نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما تکنیک هایی را یاد خواهیم گرفت که می توانیم از آنها استفاده کنیم تا دکل های خود را در مایا از حد مجاز خارج کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013. در این آموزش ، ما تکنیک هایی را یاد می گیریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم تا دکل های خود را در مایا فراتر از حد مجاز قرار دهیم. اغلب اوقات در طول انیمیشن ، یک مدیر هنری ما را ملزم می کند که اغراق بیشتری را اضافه کنیم یا برای ایجاد شفافیت و حفظ ثبات در یک سری عکس ها ، اغراق بیشتری به شخصیت هایمان اضافه کنیم. و این هدف در این دوره است. در ابتدا با نگاهی به انیمیشن مورد اصلاح و بحث درباره راههای غلبه بر چالشهایی که با روشی قابل کنترل روبرو هستیم ، شروع خواهیم کرد. سپس ما طرح هایی را در بالای عملکرد خود قرار می دهیم و از این یادداشت ها برای راهنمایی ما در ساختن شخصیت استفاده می کنیم تا جذابیت بیشتری پیدا کنیم. با پایان این دوره ، درک درستی خواهید داشت که باید دکل های کنترل خود را از محدودیت های خود عبور دهید تا در نهایت سبک دقیق مورد نظر خود را بدست آورید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2013.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
تصحیح حالت های شخصیت با استفاده از اشکال ترکیبی در مایا
Refining Character Poses Using Blend Shapes in Maya
-
نگاهی به انیمیشن
A Look at the Animation
-
پایان دور اول اصلاحات
Finishing the First Round of Corrections
-
مجموعه دوم اصلاحات ما
Our Second Set of Corrections
-
شروع از تصویب تصحیح سوم
Starting on the Third Corrective Pass
-
پایان تصویب سوم تصحیح
Finishing the Third Corrective Pass
-
مجموعه نهایی اصلاحات
Our Final Set of Corrections
-
ایجاد هدف اصلاحی برای آخرین حالت
Creating a Corrective Target for the Last Pose
-
نهایی کردن انیمیشن
Finalizing the Animation
نمایش نظرات