Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.
دوره های این مدرس:

آموزش نکات و ترفندهای رندر در Softimage

Rendering Tips and Tricks in Softimage

در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش مقایسه رابط های Softimage و Maya

Comparing Softimage and Maya Interfaces

در این دوره آموزشی با برخی از تفاوت های رابط های Softimage و Maya آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya، Softimage.


آموزش نکات و ترفندهای بدن سفت و سخت در مایا 8.5

Rigid Body Tips and Tricks in Maya 8.5

در این دوره ما نگاهی به نکات و ترفندهای دقیق در هنگام استفاده از دینامیک بدن سفت و سخت در مایا خواهیم داشت.


آموزش مبانی دینامیک بدن سفت و سخت در هودینی

Fundamentals of Rigid Body Dynamics in Houdini

یک گردش کار بصری برای ایجاد شبیه‌سازی‌های پیچیده بدنه سخت و جلوه‌های واقعی با پروژه‌ها و مثال‌های عملی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.1 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر ICE در XSI

Introduction to ICE in XSI

یک گردش کار اثبات شده برای برنامه نویسی بصری را با ICE بیاموزید و به راحتی قابلیت های XSI را گسترش دهید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر فیزیک در موشن بیلدر

Introduction to Physics in MotionBuilder

در این دوره با نحوه استفاده از سیستم فیزیک در موشن بیلدر آشنا می شویم. این پروژه به ما یک پرایمر سریع برای فیزیک در MotionBuilder می دهد و شما را به سمت شبیه سازی دینامیک بدن سخت در کمترین زمان هدایت می کند. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش نکات و ترفندهایی در اصلاح و کوتاه کردن مو

Tips and Tricks in Shave and a Haircut

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: اصلاح و کوتاه کردن مو.


آموزش معرفی مایا 2009

Introduction to Maya 2009

بیش از نه ساعت آموزش مبتنی بر پروژه را برای یادگیری اصول مدل‌سازی، بافت‌سازی، ریگینگ، متحرک سازی، دینامیک، نورپردازی و رندر در مایا کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای تقلب در Softimage

Rigging Tips and Tricks in Softimage

در این دوره نکات و ترفندهای مختلف را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.


آموزش شروع کار با دستگاه‌های خودکار در هودینی

Getting Started with Auto Rigs in Houdini

در این دوره ما با استفاده از Auto Rigs در Houdini برای جعل سریع شخصیت ها شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9 و بالاتر.


آموزش میکسر ارتفاع جغرافیایی در Softimage

Geographical Elevation Mixer in Softimage

در این دوره یاد می گیریم که چگونه از مجموعه ابزار Geographical Elevation Mixer (GEM) برای Softimage استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 6 و بالاتر.


آموزش بدنه های نرم و سفت در XSI

Soft and Rigid Bodies in XSI

با 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، درک خود را از پویایی بدنه نرم و سفت در XSI به حداکثر برسانید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5 Essentials و بالاتر.


آموزش شروع کار با استریوسکوپی در هودینی

Getting Started with Stereoscopy in Houdini

در این دوره آموزشی با راه اندازی و رندر افکت های استریوسکوپی در هودینی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: رنگی

ICE Nodes Reference Library: Color

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های رنگی موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای سایه زدن شبکه در Softimage

Shading Network Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف شبکه سایه بان آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش ادغام فلش و مایا

Flash and Maya Integration

یک گردش کار نوآورانه برای صادرات، رندر و انتشار داده ها و تکنیک های خلاقانه برای ادغام یکپارچه Flash و Maya هنگام ارائه دارایی ها و انیمیشن های سه بعدی در وب بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Flash CS3، Maya 2008 و بالاتر،...


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: پرس و جوهای هندسه

ICE Nodes Reference Library: Geometry Queries

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های Geometry Queries موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: ویژگی

ICE Nodes Reference Library: Attribute

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های داده‌های ویژگی موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش تصویربرداری شخصیت با مناطق ضبط در هودینی

Character Capturing with Capture Regions in Houdini

در این دوره یاد می گیریم که چگونه هندسه کاراکتر را با استفاده از مناطق گرفتن در هودینی ثبت کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.


آموزش حالات ذرات ICE در Softimage

ICE Particle States in Softimage

در این دوره یاد می گیریم که چگونه از ICE Particle State در Softimage استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش اسکریپت در RealFlow

Scripting in RealFlow

با استفاده از یک گردش کار فنی برای اسکریپت نویسی در RealFlow، انعطاف پذیری را اضافه کنید و کنترل بیشتری بر شبیه سازی ها به دست آورید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.


آموزش ترفندهای رمپ در مایا

Ramp Tricks in Maya

در این دوره با ترفندهای مختلف رمپ آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر نکات و ترفندهایی متمرکز است که می‌توانید با گره‌های سطح شیبدار برای کمک به بهبود جریان کار ایجاد مواد در مایا استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش معرفی مانترا در هودینی

Introduction to Mantra in Houdini

یک گردش کار صرفه جویی در زمان را با رندر کلاس تولید هودینی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.5 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: تبدیل

ICE Nodes Reference Library: Conversion

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های تبدیل موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش نقشه های عادی فضای شی در Softimage

Object Space Normal Maps in Softimage

در این دوره، نحوه تولید و استفاده از Object Space Normal Maps را در زمان واقعی با استفاده از Softimage یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 6 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای رندر در هودینی

Rendering Tips and Tricks in Houdini

در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار رندر شما در هودینی کمک کند.


آموزش نکات و ترفندهای انیمیشن در Softimage

Animation Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف انیمیشن آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش فلش برای بازی

Flash for Games

با 7.5 ساعت آموزش پروژه محور، اسرار ساخت بازی های تعاملی در Flash را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Macromedia Flash 8 (Pro توصیه می شود).


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: آرایه

ICE Nodes Reference Library: Array

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های آرایه موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش پایتون در هودینی

Python in Houdini

در این دوره، اولین نگاه خود را به اسکریپت نویسی پایتون در هودینی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای انیمیشن در مایا

Animation Tips and Tricks in Maya

در این دوره آموزشی با نکات و ترفندهای مختلف انیمیشن آشنا می شویم تا انیمیشن شخصیتی جذاب تر بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر XSI Hair

Introduction to XSI Hair

با استفاده از XSI Hair ایجاد، حالت دادن، بافت، رندر و رانندگی پویا مو را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.5 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای مدلینگ در هودینی

Modeling Tips and Tricks in Houdini

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini.


آموزش جعبه ابزار اقیانوس هودینی

Houdini Ocean Toolkit

در این دوره یاد می گیریم که چگونه اقیانوس ها را با استفاده از Houdini Ocean Toolkit شبیه سازی و رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: بردار ریاضی

ICE Nodes Reference Library: Math Vector

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های بردار ریاضی که در محیط خلاق تعاملی Softimage وجود دارد، خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندها در هودینی

Tips and Tricks in Houdini

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار شما در هودینی کمک کند.


آموزش مقدمه ای بر دینامیک در هودینی

Introduction to Dynamics in Houdini

یک گردش کار انعطاف پذیر برای ایجاد شبیه سازی های دینامیکی واقعی و جلوه های ذرات با تکنیک های صرفه جویی در زمان و پروژه های عملی بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.


آموزش مقدمه ای بر تقلب در هودینی

Introduction to Rigging in Houdini

در این دوره، مروری مقدماتی بر مفاهیم مختلف تقلب در هودینی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.


آموزش راه اندازی دکل کنترل کاراکتر در هودینی

Character Control Rig Setup in Houdini

در این دوره یاد می گیریم که چگونه یک ریگ کنترل برای کنترل اسکلت شخصیت بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.


آموزش خط لوله Shader با XSI و XNA

Shader Pipeline with XSI and XNA

یک نمای کلی از خطوط لوله سایه زن به دست آورید و یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ساخت و ادغام سایه زن های بلادرنگ با استفاده از XSI و XNA بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ابزار XSI Mod یا نسخه تجاری XSI، افزونه XNA برای XSI، XNA Game Studio 2.0.


آموزش آشنایی با ماهیچه مایا

Introduction to Maya Muscle

در طول این دوره، ما حرکات واقعی ماهیچه و پوست را ایجاد می‌کنیم و با ابزارها و گردش کار انعطاف‌پذیر ماهیچه‌های مایا، با یادگیری تکنیک‌های خلاقانه برای تقویت عملکرد شخصیت‌ها، سازنده می‌شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya...


آموزش آرشیو RIB در RenderMan برای مایا

RIB Archives in RenderMan for Maya

در این دوره، ما می خواهیم نحوه کار با RIB Archives را یاد بگیریم، که اساساً گروهی از اشیاء صادر شده از Maya هستند که می توانند بعداً در صحنه شما خوانده شوند. نرم افزار مورد نیاز: RenderMan برای Maya Pro.


آموزش مقدمه ای بر سیالات در هودینی

Introduction to Fluids in Houdini

یک گردش کار انعطاف‌پذیر برای شبیه‌سازی‌های مبتنی بر ذرات و حجم در هودینی و همچنین تکنیک‌های قابل استفاده در تولید برای ایجاد جلوه‌های واقعی آتش، دود و مایع بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.5 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: ثابت

ICE Nodes Reference Library: Constant

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های ثابت موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش شیدرهای بلادرنگ با XNA

Real-time Shaders with XNA

اصول شیدرهای بلادرنگ و یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ایجاد شیدرهای بلادرنگ با XNA را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XNA Game Studio 2.0.


آموزش ارائه 3 دسامبر در Maya و RealFlow

3December Presentation in Maya and RealFlow

در این ارائه ویژه 3 دسامبر، نکات و ترفندهای متعددی را برای بهبود گردش کار در Maya و RealFlow یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش نکات و ترفندها در Softimage

Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش مقدمه ای بر کیت توسعه شخصیت در XSI

Introduction to Character Development Kit in XSI

با استفاده از کیت توسعه کاراکتر XSI، ریگ‌های کارآمد بسازید و رویکردی قابل تنظیم برای تقلب شخصیت‌ها را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 3.0 و بالاتر (XSI 6.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش توسعه خط لوله با مایا و XNA

Pipeline Development with Maya and XNA

گردش کار اساسی برای توسعه بازی های نسل بعدی و تکنیک های نوآورانه برای ادغام یکپارچه Maya و XNA برای ساخت بازی را بیاموزید. شامل نزدیک به 5 ساعت آموزش پروژه محور برای هنرمندان فنی که روش های ...


آموزش جدید در هودینی 10

New in Houdini 10

در این دوره آموزشی با برخی از ویژگی های جدید اضافه شده به Houdini 10 آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.


آموزش استفاده از ICE برای ایجاد موشن گرافیک

Using ICE to Create Motion Graphics

در این آموزش Softimage، به استفاده از ICE برای ایجاد یک توالی موشن گرافیک خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش گرفتن کاراکتر با استفاده از نزدیکی در هودینی

Character Capturing Using Proximity in Houdini

در این دوره یاد می گیریم که چگونه با استفاده از مجاورت و ابزارهای وزن دهی مناسب یک شخصیت را به تصویر بکشیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: ریاضی پایه

ICE Nodes Reference Library: Math Basic

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های ریاضی پایه موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش nذرات در مایا

nParticles in Maya

مجموعه ابزار قوی مایا را برای شبیه سازی شبیه سازی های پیچیده فیزیک و یک گردش کار بصری برای ایجاد مایعات، ابرها، دود، اسپری و اثرات گرد و غبار با استفاده از Maya nParticles بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya Unlimited 2009 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: نظر و اجرا

ICE Nodes Reference Library: Comment & Execution

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های Comment & Execution موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش تکنیک های بازی نسل بعدی در XSI

Next-generation Game Techniques in XSI

با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی تکنیک های ساخت بازی و نحوه پیاده سازی ویژگی های قدرتمند XSI برای توسعه بازی های نسل بعدی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5.1.1 Foundation، C++ Compiler. XSI Essentials...


آموزش نکات و ترفندهای دینامیک در هودینی

Dynamics Tips and Tricks in Houdini

در این دوره با نکات و ترفندهای دینامیک مختلف آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini.


آموزش شبیه سازی پویا با RealFlow

Dynamic Simulations with RealFlow

قابلیت های RealFlow خود را گسترش دهید. کاربردهای جایگزین RealFlow4 و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد شبیه سازی ها و تعاملات واقعی بدنه سفت و سخت را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.


آموزش نکات و ترفندهای دینامیک در Softimage

Dynamics Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای دینامیک مختلف آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CS5.


آموزش اسکریپت پایتون در مایا

Python Scripting in Maya

به راحتی پایتون را یاد بگیرید و با پروژه های خلاقانه، مثال های عملی و یک رویکرد سرگرم کننده و آسان برای یادگیری برنامه نویسی شی گرا، از قابلیت های قدرتمند استفاده کنید. ایده آل برای هنرمندان علاقه مند به توسعه ابزار، ایجاد سریع ...


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: ریاضی عمومی

ICE Nodes Reference Library: Math General

در این آموزش، نگاهی دقیق به بسیاری از گره های ریاضی عمومی موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندها در XNA

Tips and Tricks in XNA

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: XNA.


آموزش مقدمه ای بر رشته های ICE در Softimage

Introduction to ICE Strands in Softimage

با یک رویکرد گام به گام برای درک دینامیک رشته ها در Softimage 7.5 و یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای ایجاد جلوه هایی مانند مو، رگه ها، خز، رگ ها و موارد دیگر با ICE انعطاف پذیری پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای مدلسازی در سافت ایمیج

Modeling Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی چند ضلعی در Softimage

Polygon Modeling Tips and Tricks in Softimage

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی چند ضلعی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش شروع کار با ابزار خز در هودینی

Getting Started with Fur Tools in Houdini

در این دوره، نگاهی مقدماتی به ابزارهای مختلف خز موجود در هودینی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.5 و بالاتر.


آموزش شکل‌گیری ذرات در RealFlow

Particle Morphing in RealFlow

در طول این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه ذرات مایع را از یک شکل به شکل دیگر در RealFlow تغییر شکل دهیم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: دسترسی به داده ها

ICE Nodes Reference Library: Data Access

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره های دسترسی به داده موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش مبانی RealWave در RealFlow

Fundamentals of RealWave in RealFlow

یک گردش کار ضروری برای RealWave و تکنیک های صرفه جویی در زمان برای ایجاد اثرات سیال مانند اقیانوس ها، امواج، فوم، پاشیدن آب و سایر آب ها را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.


آموزش مقدمه ای بر هودینی 9

Introduction to Houdini 9

با تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان و پروژه‌های خلاقانه، یک گردش کار مبتنی بر گره برای مدل‌سازی، تکسچرینگ، ریگ کردن، دینامیک و رندرینگ بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9.


آموزش ساختمان اسکلت شخصیت در هودینی

Character Skeleton Building in Houdini

در این دوره یاد می گیریم که چگونه اسکلت شخصیت ها را برای اهداف تقلبی در هودینی بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.


آموزش شروع کار با دارایی های دیجیتال در هودینی

Getting Started with Digital Assets in Houdini

در این دوره آموزشی با دارایی های دیجیتال هودینی شروع می کنیم و نحوه استفاده از آنها را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Houdini 9 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های ICE: Simulation & Point Cloud

ICE Nodes Reference Library: Simulation & Point Cloud

در این آموزش، نگاهی دقیق به هر یک از گره‌های Simulation & Point Cloud موجود در محیط خلاق تعاملی Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر اسکریپت نویسی Python ActiveX در Softimage

Introduction to Python ActiveX Scripting in Softimage

در این دوره، ما با استفاده از موتور اسکریپت نویسی Python ActiveX با اسکریپت نویسی در Softimage شروع می کنیم در این دوره نگاهی مقدماتی به Python ActiveX Scripting در Softimage خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی NURBS در Softimage

NURBS Modeling Tips and Tricks in Softimage

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی NURBS را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش ذرات و نیروها در XSI

Particles and Forces in XSI

با 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی سیستم ذرات بصری را در XSI یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 4.0/4.2 Foundation یا بالاتر.