آموزش 12 اصل انیمیشن در 3ds Max

12 Principles of Animation in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره شما را با 12 اصل انیمیشن در 3ds Max راهنمایی می کنیم. در این دوره شما را با 12 اصل انیمیشن در 3ds Max راهنمایی می کنیم. چرا حرکت شخصیت من اینقدر غیرطبیعی و غیرجذاب به نظر می رسد؟ چگونه انیمیشن های من می توانند مخاطب را مجذوب خود کنند؟ چه چیزی در حرکت شخصیت من وجود ندارد که آن را متقاعد کننده تر و سرگرم کننده تر می کند؟ اینها چند سوال است که در طول این آموزش با کمک 12 قانون اساسی انیمیشن پاسخ داده خواهد شد. اصولاً، ما در درک معنای پشت هر سؤالی که در بالا پرسیده شد، و همچنین اینکه چگونه می‌توان و باید هر کدام را برای موفقیت اجرا کرد، جرأت می‌کنیم. در پایان این دوره، دانش لازم برای خلق نمایش های مغناطیسی، طبیعی و به یاد ماندنی شخصیت را خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

12 اصل انیمیشن در 3ds Max 12 Principles of Animation in 3ds Max

  • زمان و فاصله برای وزن Timing and Spacing for Weight

  • زمان و فاصله برای خوانایی Timing and Spacing for Readability

  • زمان و فاصله برای کنتراست Timing and Spacing for Contrast

  • شروع انیمیشن Pose to Pose ما Beginning Our Pose to Pose Animation

  • نتیجه گیری پوز به ژست پویانمایی ما Concluding Our Pose to Pose Animation

  • اقدام مستقیم به جلو Straight Ahead Action

  • پل زدن ژست به ژست و اکشن مستقیم Bridging Pose to Pose and Straight Ahead Action

  • دنبال کردن و همپوشانی Follow-through and Overlapping

  • رفع سردرگمی عمل ثانویه Removing the Confusion of Secondary Action

  • اسکواش و کشش برای حجم Squash and Stretch for Volume

  • اسکواش و کشش برای ژست های قوی تر Squash and Stretch for Stronger Gestures

  • افزایش انرژی با اغراق Adding Energy with Exaggeration

  • کمان هایی برای تصحیح یک مسیر عمل Arcs for Correcting a Path of Action

  • بررسی کمان‌های ظریف Checking for Subtle Arcs

  • سهولت ورود و خروج برای رئالیسم Ease in and Ease out for Realism

  • Ease in and Ease out و Moving Holds Ease in and Ease out and Moving Holds

  • پیش بینی برای ساخت و عمل Anticipation for Build-up and Action

  • درخواست برای شخصیت Appeal for Personality

  • مثال دیگری از افزودن درخواست تجدیدنظر Another Example of Adding Appeal

  • درک مفهوم صحنه سازی Understanding the Concept of Staging

  • طراحی جامد برای عمق Solid Drawing for Depth

نمایش نظرات

آموزش 12 اصل انیمیشن در 3ds Max
جزییات دوره
2h 36m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.