آموزش فلش برای بازی

Flash for Games

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با 7.5 ساعت آموزش پروژه محور، اسرار ساخت بازی های تعاملی در Flash را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Macromedia Flash 8 (Pro توصیه می شود). رازهای ساخت بازی های تعاملی در Flash را با 7.5 ساعت آموزش پروژه محور بیاموزید. ایده آل برای کاربران جدید و مبتدی. نکات برجسته محبوب عبارتند از: بازی های مبتنی بر رویداد. بازی های نوبتی؛ بازی های زمان واقعی؛ رفتار بازیکن با استفاده از داده های ماوس/صفحه کلید. ActionScript 1.0; ActionScript 2.0; تکنیک های برنامه نویسی شی گرا; فیلترها؛ ذخیره سازی داده های بازی؛ روش‌های تشخیص برخورد؛ جلوه های صوتی. نرم افزار مورد نیاز: Macromedia Flash 8 (Pro توصیه می شود).

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

فلش برای بازی Flash for Games

  • راه اندازی بازی سنگ-کاغذ-قیچی (قسمت اول) Setting up the Rock-paper-scissors Game (Part 1)

  • راه اندازی بازی سنگ-کاغذ-قیچی (قسمت 2) Setting up the Rock-paper-scissors Game (Part 2)

  • راه اندازی بازی سنگ-کاغذ-قیچی (قسمت 3) Setting up the Rock-paper-scissors Game (Part 3)

  • محدود کردن انیمیشن Restricting the Animation

  • ایجاد اسکریپت بازی اصلی Creating the Main Game Script

  • گرفتن انتخاب کاربر Getting the User's Choice

  • ساده سازی با توابع Streamlining with Functions

  • اجرای منطق بازی Executing Game Logic

  • تنظیم انتخاب کامپیوتر Setting the Computer's Choice

  • بازخورد بصری (قسمت 1) Visual Feedback (Part 1)

  • بازخورد بصری (قسمت 2) Visual Feedback (Part 2)

  • بهینه سازی بازی Tweaking the Game

  • پیگیری امتیاز Tracking the Score

  • انتشار بازی Publishing the Game

  • مقدمه ای بر بازی نور Rosco Introduction to Rosco's Light Game

  • کدگذاری حلقه بازی Coding the Game Loop

  • راه اندازی آرایه دنباله نور Setting up the Light Sequence Array

  • بازی نور اسباب بازی Playing the Light Toy

  • تاخیر در کدنویسی Coding Delays

  • نوبت بازیکن The Player's Turn

  • ارزیابی بازیکن Assessing the Player

  • پایان دادن به نوبت بازیکن Ending the Player's Turn

  • کاهش سرعت کلیدهای چرخش Slowing Down the Turn Switches

  • بازخورد بصری برای نوبت Visual Feedback for the Turns

  • بازخورد بصری برای ورودی کاربر Visual Feedback for the User Input

  • رفع اشکال تاخیر Fixing the Delay Glitch

  • بازی بیش از چرخه Game Over Cycle

  • بازخورد بصری بیشتر More Visual Feedback

  • بازخورد صوتی Audio Feedback

  • ذخیره سازی دنباله ها در XML Storing Sequences in XML

  • تجزیه XML Parsing the XML

  • ساخت پیش لودر Making the Pre-loader

  • پایان بازی نور Rosco Finishing Rosco's Light Game

  • پرایمر برنامه نویسی شی گرا Object-oriented Programming Primer

  • تعیین اهداف و ایجاد خطوط کلی Setting Goals and Creating Outlines

  • ساخت تیرانداز Building the Shooter

  • کلاس بازیکن The Player Class

  • کلیپ های فیلم و کلاس ها (قسمت 1) Movie Clips and Classes (Part 1)

  • کلیپ های فیلم و کلاس ها (قسمت 2) Movie Clips and Classes (Part 2)

  • ساخت GameObject Making the GameObject

  • حرکت دادن بازیکن (قسمت 1) Moving the Player (Part 1)

  • حرکت دادن بازیکن (قسمت 2) Moving the Player (Part 2)

  • تخم ریزی دشمنان Spawning Enemies

  • بازیافت دشمنان Recycling the Enemies

  • متغیرهای استاتیک Static Variables

  • کدگذاری دشمن دوم Coding the Second Enemy

  • کدگذاری رفتار زیگزاگ Coding the Zigzag Behavior

  • تشخیص برخورد Collision Detection

  • شلیک گلوله Firing Bullets

  • برخورد گلوله ها Colliding Bullets

  • حذف گلوله ها Removing Bullets

  • تشخیص برخورد دقیق تر (قسمت 1) More Accurate Collision Detection (Part 1)

  • تشخیص برخورد دقیق تر (قسمت 2) More Accurate Collision Detection (Part 2)

  • ایجاد انفجار Creating Explosions

  • از بین بردن انفجارها Removing Explosions

  • کدگذاری پس‌زمینه پیمایش (قسمت 1) Coding the Scrolling Background (Part 1)

  • کدگذاری پس‌زمینه اسکرول (قسمت 2) Coding the Scrolling Background (Part 2)

  • اضافه کردن امتیاز Adding the Score

  • زندگی بازیکن Player's Life

  • بازی بیش از حالت Game Over State

  • شروع مجدد بازی Restarting the Game

  • ساختن شی پاور Making the Power-up Object

  • حالت روشن کردن Power-up Mode

  • تجسم قدرت بالا Visualizing the Power-up

  • ایجاد رئیس دشمن Creating the Enemy Boss

  • کار با Boss's Health Working with the Boss's Health

  • پایان دادن به رئیس Finishing the Boss

  • ایجاد سیستم امتیاز بالا Creating the High Score System

  • ترکیبی/رتبه Combo / Rank

  • بازخورد دشمن Enemy Feedback

  • جلوه های صوتی Sound Effects

  • اضافه کردن ترفندها به بازی Shooter Adding Tweaks to the Shooter Game

  • اتمام بازی تیرانداز Finishing the Shooter Game

نمایش نظرات

آموزش فلش برای بازی
جزییات دوره
7h 28m
74
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.