آموزش مقدمه ای بر Softimage 2012

Introduction to Softimage 2012

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش Softimage، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از Softimage و نحوه عملکرد آن داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage. در این آموزش Softimage، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از Softimage و نحوه عملکرد آن داشته باشید. شما این شانس را خواهید داشت که با بسیاری از مدرسان Softimage در اینجا در Digital-Tutors کار کنید که نحوه استفاده از برخی از اجزای اصلی این برنامه قدرتمند را به شما نشان می دهند. ما آموزش را با ارائه مهارت‌ها و واژگان پایه‌ای که برای حرکت در Softimage به آن‌ها نیاز دارید، شروع می‌کنیم، و سپس مستقیماً به بخش Modeling آموزش می‌رویم. پس از تکمیل بخش Modeling، این شانس را خواهید داشت که دست خود را در Texturing، Rigging، Animation، ICE Dynamics و در نهایت نورپردازی و رندر کردن انیمیشن خود امتحان کنید. هدف ما این نیست که شما را با اطلاعات فنی سنگین کنیم، بلکه به شما کمک کنیم تا عادت های خوبی در جریان کار ایجاد کنید و به شما اجازه دهیم به نقطه ای برسید که بتوانید با استفاده از Softimage بسیار راحت باشید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رابط Introduction to Interface

  • حرکت در فضای کاری Softimage 3D Moving in the Softimage 3D Workspace

  • نمای کلی رابط کاربری Softimage Overview of the Softimage User Interface

  • تنظیمات نمایش پورت Viewport Viewport Display Settings

  • یادداشت های دوربین در Softimage Camera Memos in Softimage

  • راه اندازی یک پروژه Softimage Setting up a Softimage Project

  • انتخاب و جابجایی اشیا Selecting and Moving Objects

  • تنظیمات ابزار تبدیل پیشرفته Advanced Transform Tool Settings

  • تنظیم مراکز شی در Softimage Adjusting Object Centers in Softimage

  • استفاده از Render Region در Softimage Using the Render Region in Softimage

  • لایه های نمایش آبجکت در Softimage Object Display Layers in Softimage

  • آشنایی با Softimage Explorer Understanding the Softimage Explorer

  • کار با Property Pages در Softimage Working with Property Pages in Softimage

با استفاده از Xsi's Material Manager Using Xsi's Material Manager

  • نمای کلی بخش مدلسازی Modeling Section Overview

  • اجزای هندسه در Softimage Geometry Components in Softimage

  • انتخاب اجزای پیشرفته Advanced Component Selections

  • با استفاده از پشته اپراتور Softimage Using the Softimage Operator Stack

  • ایجاد منحنی ها برای ایجاد هندسه جامد Lofting Curves to Create Solid Geometry

  • طرح ریزی و برش سطوح در Softimage Projecting and Trimming Surfaces in Softimage

  • اکسترود کردن منحنی ها برای ایجاد هندسه Extruding Curves to Create Geometry

  • بلند کردن شکل بال هواپیما Lofting the Shape of the Aircraft Wing

  • تمیز کردن صحنه ما Cleaning up Our Scene

  • ایجاد منحنی بین سطوح متقاطع Generating Curves Between Intersecting Surfaces

  • تبدیل سطوح به چند ضلعی Converting Surfaces to Polygons

  • استخراج چند ضلعی از مش ها Extracting Polygons from Meshes

  • اکسترود چند ضلعی ها در Softimage Extruding Polygons in Softimage

  • انعکاس هندسه در Softimage Mirroring Geometry in Softimage

  • مدل سازی موتور اصلی هواپیمای ما Modeling the Main Engine of Our Aircraft

  • اکسترود کردن اشکال پیشرانه های موتور Extruding the Shapes of the Engine Thrusters

  • استفاده از ابزار مدلسازی متناسب در Softimage Using the Proportional Modeling Tool in Softimage

  • منحنی های گردان برای ایجاد هندسه Revolving Curves to Create Geometry

  • کپی کردن آرایه ای از اشیا در Softimage Duplicating an Array of Objects in Softimage

  • اکسترود کردن چند ضلعی ها در امتداد منحنی ها Extruding Polygons Along Curves

  • ادغام مش های چند ضلعی در Softimage Merging Polygon Meshes in Softimage

  • استخراج چند ضلعی های موجود برای ایجاد هندسه جدید Extracting Existing Polygons to Create New Geometry

  • ساخت شیشه جلوی هواپیمای ما Creating the Windshield of Our Aircraft

  • ایجاد باله عقب برای کشتی Creating the Rear Fin for the Ship

  • افزودن جزئیات نهایی به بدنه هواپیما Adding Final Details to Aircraft Body

  • مدلسازی با دفورمرها در Softimage Modeling with Deformers in Softimage

  • ادغام چندین فایل Softimage Scene Merging Multiple Softimage Scene Files

بافت در Softimage Texturing in Softimage

  • نمای کلی بخش بافت Texturing Section Overview

  • استفاده از مواد در هندسه تصویر نرم Applying Materials to Softimage Geometry

  • اضافه کردن نقشه های رنگی به مواد Adding Color Maps to Materials

  • کنترل قرار دادن بافت در هندسه تصویر نرم Controlling Texture Placement on Softimage Geometry

  • افزودن Bump Maps به مواد Softimage Adding Bump Maps to Softimage Materials

  • کار با بافت های رویه ای در Softimage Working with Procedural Textures in Softimage

  • افزودن شفافیت و بازتاب به مواد Softimage Adding Transparency and Reflection to Softimage Materials

  • افزودن درخشش به اشیاء Softimage Adding Glow to Softimage Objects

تقلب در Softimage Rigging in Softimage

  • Rigging معرفی و بررسی اجمالی پروژه Rigging Introduction and Project Overview

  • تنظیم منحنی های کنترل Setting up Control Curves

  • اتمام کنترل انیمیشن Finishing the Animation Control

  • فیلترهای انتخابی و لایه های نمایشگر Selection Filters and Display Layers

  • تغییر نقطه محوری و جهت گیری یک شی با تهی Modifying an Object's Pivot Point and Orientation with Nulls

  • کار با خوشه ها Working with Clusters

  • پارامترهای سفارشی Custom Parameters

  • کنترل پارامترها با ویرایشگر اتصال پارامتر Controlling Parameters with the Parameter Connection Editor

  • استفاده از ویرایشگر Expression در Softimage Utilizing the Expression Editor in Softimage

  • خودکار کردن حرکت با عبارات Automating Movement with Expressions

  • تنظیم سرعت توربین موتور ما Regulating the Speed of Our Engine's Turbine

  • کار با گروه ها Working with Groups

  • ایجاد یک کنترل حرکت جهانی Creating a Global Movement Control

  • ایجاد زنجیره های استخوانی در Softimage Creating Bone Chains in Softimage

  • اتصال زنجیره استخوانی خط سوخت رسانی به کشتی هوایی Connecting the Fueling Line's Bone Chain to the Airship

  • فرآیند پوشش سافت ایمیج Softimage's Enveloping Process

  • تمیز کردن دکل کنترل ما Cleaning up Our Control Rig

  • معرفی انیمیشن و بررسی اجمالی پروژه Animation Introduction and Project Overview

  • کنترل های پخش/ایجاد و ویرایش کلیدها در جدول زمانی Playback Controls / Creating and Editing Keys on the Timeline

  • مدیریت فریم های کلیدی در ویرایشگر انیمیشن Managing Keyframes in the Animation Editor

  • انیمیشن دوچرخه سواری یکپارچه Seamlessly Cycling Animation

  • انیمیشن مسیر Path Animation

  • اشیاء بانکی در امتداد یک مسیر Banking Objects Along a Path

  • آشنایی با کلید خودکار Understanding Autokey

  • اشیاء ارواح در Softimage Ghosting Objects in Softimage

  • پیش‌نمایش‌های بی‌درنگ انیمیشن‌های ما را با عکس‌برداری ارائه کنید Render Real-time Previews of Our Animations with Captures

دینامیک در Softimage Dynamics in Softimage

  • نمای کلی بخش دینامیک Dynamics Section Overview

  • کار با دینامیک یخ و ذرات Working with Ice Dynamics and Particles

  • انتشار ذرات یخ از یک نول و مشاهده درخت یخ Emitting Ice Particles from a Null and Viewing the Ice Tree

  • ویرایش گره ساطع کننده ذرات یخ برای اثر دود Editing Our Ice Particle Emitter Node for a Smoke Effect

  • اصلاح ذرات ما با سایر گره های یخ Modifying Our Particles with Other Ice Nodes

  • استفاده از مواد حجم ذرات یخ با رنگ ذرات Using the Ice Particle Volume Material with the Particle Color

نورپردازی و رندر در Softimage Lighting and Rendering in Softimage

  • نمای کلی بخش نورپردازی و رندرینگ Lighting and Rendering Section Overview

  • مروری بر انواع نور Softimage Overview of Softimage Light Types

  • بررسی پارامترهای رایج نورهای Softimage Exploring Common Parameters of Softimage Lights

  • اضافه کردن سایه های نرم به نورهای Softimage Adding Soft Shadows to Softimage Lights

  • کنترل نمایان بودن رندر اشیاء Softimage Controlling Render Visibility of Softimage Objects

  • اضافه کردن نورپردازی مبتنی بر تصویر به صحنه های Softimage ما Adding Image-based Lighting to Our Softimage Scenes

  • رندر کردن انیمیشن نهایی از Softimage Rendering Final Animation from Softimage

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر Softimage 2012
جزییات دوره
10h 44m
87
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.