آموزش ترکیب بین انیمیشن Keyframe و MoCap در MotionBuilder و Maya

Blending Between Keyframe Animation and MoCap in MotionBuilder and Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از آموزشهای MotionBuilder و Maya ، ما می آموزیم که چگونه بین عملکرد پویا-متحرک و انیمیشن keyframe در MotionBuilder ترکیب شوید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2015، Maya 2015. در این مجموعه از آموزشهای MotionBuilder و Maya ، ما می آموزیم که چگونه در MotionBuilder بین عملکرد ضبط شده حرکت و انیمیشن keyframe ترکیب شوید. هدف این دوره نشان دادن چگونگی افزودن انیمیشنی است که خود را به یک سکانس با کارایی کلیدی تنظیم می کنیم. مشکل این است که مطمئن شوید انیمیشن که ما با کلید دستی کار می کنیم به گونه ای انجام می شود که توهم کلی انیمیشن را خراب نکند. ما با یادگیری نحوه توصیف یک اسکلت سفارشی در مایا شروع خواهیم کرد تا بتواند در MotionBuilder متحرک شود. سپس دارایی مایا را به MotionBuilder ارسال خواهیم کرد و با استفاده از ابزارهای محکم و شهودی MotionBuilder آن را متحرک می کنیم. پس از آن ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه عملکرد را به گونه ای تغییر دهیم که به ما امکان می دهد بخشی از سکانس را خودمان keyframe کنیم. و برای پایان دادن به دوره ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه انیمیشن شخصیت های خود را به مایا انتقال دهیم. با پایان این آموزش MotionBuilder و Maya ، درک درستی برای تحریک راحت در MotionBuilder خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk MotionBuilder 2015، Maya 2015.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ترکیب بین انیمیشن Keyframe و MoCap در MotionBuilder و Maya Blending Between Keyframe Animation and MoCap in MotionBuilder and Maya

  • توصیف اسکلت سفارشی در مایا Characterizing a Custom Skeleton in Maya

  • نهایی کردن خصوصیات ما و صادرات به MotionBuilder Finalizing Our Characterization and Exporting to MotionBuilder

  • مشخصه اسکلت موکاپ Characterizing the Mocap Skeleton

  • هدف گذاری مجدد انیمیشن در MotionBuilder Retargeting Animation in MotionBuilder

  • پالایش انیمیشن Refining the Animation

  • تغییر عملکرد Altering the Performance

  • مسدود کردن در پایان اجرا Blocking in the End of the Performance

  • پرداخت انیمیشن با حرکتهای متحرک و سیر حرکت Polishing the Animation with Moving Holds and Motion Trajectories

  • متحرک سازی با محورهای کمکی Animating with Auxiliary Pivots

  • نهایی کردن عملکرد Finalizing the Performance

  • صادرات عملکرد از MotionBuilder به مایا Exporting the Performance from MotionBuilder to Maya

نمایش نظرات

آموزش ترکیب بین انیمیشن Keyframe و MoCap در MotionBuilder و Maya
جزییات دوره
1h 28m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Delano Athias
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Delano Athias Delano Athias

دلانو با اشتیاق به عنوان نویسنده انیمیشن در Pluralsight فعالیت می کند. دلانو با شروع کار خود در استودیوهای انیمیشن مانند شیلو ، علاقه شدیدی به استعدادهای خود پیدا کرده است. زمینه انیمیشن و تقلب وی به وی کمک می کند تا آموزش و ایجاد برخی از پربیننده ترین آموزشها را درباره Pluralsight ارائه دهد. چند مورد از پروژه های مورد علاقه وی که در آن سهیم بوده است عبارتند از: تعامل شخصیت در مایا و در نرم افزاری ، تقلب صورت انسان در مایا ، تقلب موجودات دریایی در مایا ، و تقلب و متحرک سازی وسایل نقلیه. دلانو کتابخانه آموزش Pluralsight را با دانش حاصل از ارادت پرشور خود به هنر انیمیشن جمع کرده است. او الهام خود را از فیلم ها و سایر اشکال هنری می گیرد که مشت مشتی را به سمت مخاطب بسته است. چه بخواهید انیمیشن های ظریف صورت را برای حلقه دموی خود بسازید و چه یک دانشمند دیوانه را از یک منجنیق در یک فیلم سینمایی راه اندازی کنید ، دلانو پشت سر شما را گرفت.