آموزش تقلب چهارپا در CINEMA 4D

Rigging Quadrupeds in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D با تکنیک های ریگ کردن چهارپایان در CINEMA 4D آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13. در این آموزش CINEMA 4D با تکنیک های ریگ کردن چهارپایان در CINEMA 4D آشنا می شویم. ما راه خود را از ابتدا به کار خواهیم بست، تکنیک‌هایی را برای ایجاد سیستم‌های مهره‌های محکم و انعطاف‌پذیر، کنترل‌های کارآمد و مناسب برای انیماتور یاد می‌گیریم، و یاد می‌گیریم که چگونه به صورت پویا بین فضاها والدین و ترکیب کنیم. ما همچنین نقاشی با وزن مفید را پوشش خواهیم داد. در پایان این دوره، مهارت های مورد نیاز برای ساختن چهارپای خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تقلب چهارپا در CINEMA 4D Rigging Quadrupeds in CINEMA 4D

  • شروع از مهره ها Starting on Vertebrae

  • ایجاد زنجیره محرک برای مهره ها Creating a Drive Chain for the Vertebrae

  • سیستم IK Spline و کنترل‌های انیمیشن The Vertebrae The Vertebrae's Spline IK System and Animation Controls

  • افزودن یک کنترل برای تأثیرگذاری بر وسط مهره ها Adding a Control to Influence the Middle of the Vertebrae

  • ایجاد زنجیره پوستی مهره ها Creating the Vertebrae's Skin Chain

  • اتصال مفاصل پوست به کنترل مهره ها Connecting the Skin Joints to Vertebrae Controls

  • افزودن مرکز ثقل و کنترل های جهانی Adding the Center of Gravity and Global Controls

  • مقیاس پذیر ساختن مهره ها Making the Vertebrae Scalable

  • شروع از اندام های لگنی Starting on the Pelvic Limbs

  • افزودن IK به پاهای لگن و آینه سازی زنجیرهای آن Adding IK to the Pelvic Legs and Mirroring Its Chains

  • کنترل ساق لگن Pelvic Leg Controls

  • برچسب های حفاظتی Protection Tags

  • ایجاد کنترل زانو Creating Knee Controls

  • افزودن کنترل‌ها به تکان دادن لگن Adding Controls to Jiggle the Pelvis

  • وصل کردن پاهای لگن به کنترل های پای ما Hooking up the Pelvic Legs to Our Leg Controls

  • داده های کاربر برای Fetlocks و Hoofs User Data for the Fetlocks and Hoofs

  • اتمام اندام های لگنی Finishing the Pelvic Limbs

  • شروع از اندام قفسه سینه Starting on the Thoracic Limbs

  • اضافه کردن IK و Mirroring the Thoracic Leg Adding IK and Mirroring the Thoracic Leg

  • ساخت کنترل های انیمیشن برای پاهای جلویی Building Animation Controls for the Front Legs

  • کنترل های کتف Scapula Controls

  • اتصال اندام قفسه سینه به کنترل های انیمیشن Connecting the Thoracic Limbs to the Animation Controls

  • داده های کاربر برای پاهای جلویی و سم ها User Data for the Front Fetlocks and Hoofs

  • تکمیل پاهای جلویی Completing the Front Legs

  • از گردن و سر شروع می شود Starting on the Neck and Head

  • راه اندازی زنجیره مفصل گردن Setting up the Neck's Joint Chain

  • مفاصل سر و گوش The Head and Ear Joints

  • کنترل سر The Head Control

  • چرخاندن گردن Twisting the Neck

  • اضافه کردن کنترل بیشتر بر گردن اسب Adding More Control Over the Horse's Neck

  • داده های کاربر برای گوش User Data for the Ears

  • ساخت Neck Rig مقیاس پذیر Making the Neck Rig Scalable

  • شروع در دم ریگ Starting on the Tail Rig

  • ایجاد سیستم IK Spline Tail Creating the Tail's Spline IK System

  • راه اندازی Tail Controls Setting up Tail Controls

  • چسباندن پویا دم به لگن Dynamically Attaching the Tail to the Pelvis

  • مقیاس بندی دکل دم Scaling the Tail Rig

  • تمیز کردن صحنه برای پوست و انیمیشن Cleaning up the Scene for Skinning and Animation

  • بستن اسب Binding the Horse

  • تکنیک های پوست اندازی Skinning Techniques

نمایش نظرات

آموزش تقلب چهارپا در CINEMA 4D
جزییات دوره
3h 44m
41
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.