آموزش راهنمای مبتدیان برای انیمیشن در 3ds Max

Beginner's Guide to Animation in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max با پایه های انیمیشن سازی در 3ds Max آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر. در این آموزش 3ds Max، پایه های انیمیشن سازی در 3ds Max را خواهیم آموخت. معرفی راهنمای مبتدی برای انیمیشن در 3ds Max. در این دوره، ما راه هایی را که می توانیم انیمیشن را در 3ds Max مشاهده کنیم، شروع می کنیم. سپس نگاهی به نحوه ایجاد و ویرایش فریم‌های کلیدی در نوار ترک 3ds Max خواهیم داشت. پس از آن، با ویرایشگر قدرتمند انیمیشن در 3ds Max یعنی Curve Editor آشنا خواهید شد. و برای پایان دادن به این پروژه، به نحوه ایجاد فایل‌های متحرک متحرک برای پیش‌نمایش انیمیشن‌های شما در زمان واقعی خواهیم پرداخت. در پایان آموزش، اصطلاحات و تعاریف ضروری را درک خواهید کرد و پایه محکمی برای انیمیشن سازی در 3ds Max خواهید ساخت. با صرف زمان برای دانلود رایگان نسخه خود از راهنمای مرجع شرایط کلیدی انیمیشن و PDF، با اصطلاحات مهم انیمیشن سه بعدی راحت باشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راهنمای مبتدیان برای انیمیشن در 3ds Max Beginner's Guide to Animation in 3ds Max

  • انیمیشن چیست؟ What Is Animation?

  • درک نوار آهنگ و کنترل های پخش Understanding the Trackbar and Playback Controls

  • کی فریم چیست؟ What Is a Keyframe?

  • ویرایشگر Curve چیست؟ What Is the Curve Editor?

  • دفورمر چیست؟ What Is a Deformer?

  • فایل سکانس متحرک چیست؟ What Is an Animated Sequence File?

نمایش نظرات

آموزش راهنمای مبتدیان برای انیمیشن در 3ds Max
جزییات دوره
0h 30m
7
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.