آموزش VFX برای تجسم معماری

VFX for Architectural Visualization

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هر تجسم معماری چشمگیری که مشاهده می کنید به احتمال زیاد با استفاده از مجموعه ای مختلف از ابزارهای مختلف ایجاد شده است. در این دوره ، اسكات پاگانو ، كارشناس آهنگسازی و انیمیشن سه بعدی ، نشان می دهد كه چگونه می توان از طیف وسیعی از ابزارهای ستاره ای و فنون VFX استفاده كرد تا رندرهای معماری ساختمان ها به گونه ای باشد كه گویی در تصاویر ثابت یا فیلم های متحرک موجود قرار گرفته اند. اسکات پاگانو با استفاده از برنامه هایی مانند Adobe After Effects و Autodesk Maya - در کنار افزونه های کلیدی مانند SpeedTree ، مدلی از یک ساختار را می گیرد ، آن را ارائه می دهد و سپس آن را به یک فیلم متحرک متصل می کند. در طول راه ، او نکاتی را برای وارد کردن و ردیابی تصاویر در After Effects ، کار با شاخ و برگ سه بعدی ، اصلاح رنگ ساختمان ها و درختان و موارد دیگر به اشتراک می گذارد.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن و ردیابی فیلم در افتر افکت
  • وارد کردن دوربین FBX به مایا
  • وارد کردن فیلم به مایا
  • تنظیم نور خورشید و آسمان
  • کار با شاخ و برگ سه بعدی
  • ارائه سه بعدی
  • آهنگسازی در افتر افکت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • چشم انداز معماری خود را با VFX ارتباط دهید Communicate your architectural vision with VFX

1. پیگیری دوربین 1. Camera Tracking

  • وارد کردن و ردیابی فیلم ها در After Effects Import and track footage in After Effects

  • صفحه زمین و اشیاء مرجع را تنظیم کنید Set the ground plane and reference objects

  • صادر کردن یک دوربین FBX از After Effects Exporting an FBX camera from After Effects

  • وارد کردن یک دوربین FBX به مایا Importing an FBX camera into Maya

  • وارد کردن فیلم به مایا Importing footage into Maya

2. مدل سه بعدی 2. 3D Model

  • صادرات مدل از Revit Model export from Revit

  • صادرات مدل از 3ds Max Model export from 3ds Max

  • مدل های ماوراء بنفش و تصفیه گروهی در Houdini Model UVs and group refine in Houdini

  • یک مدل را وارد مایا کنید Import a model into Maya

  • نور آفتاب و آسمان را تنظیم کنید Set up sun and sky lighting

  • هواپیمای زمینی Ground plane

  • مواد Redshift ایجاد کنید Create Redshift materials

  • مواد را به مدل اختصاص دهید Assign materials to model

3. شاخ و برگ سه بعدی 3. 3D Foliage

  • مدل های فروشگاه SpeedTree را بدست آورید Acquire models from the SpeedTree store

  • صادرات درختان از SpeedTree Exporting trees from SpeedTree

  • یک پرچین از SpeedTree صادر کنید Export a hedge from SpeedTree

  • یک افزونه SpeedTree نصب کنید Install a SpeedTree plugin

  • وارد کردن درخت به مایا Importing a tree into Maya

  • یک پرچین به مایا وارد کنید Import a hedge into Maya

  • بررسی پوشش گیاهی Review vegetation

  • ایجاد پرونده های .rstexbin Creating .rstexbin files

4. ارائه سه بعدی 4. 3D Rendering

  • شناسه شی Object IDs

  • AOV های مات را تنظیم کنید Set up matte AOVs

  • انسداد محیط AOV را تنظیم کنید Set up ambient occlusion AOV

  • تنظیمات رندر را اصلاح کنید Refine render settings

5. ادغام سه بعدی 5. 3D Integration

  • فیلم را وارد کنید به بعد از اثر Import footage into After Effects

  • رنگ یک ساختمان را تصحیح کنید Color correct a building

  • درختان صحیح را رنگ کنید Color correct trees

  • پرچین های رنگی درست Color correct hedges

  • ارائه نهایی Final render

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش VFX برای تجسم معماری
جزییات دوره
1h 38m
32
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
15,653
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Scott Pagano
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Scott Pagano Scott Pagano

Scott Pagano رهبر خلاق و تولیدی Neither-Field استودیوی انیمیشن بوتیک مستقر در لس آنجلس است. کارهای پاگانو حرفه ای گسترده ای از طراحی و اکتشافات فنی را در تعداد بیشماری از پروژه ها برای استودیوها ، مارک ها و مجریان ادغام می کند. متخصص Pagano در زمینه فرآیندهای رویه ای ، توسعه ظاهری و سیستم های واقعی ، با طیف گسترده ای از ابزارهای سنتی CG و همچنین موتورهای بازی و سیستم عاملهای تعاملی از جمله Unreal Engine و TouchDesigner کار می کند. پاگانو از دنیای طبیعی و انسان ساز الهام می گیرد تا ضمن ایجاد قوس تاریخ هنر و تصویر سازی ، ذهن خود را در ذهن متبادر کند ، زیرا او به تکامل فرهنگ بصری کمک می کند. کار هیچکدام از زمینه ها را نمی توان در www.neither-field.com