آموزش تقلب شخصیت برای تولید در مایا

Character Rigging for Production in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش مایا، ابزارها و تکنیک‌های راه‌اندازی ریگ شخصیت در مایا را پوشش خواهیم داد. نرم‌افزار مورد نیاز: Maya 2011. در این آموزش مایا، ابزارها و تکنیک‌های راه‌اندازی ریگ شخصیت در مایا را پوشش خواهیم داد. گام به گام، یک دکل کنترلی می سازیم که قوی و انیماتور پسند باشد. ما همه چیز را یاد خواهیم گرفت، از قرار دادن مناسب مفصل و تکنیک‌های اصلاح جهت مفصل گرفته تا روش‌های سرگرم‌کننده که می‌توانیم حجم را با تغییر شکل مش خود حفظ کنیم و چگونه کنترل‌های خود را کارآمد و قابل درک کنیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه ابزارهای سرگرم‌کننده MEL بسازیم که به سرعت بخشیدن به گردش کار ما کمک می‌کنند و آن زمان را به ساخت دکل‌های کنترلی خود با بهترین روش‌ها برمی‌گردانیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تقلب شخصیت برای تولید در مایا Character Rigging for Production in Maya

  • آماده سازی صحنه ما Prepping Our Scene

  • ایجاد یک ابزار تغییر نام Creating a Renaming Tool

  • ساختن مفصل پای چپ Building the Left Leg Joint

  • تکنیکی برای جهت دهی مجدد مفاصل و تکمیل مفاصل پا A Technique for Re-orienting Joints and Finishing the Leg Joints

  • راه اندازی اتصالات رول پا Setting up Foot Roll Joints

  • ایجاد ابزاری که منحنی جعبه را ایجاد می کند Creating a Tool that Generates a Box Curve

  • نوشتن یک منحنی مشترک Scripting a Joint Curve

  • ساخت کنترل پا Constructing Foot Controls

  • راه اندازی کنترل های پا و خم شدن انگشت پا Setting up the Foot Controls and Rigging the Toe Bend

  • راه اندازی بانک پا Rigging a Foot Bank

  • اتمام دکل بانک پا Finishing the Foot Bank Rig

  • اضافه کردن کنترل زانو Adding Knee Controls

  • ایجاد منحنی های ارتباط زانو Establishing Knee Association Curves

  • نوشتن یک اسکریپت برای ایجاد اتصالات در هر رأس انتخاب شده Writing a Script to Generate Joints on Each Selected Vertex

  • ساخت مفاصل nSpine Building the nSpine Joints

  • اضافه کردن یک Spline Ik و اتصالات اولیه nSpine Adding in a Spline Ik and Initial Connections of the nSpine

  • ایجاد منحنی های کنترل بالاتنه Creating Upper Body Control Curves

  • شروع به اضافه کردن Twisting به nSpine ما Starting to Add Twisting to Our nSpine

  • تنظیم Initial Twisting در nSpine Setting up the Initial Twisting in the nSpine

  • تکمیل تنظیمات nSpine Locators Completing the Setup of the nSpine Locators

  • انتخاب یک ترتیب چرخش پایدار برای اشیاء کنترلی Choosing a Stable Rotate Order for Control Objects

  • اتمام nSpine Finishing the nSpine

  • ساخت زنجیر شانه و بازو Building the Shoulder and Arm Chains

  • ساختن مفاصل انگشتان Building Finger Joints

  • ریگ کنترل شانه Rigging Shoulder Controls

  • ایجاد کنترل بازوی Ik Establishing Ik Arm Controls

  • اضافه کردن کنترل‌های آرنج برای بازو Ik Adding Elbow Controls for the Ik Arm

  • ایجاد منحنی های انجمن آرنج Establishing Elbow Association Curves

  • پرورش پویا کنترل بازو Dynamically Parenting the Arm Controls

  • راه اندازی کنترل های سوئیچ Ik/Fk Setting up Ik/Fk Switch Controls

  • ساختن کنترل های Fk اسلحه ها Building Fk Controls of the Arms

  • اتمام کنترل بازوی Fk Finishing the Fk Arm Controls

  • جهت دهی پویا کنترل های بازوی Fk Dynamically Orienting the Fk Arm Controls

  • ایجاد ابزاری که والدین گره ها را شکل می دهند Creating a Tool That Parents Shape Nodes

  • شروع با Finger Controls Starting on Finger Controls

  • اتمام کنترل های انگشت Finishing the Finger Controls

  • ساخت مفاصل پیچشی بازو و ساعد Building Arm and Forearm Twist Joints

  • ایجاد کنترل‌های پیچش بازو و ساعد Establishing Arm and Forearm Twist Controls

  • بسته بندی دکل چرخشی ساعد ما Wrapping up Our Forearm Twist Rig

  • تقلب بازوی چپ با ویژگی ترقوه خودکار Rigging the Left Arm with an Automatic Clavicle Feature

  • راه اندازی ترقوه خودکار در بازوی راست Setting up an Automatic Clavicle on the Right Arm

  • ساختن استخوان های گردن و سر Building the Neck and Head Bones

  • ایجاد یک کنترل سر Establishing a Head Control

  • والد کردن دینامیک کنترل سر Dynamically Parenting the Head Control

  • ایجاد مفاصل صورت Creating Facial Joints

  • تغییر نام و مفاصل صورت Renaming and the Facial Joints

  • ساخت کنترل های صورت Building Facial Controls

  • افزودن کنترل‌های والدین به دستگاه صورت ما Adding Parent Controls to Our Facial Rig

  • جمع کردن کنترل های صورت Wrapping up the Facial Controls

  • چشمک زدن Blinking the Eyes

  • ساخت کنترل های چشمی Constructing Eye Controls

  • تربیت دینامیک کنترل های چشم Dynamically Parenting the Eye Controls

  • شروع به ریگ کردن چشم ها Starting to Rig the Eyes

  • اتمام چشم چپ Finishing the Left Eye

  • اتمام چشم راست Finishing the Right Eye

  • تمیز کردن صحنه و اضافه کردن یک منحنی کنترل جهانی Cleaning up the Scene and Adding a Global Control Curve

  • اضافه کردن یک مجموعه کاراکتر Adding a Character Set

  • پیوند کاراکتر و جادوی پوسته شدن کواترنیون دوگانه Binding the Character and the Magic of Dual Quaternion Skinning

  • بستن ابروها و مسدود کردن وزن ها با پوسته دوگانه کواترنیون Binding the Eyebrows and Blocking in Weights with Dual Quaternion Skinning

  • اصلاح تغییر شکل های سر Refining the Deformations of the Head

  • تمام کردن وزنه ها روی پای چپ Finishing the Weights on the Left Leg

  • پیچیدن وزنه ها روی دست چپ Wrapping up the Weights on the Left Hand

  • اضافه کردن و ویرایش اشیاء تأثیر Adding and Editing Influence Objects

  • نهایی کردن وزنه های بازوی چپ Finalizing the Left Arm's Weights

  • نقاشی وزنه روی گردن Painting Weights on the Neck

  • بررسی دوبار تغییر شکل ها Double-checking Deformations

  • آینه‌سازی وزن‌های پوست و تکمیل کاراکتر ریگ Mirroring Skin Weights and Finishing the Character Rig

نمایش نظرات

آموزش تقلب شخصیت برای تولید در مایا
جزییات دوره
9h 36m
68
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.