آموزش مقدمه ای بر ICE در XSI

Introduction to ICE in XSI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: یک گردش کار اثبات شده برای برنامه نویسی بصری را با ICE بیاموزید و به راحتی قابلیت های XSI را گسترش دهید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7 و بالاتر. یک گردش کار اثبات شده برای برنامه نویسی بصری با ICE را بیاموزید و به راحتی قابلیت های XSI را گسترش دهید. ادغام در خطوط لوله موجود، نمونه سازی سریع ابزارها، اشکال زدایی بصری، و تکرار و ایجاد در زمان واقعی - ایده آل برای هنرمندان و مدیران فنی. بیش از 3 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه را برای هنرمندان تازه وارد ICE در XSI ارائه می دهد. نکات برجسته محبوب عبارتند از: درک ICE. چارچوب ICE; ناوبری در ICE؛ کار با گره های ICE. انواع و زمینه ها؛ داده های درونی و دینامیکی؛ به اشتراک گذاری داده ها بین درختان ICE. ترکیبات ICE; شبیه سازی ذرات ICE; بدنه های صلب ICE; استفاده از ویژگی های ICE در درخت رندر. تجسم داده های ICE. پیش نمایش داده های ICE. رندر کردن ذرات و مش های یخ. تغییر شکل دهنده های ساختمان; ساخت سیستم های پیچیده با ICE. اهمیت نظرات؛ یادگیری بهترین شیوه ها و گردش کار. نکات و ترفندها. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه ای بر ICE Tree View Introduction to the ICE Tree View

مقدمه ای بر ICE در XSI Introduction to ICE in XSI

  • ساخت شبیه سازی ذرات یخ Building ICE Particle Simulations

  • برهمکنش سطح ذرات ICE ICE Particle Surface Interaction

  • نمونه‌سازی ذرات با ICE Particle Instancing with ICE

  • شبیه سازی بدن صلب ذرات Particle Rigid Body Simulations

  • Shaders رانندگی با ویژگی های ICE Driving Shaders with ICE Attributes

  • ایجاد ICE Trees از ابتدا Creating ICE Trees from Scratch

  • تغییر شکل با ICE Deformation with ICE

  • گره های تبدیل Conversion Nodes

  • ریپل با استفاده از ریاضی بردار Ripple Using Vector Math

  • ترکیبات ساختمانی Building Compounds

  • صادرات ترکیبات Exporting Compounds

  • ایجاد ویژگی های ICE Creating ICE Attributes

  • کار با خوشه ها Working with Clusters

  • شبیه سازی گسترش گرما در طول مسابقه Simulating the Spread of Heat Along the Match

  • افزایش مقدار حرارت با استفاده از گره if Increasing the Heat Value Using the if Node

  • Shaders و ICE بلادرنگ Real-time Shaders and ICE

  • تنظیم دقیق پخش حرارت Fine-tuning the Heat Spread

  • تغییر شکل بر اساس گرما Deformation Based on Heat

  • انتشار ذرات از مناطق گرم Emitting Particles from Hot Regions

  • حذف ذرات بر اساس سن Deleting Particles Based on Age

  • تغییر رنگ ذرات Modifying the Particle Color

  • اعمال و قالب بندی نظرات Applying and Formatting Comments

  • افزودن نیرو برای افزایش ذرات Adding Forces to Make Particles Rise

  • مجسمه سازی شعله با نیرو Sculpting the Flame with Forces

  • رندر با حجم ذرات ابر Rendering with Particle Volume Cloud

  • تنظیم داده ها روی رنگ در نقشه های Vertex Setting Data on Color at Vertex Maps

  • جستجوی نقشه در درخت رندر Map Lookup in the Render Tree

  • تولید گرما از شعله Generating Heat from the Flame

  • به اشتراک گذاری ویژگی های ICE Sharing ICE Attributes

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر ICE در XSI
جزییات دوره
3h 11m
30
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Sunder Iyer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sunder Iyer Sunder Iyer

ساندر که اصالتاً اهل لاگوس، نیجریه است، هم در طراحی بازی های تعاملی و هم در دنیای انیمیشن های سه بعدی پیشرفت زیادی داشته است. ساندر در طول زندگی حرفه‌ای خود مدرک‌هایی را در زمینه علوم اطلاعات رایانه، طراحی چند رسانه‌ای و بازی و همچنین انیمیشن سه بعدی شخصیت‌ها کسب کرده است. او به طور کامل وقف ارائه تجربیات نفس گیر و خارج از هنجار به بیشترین تعداد ممکن است. هدف ساندر با مهارت قدرتمند در هودینی و سال‌ها نفوذ آموزشی، ارائه راه‌حل‌های قابل فهم برای موضوعات پیچیده است.