آموزش کاوش انیمیشن در مایا: متحرک کردن یک شخصیت در حال چرخش

Exploring Animation in Maya: Animating a Swinging Character

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه درس، نحوه متحرک سازی یک شخصیت در حال چرخش را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر. در این مجموعه درس، نحوه متحرک سازی یک شخصیت در حال چرخش را یاد خواهیم گرفت. در این دوره، انیمیشنی از یک شخصیت در حال چرخش به یک پلتفرم ایجاد می کنیم. گام به گام، ما این اجرا را در حالی که تکنیک های مختلفی را پوشش می دهیم ایجاد خواهیم کرد که به شما در بهبود مجموعه مهارت های انیمیشن کمک می کند. تکنیک هایی مانند: چگونه در افراط خود را مسدود کنید تا نهایی کردن انیمیشن به یک روند سریع تر تبدیل شود، کمان ها در حرکت شخصیت های شما بهبود یابد، متحرک سازی بین حالت های IK و FK، و به طور کلی ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با گردش های کاری ماهر انیمیشن سازی کنیم. در پایان این دوره، دانش لازم برای ایجاد انیمیشن های صیقلی را با سرعت بیشتری خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

کاوش انیمیشن در مایا: متحرک کردن یک شخصیت در حال چرخش Exploring Animation in Maya: Animating a Swinging Character

  • اهداف انیمیشن Goals of the Animation

  • شروع مرحله مسدود کردن انیمیشن Starting the Blocking Phase of the Animation

  • مسدود کردن در ابتدای انیمیشن Blocking in the Beginning of the Animation

  • متحرک سازی شخصیتی که از پلتفرم اول می پرد Animating the Character Leaping from the First Platform

  • مسدود کردن شخصیت در حالی که او شروع به چرخیدن در لوله می کند Blocking in the Character as He Begins to Swing on the Pipe

  • ادامه کار ما روی نوسان اولیه شخصیت Continuing Our Work on the Character's Initial Swing

  • متحرک سازی قدرت در نوسان Animating Power in the Swing

  • شروع در نیمه دوم Swing Starting on the Second Half of the Swing

  • مسدود کردن در فرود کاراکتر در پلت فرم بعدی Blocking in the Character Landing on the Next Platform

  • تکمیل فاز مسدود کردن Wrapping up the Blocking Phase

  • اولین پاس اصلاح: افزودن نگه داشتن و پنهان کردن پاها First Refinement Pass: Adding Holds and Hiding the Legs

  • پاس پالایش دوم: اصلاح قسمت بالایی بدن Second Refinement Pass: Correcting the Upper Body

  • تکنیکی برای دستیابی به قوس های طبیعی در چرخش A Technique for Achieving Natural Arcs in a Swing

  • اصلاح قوس های بالاتنه در حین چرخش Correcting the Arcs of the Upper Body During the Swing

  • سومین پاس اصلاح: اصلاح پاها Third Refinement Pass: Tweaking the Legs

  • متحرک سازی پاهای FK: کار بر روی پای چپ Animating FK Legs: Working on the Left Leg

  • اتمام انیمیشن پای راست Finishing the Animation of the Right Leg

  • از گذرنامه پالایش نهایی شروع می شود Starting on the Final Refinement Pass

  • تکمیل انیمیشن Completing the Animation

نمایش نظرات

آموزش کاوش انیمیشن در مایا: متحرک کردن یک شخصیت در حال چرخش
جزییات دوره
3h 18m
20
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.