آموزش راه اندازی یک سیستم Jiggle برای انیمیشن در 3ds Max

Setting up a Jiggle System for Animation in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم jiggle برای انیمیشن را در 3ds Max تنظیم کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015. در این آموزش 3ds Max ، نحوه راه اندازی سیستم jiggle برای انیمیشن را در 3ds Max خواهیم آموخت. ما با یادگیری چگونگی ایجاد سیستم جیغلی برای خود شروع خواهیم کرد. ما سپس Spring Controller 3ds Max را کاوش خواهیم کرد ، و یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان به انیماتورها کمک کرد تا در هنگام متحرک سازی دارایی هایی که نیاز به اقدامات پیگیری پیچیده و همپوشانی دارند ، در وقت صرفه جویی کنند. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه انیمیشن را پخته و در صورت عدم نیاز به سیستم ، با خیال راحت سیستم را حذف کنیم. با پایان این آموزش 3ds Max ، مهارت های مورد نیاز برای راه اندازی سیستم jiggle مخصوص خود را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk 3ds Max 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

راه اندازی یک سیستم Jiggle برای انیمیشن در 3ds Max Setting up a Jiggle System for Animation in 3ds Max

  • ساخت سیستم جیگلاگ خود Building Your Own Jiggle System

  • صرفه جویی در وقت با کنترل کننده فنر Saving Time with the Spring Controller

  • حذف ایمن سیستم Safely Removing the System

  • پخت اثرات دینامیکی کنترل کننده فنر Baking the Dynamic Effects of the Spring Controller

نمایش نظرات

آموزش راه اندازی یک سیستم Jiggle برای انیمیشن در 3ds Max
جزییات دوره
0h 23m
5
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.