در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این دوره آموزشی با برخی از تفاوت های رابط های Softimage و Maya آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya، Softimage.
در این دوره ما نگاهی به نکات و ترفندهای دقیق در هنگام استفاده از دینامیک بدن سفت و سخت در مایا خواهیم داشت.
یک گردش کار بصری برای ایجاد شبیهسازیهای پیچیده بدنه سخت و جلوههای واقعی با پروژهها و مثالهای عملی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.1 و بالاتر.
یک گردش کار اثبات شده برای برنامه نویسی بصری را با ICE بیاموزید و به راحتی قابلیت های XSI را گسترش دهید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7 و بالاتر.
در این دوره با نحوه استفاده از سیستم فیزیک در موشن بیلدر آشنا می شویم. این پروژه به ما یک پرایمر سریع برای فیزیک در MotionBuilder می دهد و شما را به سمت شبیه سازی دینامیک بدن سخت در کمترین زمان هدایت می کند. نرم افزار مورد نیاز: ...
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: اصلاح و کوتاه کردن مو.
بیش از نه ساعت آموزش مبتنی بر پروژه را برای یادگیری اصول مدلسازی، بافتسازی، ریگینگ، متحرک سازی، دینامیک، نورپردازی و رندر در مایا کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.
در این دوره نکات و ترفندهای مختلف را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.
در این دوره ما با استفاده از Auto Rigs در Houdini برای جعل سریع شخصیت ها شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9 و بالاتر.
در این دوره یاد می گیریم که چگونه از مجموعه ابزار Geographical Elevation Mixer (GEM) برای Softimage استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 6 و بالاتر.
با 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، درک خود را از پویایی بدنه نرم و سفت در XSI به حداکثر برسانید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5 Essentials و بالاتر.
در این دوره آموزشی با راه اندازی و رندر افکت های استریوسکوپی در هودینی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های رنگی موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف شبکه سایه بان آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
یک گردش کار نوآورانه برای صادرات، رندر و انتشار داده ها و تکنیک های خلاقانه برای ادغام یکپارچه Flash و Maya هنگام ارائه دارایی ها و انیمیشن های سه بعدی در وب بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Flash CS3، Maya 2008 و بالاتر،...
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گرههای Geometry Queries موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گرههای دادههای ویژگی موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
در این دوره یاد می گیریم که چگونه هندسه کاراکتر را با استفاده از مناطق گرفتن در هودینی ثبت کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.
در این دوره یاد می گیریم که چگونه از ICE Particle State در Softimage استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
با استفاده از یک گردش کار فنی برای اسکریپت نویسی در RealFlow، انعطاف پذیری را اضافه کنید و کنترل بیشتری بر شبیه سازی ها به دست آورید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.
در این دوره با ترفندهای مختلف رمپ آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر نکات و ترفندهایی متمرکز است که میتوانید با گرههای سطح شیبدار برای کمک به بهبود جریان کار ایجاد مواد در مایا استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
یک گردش کار صرفه جویی در زمان را با رندر کلاس تولید هودینی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.5 و بالاتر.
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های تبدیل موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
در این دوره، نحوه تولید و استفاده از Object Space Normal Maps را در زمان واقعی با استفاده از Softimage یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 6 و بالاتر.
در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار رندر شما در هودینی کمک کند.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف انیمیشن آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
با 7.5 ساعت آموزش پروژه محور، اسرار ساخت بازی های تعاملی در Flash را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Macromedia Flash 8 (Pro توصیه می شود).
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گرههای آرایه موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
در این دوره، اولین نگاه خود را به اسکریپت نویسی پایتون در هودینی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.
در این دوره آموزشی با نکات و ترفندهای مختلف انیمیشن آشنا می شویم تا انیمیشن شخصیتی جذاب تر بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.
با استفاده از XSI Hair ایجاد، حالت دادن، بافت، رندر و رانندگی پویا مو را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.5 و بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini.
در این دوره یاد می گیریم که چگونه اقیانوس ها را با استفاده از Houdini Ocean Toolkit شبیه سازی و رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گرههای بردار ریاضی که در محیط خلاق تعاملی Softimage وجود دارد، خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار شما در هودینی کمک کند.
یک گردش کار انعطاف پذیر برای ایجاد شبیه سازی های دینامیکی واقعی و جلوه های ذرات با تکنیک های صرفه جویی در زمان و پروژه های عملی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.
در این دوره، مروری مقدماتی بر مفاهیم مختلف تقلب در هودینی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.
در این دوره یاد می گیریم که چگونه یک ریگ کنترل برای کنترل اسکلت شخصیت بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.
یک نمای کلی از خطوط لوله سایه زن به دست آورید و یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ساخت و ادغام سایه زن های بلادرنگ با استفاده از XSI و XNA بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ابزار XSI Mod یا نسخه تجاری XSI، افزونه XNA برای XSI، XNA Game Studio 2.0.
در طول این دوره، ما حرکات واقعی ماهیچه و پوست را ایجاد میکنیم و با ابزارها و گردش کار انعطافپذیر ماهیچههای مایا، با یادگیری تکنیکهای خلاقانه برای تقویت عملکرد شخصیتها، سازنده میشویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya...
در این دوره، ما می خواهیم نحوه کار با RIB Archives را یاد بگیریم، که اساساً گروهی از اشیاء صادر شده از Maya هستند که می توانند بعداً در صحنه شما خوانده شوند. نرم افزار مورد نیاز: RenderMan برای Maya Pro.
یک گردش کار انعطافپذیر برای شبیهسازیهای مبتنی بر ذرات و حجم در هودینی و همچنین تکنیکهای قابل استفاده در تولید برای ایجاد جلوههای واقعی آتش، دود و مایع بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.5 و بالاتر.
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های ثابت موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
اصول شیدرهای بلادرنگ و یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ایجاد شیدرهای بلادرنگ با XNA را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XNA Game Studio 2.0.
در این ارائه ویژه 3 دسامبر، نکات و ترفندهای متعددی را برای بهبود گردش کار در Maya و RealFlow یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
با استفاده از کیت توسعه کاراکتر XSI، ریگهای کارآمد بسازید و رویکردی قابل تنظیم برای تقلب شخصیتها را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 3.0 و بالاتر (XSI 6.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).
گردش کار اساسی برای توسعه بازی های نسل بعدی و تکنیک های نوآورانه برای ادغام یکپارچه Maya و XNA برای ساخت بازی را بیاموزید. شامل نزدیک به 5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندان فنی که روش های ...
در این دوره آموزشی با برخی از ویژگی های جدید اضافه شده به Houdini 10 آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.
در این آموزش Softimage، به استفاده از ICE برای ایجاد یک توالی موشن گرافیک خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این دوره یاد می گیریم که چگونه با استفاده از مجاورت و ابزارهای وزن دهی مناسب یک شخصیت را به تصویر بکشیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گرههای ریاضی پایه موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
مجموعه ابزار قوی مایا را برای شبیه سازی شبیه سازی های پیچیده فیزیک و یک گردش کار بصری برای ایجاد مایعات، ابرها، دود، اسپری و اثرات گرد و غبار با استفاده از Maya nParticles بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya Unlimited 2009 و بالاتر.
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گرههای Comment & Execution موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی تکنیک های ساخت بازی و نحوه پیاده سازی ویژگی های قدرتمند XSI برای توسعه بازی های نسل بعدی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5.1.1 Foundation، C++ Compiler. XSI Essentials...
در این دوره با نکات و ترفندهای دینامیک مختلف آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini.
قابلیت های RealFlow خود را گسترش دهید. کاربردهای جایگزین RealFlow4 و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد شبیه سازی ها و تعاملات واقعی بدنه سفت و سخت را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.
در این دوره با نکات و ترفندهای دینامیک مختلف آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CS5.
به راحتی پایتون را یاد بگیرید و با پروژه های خلاقانه، مثال های عملی و یک رویکرد سرگرم کننده و آسان برای یادگیری برنامه نویسی شی گرا، از قابلیت های قدرتمند استفاده کنید. ایده آل برای هنرمندان علاقه مند به توسعه ابزار، ایجاد سریع ...
در این آموزش، نگاهی دقیق به بسیاری از گره های ریاضی عمومی موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: XNA.
با یک رویکرد گام به گام برای درک دینامیک رشته ها در Softimage 7.5 و یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ایجاد جلوه هایی مانند مو، رگه ها، خز، رگ ها و موارد دیگر با ICE انعطاف پذیری پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.
در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی چند ضلعی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
در این دوره، نگاهی مقدماتی به ابزارهای مختلف خز موجود در هودینی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.5 و بالاتر.
در طول این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه ذرات مایع را از یک شکل به شکل دیگر در RealFlow تغییر شکل دهیم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4 و بالاتر.
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های دسترسی به داده موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
یک گردش کار ضروری برای RealWave و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد اثرات سیال مانند اقیانوس ها، امواج، فوم، پاشیدن آب و سایر آب ها را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.
با تکنیکهای صرفهجویی در زمان و پروژههای خلاقانه، یک گردش کار مبتنی بر گره برای مدلسازی، تکسچرینگ، ریگ کردن، دینامیک و رندرینگ بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.
در این دوره یاد می گیریم که چگونه اسکلت شخصیت ها را برای اهداف تقلبی در هودینی بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.
در این دوره آموزشی با دارایی های دیجیتال هودینی شروع می کنیم و نحوه استفاده از آنها را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9 و بالاتر.
در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گرههای Simulation & Point Cloud موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.
در این دوره، ما با استفاده از موتور اسکریپت نویسی Python ActiveX با اسکریپت نویسی در Softimage شروع می کنیم در این دوره نگاهی مقدماتی به Python ActiveX Scripting در Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.
در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی NURBS را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.
با 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی سیستم ذرات بصری را در XSI یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 4.0/4.2 Foundation یا بالاتر.