آموزش جعبه ابزار اقیانوس هودینی

Houdini Ocean Toolkit

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره یاد می گیریم که چگونه اقیانوس ها را با استفاده از Houdini Ocean Toolkit شبیه سازی و رندر کنیم. در این سری از درس‌ها، یاد می‌گیریم که چگونه اقیانوس‌های واقعی را با استفاده از Houdini's Ocean Toolkit (HOT)، یک ابزار خارجی قدرتمند که برای تولید سطوح واقعی اقیانوس در هودینی طراحی شده است، بسازیم و ارائه کنیم. ما گام به گام به اصول HOT و نحوه استفاده از Ocean SOP و پارامترهای مختلف آن از جمله طول موج و عمق اقیانوس خواهیم پرداخت. همچنین نحوه ساخت هندسه مناسب برای جابجایی اقیانوس و نحوه ایجاد یک سایه زن خاص از ابتدا برای سایه انداختن اقیانوس و همچنین نحوه نورپردازی، رندر و استفاده از شبکه های ترکیبی برای افزودن مه به عکس نهایی را خواهیم آموخت. . نرم افزار مورد نیاز: Houdini 10 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جعبه ابزار اقیانوس هودینی Houdini Ocean Toolkit

  • نگاهی به پارامترهای Houdini Ocean Toolkit Looking at Houdini Ocean Toolkit Parameters

  • کاوش سایر پارامترهای Ocean Sop Exploring Other Ocean Sop Parameters

  • ساخت هندسه اقیانوس Building the Ocean Geometry

  • تنظیم قطعنامه در اقیانوس ما Setting up the Resolution on Our Ocean

  • تنظیم پارامترهای اقیانوس Setting the Ocean Parameters

  • شروع فرآیند نورپردازی و سایه زنی Starting the Lighting and Shading Process

  • افزودن بازتاب های فرنل Adding Fresnel Reflections

  • افزودن سایه بر اساس ارتفاع Adding Height-based Shading

  • افزودن فوم با نویز Adding Foam with Noise

  • بهینه سازی سایه ها و رندرینگ Tweaking Shaders and Rendering

  • افزودن مه در پست Adding Fog in Post

  • نهایی کردن کامپوزیت Finalizing the Composite

نمایش نظرات

آموزش جعبه ابزار اقیانوس هودینی
جزییات دوره
1h 13m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.