آموزش مکانیک بدن و انیمیشن در مایا: بلند کردن اجسام سنگین

Body Mechanics and Animation in Maya: Lifting Heavy Objects

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: انیمیشن کاراکترها و مکانیک بدن درگیر برای بلند کردن اجسام سنگین را به راحتی یاد بگیرید و سبک، شخصیت و زندگی را به انیمیشن بعدی خود اضافه کنید. لطفا توجه داشته باشید که فایل های پروژه ارائه شده به همراه این کیت آموزشی نیاز به باز شدن Maya 7 دارند.... انیمیشن شخصیت ها و مکانیک بدن مربوط به بلند کردن اجسام سنگین را به راحتی یاد بگیرید و به انیمیشن بعدی خود سبک، شخصیت و زندگی اضافه کنید. شامل نزدیک به 7 ساعت آموزش پروژه محور است. نکات برجسته محبوب عبارتند از: کاوش در مکانیک بدن یک بلند کردن سنگین. انیمیشن برای نشان دادن وزن و تنش باورپذیر. زمان و فاصله مناسب با استفاده از ریتم. کار با Storyboards؛ روش ژست به ژست. اضافه کردن کمان. چیزی را تا اخر دنبال کردن؛ همپوشانی برای حرکت سیال. ژست های اغراق آمیز برای حرکت جذاب. ویرایشگر نمودار؛ وزن مماس وزنی و مماس آزاد. اصلاح مماس ها؛ ویرایش زمان بندی اقدامات با مجموعه کاراکترها. متحرک سازی بدن در بخش ها. کلیدهای داغ انیمیشن; چک لیست انیمیشن کاراکتر و شی لطفا توجه داشته باشید که فایل های پروژه ارائه شده با این کیت آموزشی نیاز به باز شدن Maya 7 دارند. اگر Maya 7 ندارید، می‌توانید ریگ شخصیت خود را با کمک مجموعه کاراکتر ما در کیت آموزشی مایا ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 6.5 و بالاتر (Maya 7 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مکانیک بدن و انیمیشن در مایا: بلند کردن اجسام سنگین Body Mechanics and Animation in Maya: Lifting Heavy Objects

  • تنظیم صحنه Setting up the Scene

  • خلاصه صحنه، مسدود کردن انیمیشن (قسمت 1) Scene Summary, Blocking out the Animation (Part 1)

  • مسدود کردن انیمیشن (قسمت 2) Blocking out the Animation (Part 2)

  • مسدود کردن انیمیشن (قسمت 3) Blocking out the Animation (Part 3)

  • مسدود کردن انیمیشن (قسمت 4) Blocking out the Animation (Part 4)

  • مسدود کردن انیمیشن (قسمت 5) Blocking out the Animation (Part 5)

  • تنظیم زمان افراط برای نشان دادن وزن و تنش Adjusting the Timing of the Extremes to Show Weight and Tension

  • هموار کردن افراط Smoothing out the Extremes

  • فریم های 1-23: متحرک سازی بخش اول بالاتنه Frames 1-23: Animating the First Section of the Upper Body

  • فریم های 1-43: تکمیل قسمت بالاتنه Frames 1-43: Finishing the Upper Body

  • فریم های 1-79: پایان بخش اول بالاتنه با حرکت ظریف Frames 1-79: Finishing the First Section of the Upper Body with Subtle Motion

  • فریم های 65-79: تغییر دادن قسمت بالایی بدن برای نشان دادن تنش در اولین بالابر Frames 65-79: Tweaking the Upper Body to Show Tension on the First Lift

  • فریم‌های 88-127: دومین تلاش قوی‌تر شخصیت برای بلند کردن وزنه Frames 88-127: Character's Second, More-forceful Attempt to Lift the Weight

  • فریم‌های 112-184: شخصیتی که برای انداختن وزن به سینه‌اش آماده می‌شود Frames 112-184: Character Preparing to Throw the Weight to His Chest

  • فریم های 156-186: افزودن حرکت دنباله دار در سر Frames 156-186: Adding Follow-through Motion in the Head

  • فریم های 165-184: اصلاحات نهایی در قسمت بالایی بدن برای تکمیل بخش چهار Frames 165-184: Final Tweaks on the Upper Body to Complete Section Four

  • فریم های 180-230: بهبود حرکت قوس دار پرتاب وزنه Frames 180-230: Improving the Arcing Motion of the Weight Toss

  • فریم های 180-220: اصلاح زمان و فاصله پرتاب وزنه Frames 180-220: Modifying the Timing and Spacing of the Weight Toss

  • فریم 180-261: آمیختن سر برای نشان دادن تاثیر وزنه زدن به سینه Frame 180-261: Aminating the Head to Show Impact of Weight Hitting Chest

  • فریم های 221-272: شخصیتی که وزنه را بالای سرش می اندازد Frames 221-272: Character Throwing the Weight Above His Head

  • فریم‌های 254-311: تعیین زمان‌بندی ترجمه به جلو شخصیت با وزن Frames 254-311: Fixing the Timing of the Character's Forward Translation with the Weight

  • فریم های 286-380: متحرک کردن سقوط وزن برای نشان دادن گرانش و ضربه Frames 286-380: Animating the Fall of the Weight to Show Gravity and Impact

  • فریم های 242-380: نهایی کردن کاهش وزن Frames 242-380: Finalizing the Weight Fall

  • فریم های 332-380: آماده سازی دست ها برای کاهش وزن Frames 332-380: Preparing the Hands to Drop the Weight

  • فریم های 311-380: پایان دادن به قسمت بالایی بدن Frames 311-380: Finishing up the Upper Body

  • فریم های 332-380: افزودن دنباله به بازوی راست Frames 332-380: Adding Follow-through to the Right Arm

  • فریم های 332-380: تکمیل بازوی راست Frames 332-380: Completing the Right Arm

  • فریم های 272-380: اصلاح مچ دست راست Frames 272-380: Refining the Right Wrist

  • فریم های 332-380: تنظیم دقیق بازوی چپ Frames 332-380: Fine-tuning the Left Arm

  • فریم های 332-380: بستن بازوی چپ Frames 332-380: Wrapping up the Left Arm

  • فریم های 272-380: پایان دادن به مچ دست چپ Frames 272-380: Finishing the Left Wrist

  • فریم های 331-380: اصلاحات نهایی در قسمت بالایی بدنه برای تکمیل بخش نهم Frames 331-380: Final Tweaks on the Upper Body to Complete Section Nine

  • فریم های 1-200: مسدود کردن اولین قدم ها و کاشت پاها Frames 1-200: Blocking out the First Steps and Planting the Feet

  • فریم های 1-35: تنظیم دقیق مراحل Frames 1-35: Fine-tuning the Steps

  • فریم های 20-43: جابجایی بدنه طبق مراحل Frames 20-43: Shifting the Body According to the Steps

  • فریم های 66-201: نهایی کردن بخش اول پاها Frames 66-201: Finalizing the First Segment of the Feet

  • فریم های 185-260: اصلاح پاها برای پرتاب وزنه Frames 185-260: Modifying the Feet for the Weight Toss

  • فریم های 231-330: تنظیم زمان حرکت شخصیت به جلو با وزن Frames 231-330: Adjusting the Timing of Character's Step Forward with Weight

  • فریم های 260-330: تمرکز بر روی پله های پا Frames 260-330: Focusing on the Foot Steps

  • فریم 260-330: انتقال وزن طبق مراحل Frames 260-330: Weight Transfer According to Steps

  • فریم های 244-330: متحرک سازی وزن برای تکمیل بخش سوم Frames 244-330: Animating the Weight to Complete Section Three

  • فریم های 294-380: مسدود کردن مراحل نهایی پا Frames 294-380: Blocking out Final Foot Steps

  • فریم های 294-380: پالایش مراحل Frames 294-380: Refining the Steps

  • فریم های 294-380: افزودن تغییرات در بدنه طبق مراحل Frames 294-380: Adding Shifts in the Body According to the Steps

  • فریم های 1-380: متحرک سازی کانال مشت دست راست Frames 1-380: Animating the Fist Channel of the Right Hand

  • فریم های 1-380: جزئیات انگشتان دست راست Frames 1-380: Detailing Individual Fingers of Right Hand

  • فریم های 1-380: کار روی دست چپ Frames 1-380: Working on the Left Hand

  • فریم های 1-380: نهایی کردن دست چپ Frames 1-380: Finalizing the Left Hand

  • ترفندهای نهایی در انیمیشن Final Tweaks to the Animation

نمایش نظرات

آموزش مکانیک بدن و انیمیشن در مایا: بلند کردن اجسام سنگین
جزییات دوره
6h 47m
50
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.