Objects in Maya

  • با استفاده از حالت کامپوننت Using Component Mode

  • با استفاده از Attribute Editor Using the Attribute Editor

  • گروه بندی و والدین Grouping and Parenting

  • با استفاده از مایا هات باکس Using the Maya Hotbox

  • نوشتن اسکریپت MEL Writing a MEL Script

  • ایجاد قفسه های سفارشی Creating Custom Shelves

مدل سازی در مایا Modeling in Maya

  • بررسی اجمالی مدل سازی Modeling Overview

  • افزودن هواپیماهای تصویری Adding Image Planes

  • ایجاد یک جای خالی برای بدن Creating a Blank for the Body

  • استفاده از Quad Draw برای ایجاد بدن Using Quad Draw to Create the Body

  • اتمام توپولوژی بدن اصلی Finishing the Main Body Topology

  • پاکسازی بدنه اصلی Cleaning up the Main Body

  • مدل سازی Thrusters Modeling the Thrusters

  • افزودن لبه ها برای صاف کردن Adding Edges for Smoothing

  • اضافه کردن لوله ها با استفاده از منحنی Adding Tubes Using Curves

  • افزودن دنده به لوله ها Adding Ribs to the Tubes

  • مدل سازی محافظ شانه Modeling the Shoulder Guards

  • ساختن بازوی بالا Building the Upper Arm

  • شروع بازوی پایین Beginning the Lower Arm

  • افزودن اسلحه Extending Adding the Extending Gun

  • اضافه کردن پنجه ها Adding the Claws

  • مدل سازی جزئیات جلوی بدن Modeling the Front Detail on the Body

  • مدل سازی قسمت زیرین بدن Modeling the Underside of the Body

  • ساختن ساق پا Building the Upper Leg

  • مدل سازی ساق پا Modeling the Lower Leg

  • اضافه کردن سایه Adding the Shade

  • سلسله مراتب و مدل مقدماتی Hierarchy and Model Prep

مواد و بافت در مایا Materials and Texturing in Maya

  • مروری بر مواد و بافت Materials and Texturing Overview

  • استفاده از مواد ساده Applying Simple Materials

  • استفاده از رمپ ها برای هدایت کانال های مواد Using Ramps to Drive Material Channels

  • افزودن چندین ماده به اشیا Adding Multiple Materials to Objects

  • کار با بافت های رویه ای Working with Procedural Textures

  • مبانی UV UV Basics

  • استفاده از ماده برای افزودن جزئیات فلزی Using Substance to Add Metal Detail

  • با استفاده از Ramp Shader Using the Ramp Shader

  • افزودن File Textures Adding File Textures

  • افزودن نقشه Bump Adding a Bump Map

تقلب در مایا Rigging in Maya

  • بررسی کلی تقلب Rigging Overview

  • پاکسازی صحنه ما Cleaning up Our Scene

  • ساخت یک شی Control کنترل برای مرکز جرم مکانیک Building a Control Object for the Mech's Center-of-mass

  • اتمام کنترل مرکز ثقل Mech Finishing the Mech's Center-of-gravity Control

  • تقلب با کلیدهای رانده شده Rigging with Driven Keys

  • ساخت اولین زنجیره مشترک خود Building Your First Joint Chain

  • تکمیل تنظیمات زنجیره مشترک اولیه ما Completing the Setup of Our Initial Joint Chain

  • آینه اتصالات در مایا Mirroring Joints in Maya

  • اتصال پایه های پا برای پیگیری ریشه Mech Connecting Our Leg Joints to Follow the Mech's Root

  • هندسه اتصال Binding Geometry

  • ایجاد زنجیره های مشترک برای بازوهای Mech Creating Joint Chains for the Mech's Arms

  • کنترل بازوهای مکانیک Controlling the Mech's Arms

  • افزودن حرکت شناسی معکوس به اندام ها Adding Inverse Kinematics to the Limbs

  • کنترل اندام Limb Controls

  • اتصال ویژگی ها با ویرایشگر اتصال Connecting Attributes with the Connection Editor

  • کنترل انگشتان پا Controlling the Mech's Toes

  • بسته بندی کنترل های پا Wrapping up Our Foot Controls

  • تقلب در سلاح مکانیک Rigging the Mech's Weapon

  • پایان مراحل راه اندازی اولیه سلاح های Mech Finishing the Initial Setup Process of the Mech's Weapons

  • کنترل اسلحه ها Controlling the Guns

  • افزودن کنترل جهانی Adding a Global Control

  • سازنده صحنه سازمان پسند Making Our Scene Animator-friendly

انیمیشن در مایا Animation in Maya

  • نمای کلی انیمیشن Animation Overview

  • نحوه ایجاد و ویرایش Keyframes در مایا How to Create and Edit Keyframes in Maya

  • مدیریت Keyframes در Graph Editor و انیمیشن دوچرخه سواری بی نهایت Managing Keyframes in the Graph Editor and Cycling Animation Infinitely

  • کار با کلید خودکار و ایجاد عبارات ساده در ویرایشگر نمودار Working with Auto Key and Creating Simple Expressions in the Graph Editor

  • کار با عبارات Working with Expressions

  • انیمیشن مسیر Path Animation

  • شروع از دنباله مکانیک Starting on the Mech's Sequence

  • متحرک سازی پلت فرم Mech Animating the Mech's Platform

  • مسدود کردن عملکرد مکانیک Blocking in the Mech's Performance

  • نهایی کردن مجوز مسدود کردن ما Finalizing Our Blocking Pass

  • کار بر روی گذرگاه پرداخت Mech Working on the Mech's Polishing Pass

  • پایان دادن به پرداخت پرداخت Mech Finishing the Mech's Polishing Pass

  • اضافه کردن یک دوربین شات Adding a Shot Camera

  • نهایی کردن عکس و پیش نمایش انیمیشن ها در زمان واقعی با Playblasts Finalizing the Shot and Previewing Animations in Real-time with Playblasts

پویایی در مایا Dynamics in Maya

  • نمای کلی دینامیک Dynamics Overview

  • مفاهیم کلیدی پویایی در مایا Key Concepts of Dynamics in Maya

  • انتشار nParticles از Mesh Emitting nParticles from a Mesh

  • ویرایش خصوصیات nParticle ، استفاده از مقیاس فضای صحیح برای شبیه سازی ذرات و تنظیم برخوردها Editing nParticle Properties, Using the Correct Space Scale for Particle Simulations, and Setting up Collisions

  • در حال نهایی کردن تنظیمات nParticle ما Finalizing Our nParticle Settings

  • سایه زدن nParticles Shading nParticles

  • متحرک کردن ویژگی های nParticle Animating nParticle Attributes

  • افزودن ذرات بیشتر برای افزایش شبیه سازی Adding More Particles to Enhance Our Simulation

  • متحرک کردن شی New جدید nParticle ما Animating Our New nParticle Object

  • افزودن جلوه های باد به nParticles و بهبود کیفیت شبیه سازی از طریق Nucleus Solver Adding Wind Effects to nParticles and Improving the Quality of Your Simulation via the Nucleus Solver

  • نهایی کردن شبیه سازی nParticle و کار با ابزار nCache Finalizing Our nParticle Simulation and Working with the nCache Tools

رندر در مایا Rendering in Maya

  • رندر اجمالی Rendering Overview

  • درک انواع مختلف نور Understanding Various Light Types

  • کنترل رنگ و شدت نور Controlling Light Color and Intensity

  • تنظیم فروپاشی نور و سهم ویژه Adjusting Light Decay and Specular Contribution

  • تغییر آمار رندر اشیا Maya مایا Altering the Render Stats of Maya Objects

  • استفاده از تصاویر برای تولید روشنایی واقع بینانه Using Images to Generate Realistic Lighting

  • اضافه کردن منابع نور ثانویه به صحنه ما Adding Secondary Illumination Sources to Our Scene

  • پخت مواد موجود برای ارائه اشعه ذهنی Baking Substance Textures for mental ray Rendering

  • تنظیم دقیق رندر مواد Fine-tuning the Rendered Appearance of Materials

  • تنظیم دقیق رندر ذرات Fine-tuning the Rendered Appearance of Particles

  • افزودن تنظیمات کیفیت نهایی به رندر ما Adding Final Quality Adjustments to Our Render

  • آماده سازی تنظیمات Render برای خروجی نهایی Preparing Render Settings for Final Output

  • ارائه سکانس نهایی از مایا Rendering the Final Sequence from Maya

نمایش نظرات

آموزش معرفی مایا 2015
جزییات دوره
11h 32m
104
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.