آموزش معرفی CINEMA 4D R14

Introduction to CINEMA 4D R14

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D، ما به شما درک خوبی از نحوه کار در CINEMA 4D ارائه می دهیم. شما از چند تن از مدرسان اینجا در Digital-Tutors یاد خواهید گرفت، همانطور که ما بسیاری از بخش های اصلی نرم افزار را مرور می کنیم و کمک می کنیم... ما آموزش خود را با کاوش در رابط کاربری و بحث در مورد تعدادی از ویژگی ها و ویژگی ها آغاز خواهیم کرد. مفاهیمی که دانستن آنها با شروع عمیق تر در نرم افزار بسیار مهم است. از این مرحله، ما گام به گام فرآیند مدل‌سازی و بافت‌سازی وسیله نقلیه پرنده آینده‌نگر خود را با استفاده از CINEMA 4D و مجموعه بافت‌سازی داخلی BodyPaint طی خواهیم کرد. ما همچنین شما را از طریق کل فرآیند نصب این وسیله نقلیه برای حرکت، و سپس متحرک سازی سکانس پرواز و پرواز برای این پروژه راهنمایی می کنیم. از آنجا، نحوه استفاده از سیستم ذرات استاندارد CINEMA 4D را برای ایجاد بخار واقعی برای شلنگ سوخت‌گیری هواپیمای خود یاد می‌گیریم و شما را در فرآیند تنظیم نورها، سایه‌ها و استفاده از بسیاری از ویژگی‌های رندر در CINEMA راهنمایی می‌کنیم. 4 بعدی برای اتمام کل این پروژه. در نهایت، ما این آموزش CINEMA 4D را با همراهی شما با MoGraph، یک مجموعه ابزار بسیار قدرتمند در CINEMA 4D که به شما امکان می دهد با حداقل تلاش، موشن گرافیک های بسیار پیچیده و بسیار دقیق ایجاد کنید، به پایان خواهیم رساند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر رابط Introduction to Interface

  • حرکت در فضای کاری سه بعدی Moving in the 3D Workspace

  • تنظیمات سایه و نمایش پورت Viewport Viewport Shading and Display Settings

  • تبدیل اجسام در CINEMA 4D Transforming Objects in CINEMA 4D

  • کاوش در مدیر ویژگی Exploring the Attribute Manager

  • کاوش در مدیر شی Exploring the Object Manager

  • اهمیت سلسله مراتب در CINEMA 4D The Importance of Hierarchy in CINEMA 4D

  • جمع آوری دارایی های پروژه Collecting Project Assets

  • استفاده از برچسب ها در CINEMA 4D Using Tags in CINEMA 4D

  • میانبرهای صفحه کلید در CINEMA 4D Keyboard Shortcuts in CINEMA 4D

  • استفاده از نمایشگر Heads Up (Hud) Using the Heads up Display (Hud)

  • گزینه های نمایش پورت نمای پیشرفته Advanced Viewport Display Options

مدلسازی در CINEMA 4D Modeling in CINEMA 4D

  • بررسی اجمالی مدلسازی Modeling Overview

  • ساختن پایه از یک پارامتر اولیه Building the Base from a Parametric Primitive

  • شکل دادن به پایه کپسول Shaping the Capsule Base

  • جدا کردن سایبان و ارابه فرود Detaching the Canopy and Landing Gear

  • اکسترود کردن فضای داخلی کپسول Extruding the Capsule Interior

  • مدل سازی صندلی بالشتکی Modeling the Cushioned Seat

  • استفاده از ابزار مجسمه سازی Using the Sculpting Tools

  • ساخت کنترل پنل Building the Control Panel

  • ساخت پایه آنتن Building the Antenna Base

  • مدل سازی آرایه آنتن Modeling the Antenna Array

  • ساخت دریچه با استفاده از کلونرها Building a Vent Using Cloners

  • مدل سازی Thruster با Splines Modeling the Thruster with Splines

  • طرح ریزی Splines برای ایجاد نور Projecting Splines to Create Lights

  • افزودن جزئیات به سایبان Adding Detail to the Canopy

  • ایجاد محورهای بال بزرگ با Splines Creating the Large Wing Pivots with Splines

  • ترکیب Splines برای ایجاد طرح کلی بال Combining Splines to Create the Wing Outline

  • تغییر شکل هندسه بال Deforming the Wing Geometry

  • صاف کردن بال ها Smoothing out the Wings

  • ایجاد باله پشتی با استفاده از Splines Creating the Back Fin Using Splines

  • مدل سازی لبه بیرونی فن ها Modeling the Outer Rim of the Fans

  • ساخت تیغه های فن با استفاده از کلونرها Creating the Fan Blades Using Cloners

  • افزودن جزئیات به جلوی بال ها Adding Detail to the Front of the Wings

  • ساخت پایه های بال با استفاده از چند ضلعی Building the Wing Struts Using Polygons

  • جزئیات ارابه فرود اصلی Detailing the Main Landing Gear

  • مدلسازی قطعات ارابه فرود مبتنی بر Spline Modeling Spline-based Landing Gear Pieces

  • اضافه کردن پیستون با استفاده از پریمیتیوها Adding Pistons Using Primitives

  • پاکسازی صحنه Cleaning up the Scene

  • واردات هندسه خارجی Importing External Geometry

متریال و بافت در CINEMA 4D Materials and Textures in CINEMA 4D

  • بررسی اجمالی مواد و بافت Materials and Textures Overview

  • استفاده از مواد ساده Applying Simple Materials

  • استفاده از تگ های انتخاب Using Selection Tags

  • کار با اشعه ماوراء بنفش Working with UVs

  • افزودن بافت های رویه ای Adding Procedural Textures

  • استفاده از پیش تنظیم مواد Using Material Presets

  • اضافه کردن Bump Maps و شفافیت Adding Bump Maps and Transparency

  • طرح ریزی نقشه های بافت Projecting Texture Maps

  • ایجاد بافت با BodyPaint Creating Textures with BodyPaint

تقلب در CINEMA 4D Rigging in CINEMA 4D

  • بررسی اجمالی تقلب Rigging Overview

  • نگاهی به سکوی هواپیما A Look at the Aircraft Rig

  • پاکسازی صحنه Cleaning up the Scene

  • ایجاد منحنی های کنترل Creating Control Curves

  • کار با گروه ها Working with Groups

  • اصلاح محور یک شی Modifying an Object's Axis

  • داده های کاربر User Data

  • Xpresso Xpresso

  • تنظیم کلیدهای رانده در CINEMA 4D Setting Driven Keys in CINEMA 4D

  • خودکار کردن انیمیشن با Xpresso Automating Animation with Xpresso

  • نصب آنتن هواپیما Rigging the Aircraft's Antenna

  • راه اندازی لندینگ گار Setting up the Landing Gear

  • در حال بسته شدن دکل فرود Wrapping up the Landing Gear's Rig

  • کار با مفاصل Working with Joints

  • آشنایی با سینماتیک معکوس Understanding Inverse Kinematics

  • هندسه صحافی در CINEMA 4D Binding Geometry in CINEMA 4D

  • نهایی شدن ریگ Finalizing the Rig

انیمیشن در CINEMA 4D Animation in CINEMA 4D

  • نمای کلی انیمیشن Animation Overview

  • پالت انیمیشن The Animation Palette

  • ضبط و اصلاح فریم های کلیدی در خط کش تایم لاین Recording and Modifying Keyframes on the Timeline Ruler

  • ویرایش انیمیشن در F-curve Manager Editing Animation in the F-curve Manager

  • کپی و چسباندن انیمیشن در CINEMA 4D Copying and Pasting Animation in CINEMA 4D

  • مشاهده و ویرایش مسیر انیمیشن یک شی Viewing and Editing an Object's Animation Path

  • انیمیشن در امتداد یک مسیر در CINEMA 4D Animating Along a Path in CINEMA 4D

  • کار با کلید خودکار Working with Autokey

  • پیش نمایش انیمیشن ها در زمان واقعی Previewing Animations in Real-time

  • شروع در سکانس پرواز Starting on the Flight Sequence

  • پرداخت انیمیشن هواپیما Polishing the Aircraft's Animation

  • جداسازی خط سوخت رسانی از هواپیما Separating the Fueling Line from the Aircraft

  • دینامیک کردن خط سوخت رسانی Making the Fueling Line Dynamic

  • کار با دوربین حرکتی جدید Working with the New Motion Camera

  • نهایی کردن انیمیشن Finalizing the Animation

دینامیک ذرات در CINEMA 4D Particle Dynamics in CINEMA 4D

  • بررسی اجمالی دینامیک ذرات Particle Dynamics Overview

  • ایجاد ساطع کننده ذرات Creating Particle Emitters

  • کار با ویژگی های ذرات Working with Particle Attributes

  • استفاده از ذرات اصلاح کننده در CINEMA 4D Using Particle Modifiers in CINEMA 4D

  • نهایی کردن رفتار ذرات Finalizing the Particle Behavior

  • ایجاد ذرات حجمی با Pyrocluster Creating Volumetric Particles with Pyrocluster

  • کنترل ظاهر مواد Pyrocluster Controlling the Appearance of Pyrocluster Materials

نورپردازی و رندر در CINEMA 4D Lighting and Rendering in CINEMA 4D

  • نمای کلی نورپردازی و رندرینگ Lighting and Rendering Overview

  • رندر کردن صحنه های خود در CINEMA 4D Rendering Your Scenes in CINEMA 4D

  • کاوش انواع نور در CINEMA 4D Exploring the Various Light Types in CINEMA 4D

  • ویژگی های مشترک نورهای CINEMA 4D Common Attributes of CINEMA 4D Lights

  • رندر با سایه ها Rendering with Shadows

  • استفاده از تگ های ترکیبی در CINEMA 4D Using Compositing Tags in CINEMA 4D

  • نورپردازی مبتنی بر تصویر در CINEMA 4D Image-based Lighting in CINEMA 4D

  • رندر با Motion Blur و Ambient Occlusion Rendering with Motion Blur and Ambient Occlusion

  • خروجی رندرها از CINEMA 4D Outputting Renders from CINEMA 4D

موگراف در CINEMA 4D Mograph in CINEMA 4D

  • نمای کلی موگراف Mograph Overview

  • ایجاد حروف متنی Creating Motext Letters

  • ایجاد حروف پس زمینه با استفاده از کلونرها Creating Background Letters Using Cloners

  • راه اندازی دوربین Setting up the Camera

  • استفاده از کلونر برای ایجاد انفجار نامه Using a Cloner to Create a Letter Explosion

  • ایجاد یک عنصر مرکزی برای انفجار نامه Creating a Central Element for the Letter Explosion

  • ایجاد یک Spline و Sweep Shape Creating a Spline and Sweep Shape

  • شبیه سازی نامه ها در امتداد Spline Cloning Letters Along the Spline

  • متحرک نامه آشکار Animating Letter Reveal

  • ایجاد متن عنوان اصلی Creating the Main Title Text

  • تنظیم روشنایی و پس زمینه Setting up the Lighting and Backdrop

  • افزودن مواد Adding Materials

نمایش نظرات

آموزش معرفی CINEMA 4D R14
جزییات دوره
13h 41m
109
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
12
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Kyle Green Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.