آموزش اولین روز شما در CINEMA 4D

Your First Day in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا به داخل بپرید و شروع به ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15. هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا به داخل بپرید و شروع به ایجاد کنید. در این آموزش ما با ایجاد یک سری مهاجمان بیگانه با استفاده از برخی از ابزارهای عالی مبتنی بر spline CINEMA 4D شروع می کنیم. ما با استفاده از ژنراتورها ضخامت و عمق را به شکل‌ها اضافه می‌کنیم و یاد می‌گیریم که از برخی از ابزارهای Mograph مانند Cloner Objects برای کپی کردن آنها در صحنه خود استفاده کنیم. همچنین یاد می‌گیریم که از افکتورهای مختلف استفاده کنیم و فریم‌های کلیدی را برای متحرک کردن اشکال در اطراف تنظیم کنیم. صفحه نمایش ما همچنین یاد می گیریم که مدل های چند ضلعی بسازیم، همانطور که یکی از مهاجمان خود را به شکل سه بعدی واقعی تر ترجمه می کنیم. ما از ابزارهای مجسمه سازی CINEMA 4D برای اضافه کردن جزئیات با وضوح بسیار بالا استفاده خواهیم کرد. ما کار را با اضافه کردن مواد و چراغ ها و ایجاد یک رندر از مدل به پایان می رسانیم. این آموزش گام به گام به گونه ای طراحی شده است که نگاهی سریع به CINEMA 4D داشته باشد و به شما این امکان را می دهد که احساس کار در برنامه را بدون درهم ریختگی داشته باشید. در جزئیات رابط یا شما را با هر امکان گردش کار منفجر می کند. از اینجا می‌توانید با دوره‌های مقدمه‌ای بر CINEMA 4D، مقدمه‌ای بر انیمیشن، مدل‌سازی، موگراف یا هر یک از دوره‌های CINEMA 4D مبتنی بر پروژه ما، به حوزه‌های دیگر برنامه گسترش دهید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اولین روز شما در CINEMA 4D Your First Day in CINEMA 4D

  • ایجاد اشکال سفارشی با Splines Creating Custom Shapes with Splines

  • اتمام Splines مهاجم Finishing the Invader Splines

  • افزودن ضخامت به اشکال Spline Adding Thickness to Spline Shapes

  • کپی کردن با اشیاء Cloner Duplicating with Cloner Objects

  • اصلاح اشیاء کلونر با افکتورها Modifying Cloner Objects with Effectors

  • ایجاد انیمیشن ساده Creating Simple Animation

  • متحرک سازی اشکال در امتداد یک Spline Animating Shapes Along a Spline

  • ساخت یک مدل پایه چند ضلعی Building a Basic Polygon Model

  • شکل دهی چند ضلعی ها با استفاده از دفورمرها Shaping Polygons Using Deformers

  • استفاده از ابزار مجسمه سازی Using the Sculpting Tools

  • اضافه کردن جزئیات پوست با تمبر Adding Skin Detail with Stamps

  • افزودن مواد Adding Materials

  • رندر کردن یک تصویر Rendering an Image

  • اصلاح کانال های مواد Modifying Material Channels

نمایش نظرات

آموزش اولین روز شما در CINEMA 4D
جزییات دوره
1h 36m
15
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
19
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.